מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזים מסריחים לתינוקת בת 2.5 חודשיםדנה07/05/2011
שלום,
בתי בת חודשיים וחצי. אוכלת תחליף חלב של סימילאק + חלב אם שאוב.
מאז שהחלה לאכול סימילאק יש יציאה פעם בכמה ימים.
בשבוע וחצי אחרון החלו גזים מאוד מאוד מסריחים וכאשר עושה קקי הוא גם מאוד מסריח. אין לו צבע חריג.
היא לא מתפתלת מכאבים או בוכה וסך הכל רגועה כך שעל פניו לא נראה שסובלת.
מה לעשות ? האם מומלץ לנסות תחליף אחר? ממה יכול לנבוע ומה כדאי לבדוק?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים מסריחים לתינוקת בת 2.5 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011אין צורך לעשות דבר
אין צורך להחליף פורמולה
מדובר בתופעה נורמלית לחלוטין
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנת תחליף חלבתהל04/05/2011
שלום רב
הבת שלי בת חודשיים וחצי ואוכלת מטרנה אקסטרה בלבד.
יש לי מספר שאלות.
1-עד היום הייתי מוזגת מים מינרליים לבקבוק ומחממת כעשרים שניות במיקרוגל על מנת להגיש לתינוקת אוכל פושר.
נאמר לי שחייבים להרתיח את המים המינרליים גם כן, ולכן השאלה שלי היא איך לעשות זאת?
האם ניתן למשל לחמם בקומקום חשמלי ולהחסן במקרר ואז לפני כל הכנה לחמם מספר שניות במיקרוגל??? אני מאוד מבולבלת מהעניין.
2-תינוקות שאוכלים רק תחליף חלב יכולים לקבל בימים של חום קצת מים? כמה?
3-כמה ארוחות צריכה התינוקת לאכול בהתאם לגילה 2.5 חודשים ומשקל אחרון שנבדק לפני כעשרה ימים 5.100 ק"ג? היא אוכלת כיום 120 לארוחה וישנם ארוחות של 60 בלבד.
ממתינה לתשובה ותודה על עזרתכם
תהל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנת תחליף חלב - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/05/2011החיים יותר פשוטים:
1. הרתחה בקומקום והפשרה למיים פושרים ומכינים לפי ההוראות.
2. מספר לגימות מים -אין בעייה אך בקבוק שלם יבוא על חשבון האוכל
3. אם העלייה במשקל מספקת (כ-250 גרם לשבוע) אין בעייה בכלל.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה דחוףחגית04/05/2011
עשיתי בדיקות דם לתינוקת בת החודשיים
BILIRUBIN-TOTAL 2.9
BILIRUBIN-DIRECT 0.38
האם מדובר בצהבת?
תודה, חגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה דחוף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/05/2011תקין לגילה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חגית05/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ריריתמשי03/05/2011
שלום,
בתי בת חצי שנה. יש לה כשבועיים בערך יציאות רכות בצבע חרדלי ירוק עם ריר. בבדיקה ראשונית של הרופא הוא נתן פרובייוטיקה, 1/4 כפית פעם ביום. זה לא עזר. אח"כ לקחנו בדיקות צואה שיצאה תקינה, ללא ממצאים. הטוסיק מאוד אדום, עם מין כוויות כאלו.
מה זה כן יכול להיות?
היא אוכלת מטרנה (אוכלת בסדר וחוץ מקצת הרגשה שזה מציק לה לפעמים היא בסדר)
התחלנו טעימות לא מזמן של פירות וירקות.
תודה,
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה רירית - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/05/2011לא לדאוג לגבי היציאה
ייתכן כתוצאה משינוי בתזונה
לטפל בתפרחת החיתולים על ידי אוורור מירבי
החלפות תכופות ומשחת דסיטין או אינוטיול
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותמיה02/05/2011
ביתי בת חצי שנה עברנו למוצקים ויש לה עצירות כתוצאה מהשינוי הזה,מה רצוי לתת לה והאם מיץ שזיפים מותר בגיל הזה ואם כן באיזה מיץ מדובר ? טבעי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/05/2011בהחלט מיץ שזיפים מותר
או לחילופין מיץ עגבניות מרוסקות בפומפיה
מספר כפיות ביום
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם אובסטיןמיה02/05/2011
ביתי בת חצי שנה מטופלת בקרם אובסטין בשל שפתיים סגורות (פות סגור ) שאלתי היא כיצד למרוח את הקרם כך שהטיפול יהיה יעיל ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם אובסטין - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/05/2011שכבה דקה פעם ביום באיזור השפתיים הקטנות למשך שבוע ואחרי כן בקרת הרופא המטפל
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות
מיה04/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דר קווין נוסע לחו"לד''ר קווין שרייבר02/05/2011
שלום לכולכם!
רציתי להודיע לכם שאני רוצה לחו"ל לשבועיים
המון בריאות!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעשה חיים ד"ר קווין
מיכל02/05/2011(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה דחוווף...ליטל01/05/2011
הי...
הבת שלי בת 9 חודשים נפלה על הראש, היא בכתה הרבה ולאחר רבע שעה היא ישנה (זה היה זמן השינה שלה והיא היתה ישנונית לפני כן)... מה צריך לעשות איתה? ולמה צריך לשים לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה דחוווף... - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011אם יש סימן מהנפילה
או
הי מתחילה להקיא
או
היא לא מתנהגת עצמה
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה..
ליטל02/05/2011כנראה שהכל בסדר גמור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת חולה כל הזמןעדי01/05/2011
שלום,
ביתי בת שנה (עוד כשבועיים) מאז כניסתה לגן לפני כחצי שנה היא חולה לפחות כפעמיים-שלוש בחודש למשך 3-5 ימים כל פעם.
בחורף היה לה ברנכיאוליטיס וכל שני וחמישי ליחה , נזלת, שיעול וכל השאר.
ב 3 שבועות האחרונים היא סובלת מוירוס בבטן שהלך וחזר שוב המתבטא בשילשולים, כאבי בטן חזקים מאוד ולפעמים הקאות.
בנוסף בשבועות האחרונים היא סובלת גם מפטריות בלשון, בטוסיק לפעמים.
בכל פעם בעקבות החולי החוזר ונמשך ברוב ימות השבוע היא אינה משמינה כמו שצריך כי מתקשה לאחול בימים של הכאבים.
האם התדירות הזאת צריכה להדאיג אותנו ? יכול להיות שיש בעיה במערכת החיסונית (לא היה לה חום ברוב הפעמים , כמו כן היא עדיין שומרת על חיוניות למרות הבכי והכאבים)?
איזה בדיקות היית ממליץ לעשות כדי לוודא שהכל בסדר?
תודה מראש
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת חולה כל הזמן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011מה שאת מתערת, נשמע כמו חורף ראשון בגן
כעט, לא הייתי מודאג
בא נראה איך עובר הקיץ. אם המצב משתפאר, גמרנו
אם זה מתמשך כדאי בירור נוסף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה ללא חוםשרון30/04/2011
בני בן 7 וחצי חודשים. בשבוע נאחרון סבל במשך 3 ימים מחום גבוה שהגיע ל 39.6. היה סמרטוט וחסר תיאבון (לא רצה כ"כ לאכול או לשתות) אך הגיב למורידי החום שקיבל. ביום הרביעי החום ירד בפתאומיות ולא עלה שוב, והוא התאושש. לאחר יום נוסף התחילה להופיעה פריחה על הבטן אשר התפשטה מעט אל הגב (גפיים ופנים כרגע נקיות הפריחה נראית כנקודות קטנטנות). בספירה שנעשתה לו ביום השלישי של החום הרופאה טענה כי הספירה מעידה על מחלה ויראלית ולא חיידקית. אני מודאגת בגלל הפריחה אע"פ שאין לו חום והוא משחק ומתפקד כרגיל (פרט לתיאבון שלא חזר לחלוטין) האם יש סיבה לחשש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה ללא חום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011זה אביבית = אדמדמת
מחלה וירלית
אין סיבה לדאגה
הפריחה יחלוף תוך מספר ימים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדק בקצה השפתייםחיה30/04/2011
לנכדה שלי בת שנתיים יש סדק בצד ימין של השפה ממש בהיכן שהשפתיים מתחברות
אני זוכרת שאמא של הנכדה הבת שלי גם היתה בזאת תופעה . ואז הרופאה אמרה
שזה חוסר ויטמין מסויים . עברו 38 שניים ואני לא זוכרת איך לטפל בנושא .
בבקשה תענה לי מה זה ואיך לטפל .
תודה חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדק בקצה השפתיים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011בלי לראות את זה, זה קשה להגיב
רב המקרים האלו - הרפס
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות מרובותזהבית29/04/2011
שלום רב
בני בן שבעה וחצי חודשים לא אף פעם לא היה אכלם טוב גם בכל הקשור לסימילאק אוכל כמויות מעטות ותמיד לא ברצף
בגיל חמישה וחצי חודשים התחלתי לנסות להציע טעימות אך כל הצעה פיצפונת אפילו רק נגיעה קלה בפה גרמה לרפלקס הקאה ומיד לאחר מכן להקאה של כל הדייסה שאכל קודם לכן
מאז חלפו חודשים ביצעתי עשרות ניסיונות במגוון סוגים ומרקמים של אוכל אפילו מעדן שהוא מתוק וטעים וב 95% מהמקרים התוצאה הינה אותה תוצאה.
כעת הוא חולה עם חום וכל ניסיון לתת לו נובימול נפסק כבר ב 0.2 CC כי שוב עולה רפלקס ההקאה והקאה
מה עלי לעשות לגבי בעיה זו? האם עלי לדאוג?
מה הפתרון?
תודה ושבת שלום
זהבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות מרובות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011לדעתי כדאי בירור נוסף
בעיקב : העם הבליעה שלו בסדר
ביחס להורדת חום-
נירות אכמולי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת רופא בניתוח חיך שסועשרית29/04/2011
יש לי ילדה בת 8 חודשים שנולדה עם חיך שסוע.
אמורה לעבור בחודש הבא מיתוחך לתיקון החיך
מבקשת המלצות לגבי רופא ובית חולים לנתח.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
זהבית29/04/2011היי
הבת שלי נולדה גם עם חיך שסוע ועברה ניתוח בגיל שנה וחודשיים בבית חולים מאיר בכפר סבא במחלקת חיך שסוע אצל פרופסור רוזנברג
הניתוח עבר בהצלחה והוא עשה עבודה מצויינת
מומלץ מומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה אצל תינוקמתמiדדת29/04/2011
יש לי תינוק בן כמעט חודשיים שיש לו המון נזלת וליחה,הוא משתעל עם המון ליחה ולפעמים כשפולט יוצאת גם ליחה עם הפליטה. הריאות שלו נקיות, לנזלת אני שמ לו מי מלח אבל מה עושים עם הליחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה אצל תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/05/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרחת חיתולים חמורהרוני28/04/2011
כבר חודש הבת שלי בת השנה וחצי סובלת מתפרחת חיתולים חמורה מאוד עד כדי כך שהפצעים שלה מדממים. לא ברור לי כיצד זה קורה ומדוע זה לא עובר: אני מחליפה לה חיתול כל שעתיים, שוטפת לה את הטוסיק עם מים ולא במגבונים, מורחת לה משחות טובות ויקרות כמו ולדה ואנטיול.
רופא הילדים נתן לי מספר משחות עם אנטיביוטיקה ונגד פטריות אבל שום משחה לא עזרה למרות שמרחנו בהתמדה.
היום הרופא אמר לנו לתת לה להיות 4 ימים עם חיתולי בד ולא עם חיתול חד פעמי. אני מבולבלת מכיוון שקראתי קצת מאמרים שנכתבו ע"י רופאים באינטרנט והם טוענים שחיתול בד לא יותר טוב ולפעמים גם יותר מזיק מחיתול חד פעמי מכיוון שהספיגה של החיתול החד פעמי היא טובה הרבה יותר מהספיגה של חיתול הבד. אני לא יודעת מה לעשות השכבתי את בתי לישון עם חיתול טטרה של פעם... מעל זה תחתוני בד. האם אני עושה לך נזק?
מה עמדתך? אני נואשת והבת שלי סובלת מכאבים עזים ובוכה כל היום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרחת חיתולים חמורה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011עיקר הטיפול הוא אוורור, אוורור, ואוורור,
כלומר כמה שיותר זמן ללא חיתול,
כאשר עם חיתול החלפות רבות ככל האפשר,
ואז כל החלפה משחת דסיטין או בייבי פסטה
ופעמיים ביום משחת דרמקומבין.
אין כשלונות,
ושוב אוורור, אוורור, אוורור
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)