מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- hhתאומים26/02/2011
יש לי תאומות בנות חודשיים וחצי.
הן אוכלות 90 כל 3 שעות ולפעמים הםן אוכלות פחות.
הן כמעט כל הזמן בוכות ובקושי ישנות
האם זה מצריך בדיקת רופא.
שכחתי לצין שהן נולדו פגות בשבוע 33+5 ושהו 21 יום בפגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hh - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/02/2011קודם כל מזל טוב, לגבי התזונה,
אם הארוחה מספקת אותן והן שבעות ועולות היטב במשקל (200 גרם לשבוע בערך)
אז אין מה לדאוג
בכל מיקרה אם עדיין לא נבדקו על ידי רופא הילדים שלך
כדאי לעשות זאת
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקמולי לטיפול בקוליקניר25/02/2011
ילדתי בת החודש סובלת בשעות הערב מתופעה המכונה ע"פ הכתובים 'קוליק' כאבי הבטן העצומים חוזרים על עצמם פעם אחר פעם בכל ערב ועל פי רוב בשעות קבועות, כאבי הבטן אינם מלווים בחום ועל פי מה שכבר קראנו והתייעצנו אכן מדובר בתופעה הידועה המכונה 'קוליק'. במשך שבועיים ניסנו להרגיע אותה עם כל משככי הכאבים האפשריים כגון גרייפווטר, סימיכול, גליכול וכד', תכשירים אלו מתוקים ומרגיעים את הילדה לדקות ספורות, אם מתמזל המזל בדקות אלו אנו מצליחים להרדימה. שאלתי היא האם ניתן / כדאי / רצוי לתת לילדה גם אקמולי לשיכוך כאבים ?? האם זה מזיק ?מה המינון המומלץ אם ביכלל ? אני שומע ממספר יועצות בטיפת חלב שאקמולי מזיק לכבד. רוב התשובות שאני מקבל זה 'אין מה לעשות' האם זה היתכן ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקמולי לטיפול בקוליק - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/02/2011אכן אין טיפול בדוק לקוליק של תינוקות
כל התכשירים הנמכרים על ידי רוקחים לא הוכחה יעילותם
המינון המקובל של אקמול הוא 10-15 מ"ג ל ק"ג למנה
במינון המקובל לא צפוי נזק לכבד
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקזמה בקרקפת...?!רגינה25/02/2011
שלום ד"ר,
התינוקת שלי בת חצי שנה, בשבוע האחרון הבחנתי שיש לה בקרקפת עיגול של אודם ובאמצע מין קרום קשיח. (האדום הוא מסביב לקרום הקשיח- כמו הילה) ומס' שערות עדינות של התינוקת דבוקות בתוך הקרום הקשיח..
הייתי אצל רופאת ילדים שאמרה שאין לה מושג מה זה ושאלך לרופא עור.
הייתי היום אצל רופאת עור, היא אמרה ש'כנראה' זו אקזמה.
קיבלנו טיפות פנסטיל ומשחת פוסידון.
אני מקווה שזה טיפול נכון.
קראתי קצת באינטרנט ומסתבר שזה נפוץ אצל תינוקות. איך יתכן שרופאת הילידים לא ידעה לזהות את זה? (היא לא רופאת הילידים הקבועה שלנו, פשוט מצאנו תור מהיר).
אני גם לא יודעת מימה להמנע ואיך לטפל נכון...
האם הקזמה בקרקפת מוכרת לרופאי ילדים באופן כללי?
האם התיאור שמסרתי פה עשוי להתאים לאקזמה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקזמה בקרקפת...?! - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/02/2011קשה לעשות אבחנה מבלי לראות את הנגע העורי.
מציע לפנות לרופא הילדים שלך
או לרופא עור
ייתכן שמדובר בסוג של סבוראה
אך איני יכול להתחייב על האבחנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומנים בדםספיר25/02/2011
שלום רב,
בתי בת כשלושה חודשים ובבדיקת דם שערכנו לה השבוע נמצא שיש לה עודף טריגלצרידים - 251. ממה זה נובע, כשמדובר בגיל כזה?
יש לציין מספר דברים: אני גם סובלת מכך ולאמי יש סכרת, התינוקת יונקת מעט ובעיקר אוכלת מטרנה, היא נולדה בשבוע 36 במשקל 2.4 ק"ג וסבלה מצהבת במשך חודש ויותר... כמו כן, אנו במעקב אחר תפקודי הכבד מכיוון שגם שם, ישנם אינזימים שיש לה ברמה גבוהה.
האם עליי לחשוש לגבי נושא זה?
האם כדאי לתת לה אומגה 3?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומנים בדם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/02/2011ספיר שלום
הייתי עוקב בעוד חודש-חודשיים
אין מה לעשות בגיל כזה
הייתי בודק את זה כשהיא בצום לפחות 4 שעות
עם היא אכלה ממש לפני הבדיקה זהז לא שווה כלום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת בבת 6 שבועותרוחה23/02/2011
שלום
בתי בת 6 שבועות, השתחררה מבי"ח עם בילירובין 7.4 מעט צהבהבה.
היא יונקת בלבד. האם זה בסדר שהיא עדיין עם עור ועיינים צהבהבות מעט? מתי זה אמור לחלוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת בבת 6 שבועות - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/02/2011ביניקה הצהבת נסוגה לאט וזה יכול לקחת שבועות
ממליץ להיבדק אצל הרופא ילדים
שקרוב לוודאי ימליץ מעקב בלבד
ד'ר לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ..אני23/02/2011
שלום ,
אני בת 17.8 יש לי שיעור יתר בפנים , אני רוצה להסיר את השיער באמצעות לייזר . במקום שבו אני רוצה להסיר אמרו לי לעשות בדיקה הורמונלית כדי לבדוק אם השיעור נובע מהורמונים כי אם כן הלייזר לא יעבוד על השיער . כשהלכתי לרופא ושאלתי אותו הוא שאל אותי איזה סוג בדיקה אני צריכה .. האם אפשר לעשות בדיקה זו דרך הדם ? (בדיקות דם ) ואם לא , האם ידוע לכם מה שם הבדיקה . תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה .. - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/02/2011אנא לפנות לרופא עור
תודה
ד'ר לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת מסרבת לאכול כללנטלי23/02/2011
שלום רב...בתי בת השנה וחודשיים הייתה מצוננת קשה כל השבוע(שיעול על ליחות,חום ארבע ימים,אי שקט ובכי).בדרך כלל בריאה ונמצאת באחוזונים גבוהים.במשך כל השבוע ועד כה היא לא אוכלת בכלל.למשל אתמול בערב שתתה 60 גרם פורמולה והיום בבוקר גם לא רצתה כלום.יש לציין שבמקביל יוצאות לה שיניים וזה ברור לי שזה גורם לחוסר תאבון. חשוב לציין שהיא גם מסרבת לשתות מים.שאלתי היא,האם זה יכול לגרום להתייבשות?אולי כדאי לחדש מתן הברזל עקב תזונה לקויה?אגב,הילדה כבר נראת רזונת):.בתודה מראש.נטלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת מסרבת לאכול כלל - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/02/2011קרוב לודאי עקב ההצטננות
תנסי להוריד הגודש עם צי מלח לאף בספריי ואדים בחדר
תודה
ד'ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת מסרבת לאכול כלל
נטלי24/02/2011תודה רבה.ובכל זאת הייתי רוצה לדעת לגבי מתן הברזל,האם כדאי להמשיך מכוון שהילדה לא מקבלת בשר ומקורות אחרים של ברזל יותר משבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת מסרבת לאכול כלל - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/02/2011ברגע שמרגישה טוב ניתן לתת ברזל
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת מסרבת לאכול כלל
נטלי26/02/2011המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעימותסיון22/02/2011
שלום..
בני בן 4 חודשים והתחלנו בשעה טובה בטעימות..התחלתי מתפו"א אך היום (יום שני לטעימות)החל לבכות מכאבי בטן,יש לו רעשים בבטן וגזים...הבכי הסטרי וקורע לב..
האם זה אומר שהוא אלרגי????
אשמח לתשובתכם ועזרתכם!!
תודה ,אמא מודאגת :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעימות - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/02/2011לעשות הפסקה ולנסות שוב כעבור מס ימים
לא שכיח שתפוחי אדמה יעשו בעיות
שלך
ד'ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
סיון24/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מתעורתת להנקותמיכל21/02/2011
השלום
התינוקת שלי בת חודשיים
בשקילה הארחונה נראה כי היא עלתה יפה
כ 500 גרם בשבועיים
ולפני כן קילו בחודש(אני שוקלת אותה שוב בטית חלב בעוד שבוע)
היא ניזונה כרגע מהנקה בלבד
היא רגוע ומאוד נוחה
ישנה הרבה!!!!
ערה כשעה סביב זמן ההנקה וחזורת לישון לעוד שעתיים וחצי/שלוש
בלילה היא כבר ישנה כ6 שות רצוף בין ההנקות
עד פה נשמע טוב...
היום שמתי לב שהיא לא מתעוררת להנקות גם אחרי 4 שעות במהלך היום ובסופו של דבר אני מעירה אותה אחרי סדר גודל של 4 וחצי שעות בין הנקות
מה דעתך בנושא?
סביר שהיא לא רעבה ולא מתעוררת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מתעורתת להנקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/02/2011אין צורך להעיר עד 6 שעות לפחות
תנו לה לישון
שלך
ד'ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בשפתיים של הפות אצל תינוקתטל21/02/2011
שלום רב.
בתי בת כמעט כ 6 חודשיים.
היא אלרגית לחלב פרה ינקה בלבד עד לפני שבועיים. מלפני חודש היא יונקת ואוכלת נוטרמיגן (בהתחלה רק בקבוק ביום ובשבועיים האחרונים יותר מבקבוק. כמו כן התחלתי גם פירות וירקות לפני שבועיים ,לקראת החזרה שלי לעבודה.
לפני כבערך שלושה שבועות התחילו לה פצעים מעל השפתיים של הפות. בעצת הרופא מרחנו דיזיטין ופעמיים ביום דרמקומבין כלום לא עזר. הפצעים נראים כעט כמו כויות ואף טיפה התפשטו לאזור הטוסיק.
ניתי צינוקד וגם לא עזר.
מה אוכל למרוח לה אם בכלל? האם עלייה לראות רופא עור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בשפתיים של הפות אצל תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/02/2011טל שלום
בלי לראות את הפצעים זה קשה להדיך אותך
הייתי חוזר לרופא ילדים או לרפא עור לבדוק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים בפניםזהבית21/02/2011
הבן שלי עוד מעט בן 5 חודשים ויש לו שחורים בפנים ממש כמו לגדולים ואחר כך הם נהפכים ללבנים האם יש טיפול לזה? והאם זה יכול להרוס לו את הפנים אם הם יצאו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחורים בפנים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/02/2011אין טיפול מיוחד
כדאי שרופא יראה את זה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקט ובכי בילתי נשלטאירנה21/02/2011
שלום,
התינוקת שלי בת 5 שבועות, ניזונה מהנקה בלבד עלתה כ- קילו ממשקל לידה.
בוכה ולא שקטה כמעט במשך כל היום, כשהיא לא ישנה היא רק בוכה, גם לאחר כל הנקה ומאוד קשה להרגיע אותה וזה לוקח המון זמן. היא יונקת כל 3 שעות, ופולטת דיי הרבה לפעמים מעט ולפעמים הרבה גם הרבה זמן לאחר ההנקה.
מה אליי לעשות? האם יש צורך לפנות לרופא?
תודה רבה,
אירנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט ובכי בילתי נשלט - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/02/2011זה נשמע כמו ריפלוקס
כדאי בדיקת רןפא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה קטנה מאחורי אוזן שמאלרעות21/02/2011
שלום,
בתי בת חודשיים. ממש בתחילת חייה הבחנתי שיש לה בלוטה מאחורי אוזן שמאל - קטנה וכמעט לא מורגשת - אבל היא שם.
התייעצתי עם רופאת המשפחה והיא אמרה לי לעקוב אחרי זה.
יש משהו שאני צריכה לעשות עם זה? בדיקה מסוימת שצריך לבצע?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה קטנה מאחורי אוזן שמאל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/02/2011על תדאגי
זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשמתי למטה..מיטל20/02/2011
רשמתי למטה המשך של ההודעה שלי בקשר לספירת דם של הבן..
אודה על תשובה..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשמתי למטה.. - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/02/2011הייתי מטפל באנמיה ע םברזל בהתחלה ואז חוזר על הספירה
את צריכה להיות במעקב עם רופא המטפל להמשך טיפול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם ומוגלה בטבורצביה19/02/2011
שלום,
תינוקת בת 5.5 חודשים לפני כשבוע הופיע אודם בטבור שלא ממש יחסתי אלי חשיבות כי חשבתי שמופיע משפשוף הטיטול עם העור.
היום ראיתי בו מוגלה יבשה, כיצד לטפל? הטבור שלה ממש עמוק וסגור ואני מתקשה לראות האם ישנו פצע בפנים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם ומוגלה בטבור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/02/2011נשמה כמו רגישות בעור
הייתי משתמש עם בטאקורטן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)