מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזיזת צפורנייםיעל עסיס30/03/2011
האם ניתן לגזוז צפורניים לתינוק בן חמישה ימים ?
תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזיזת צפורניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/03/2011יכולים אבל תיזהרי שאת לו גוזרת את העור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולחנה30/03/2011
שלום רב,
תינוק בן שבועים הניזון מפורמולה משלשל. מה לעשות? מתי צריך לדאוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/03/2011אם זה מים והחיטול מלא
כדאי בדיקה מידי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בלשון בת חודשייםקרן 3229/03/2011
שלום,
לפני שבוע היתה לתינוקת שלי פטריה בלשון קיבלתי דקטרין מרופאת ילדים והשתמשתי בה שבוע ימים פעמיים ביום אך משום מה יש לה עדין לבן(אני שמה לב לזה רק אחרי האוכל)
אני לא יודעת אם זה מהאוכל או שהפטריה לא עברה
איך אוכל לאבחן אם זו פטריה?
אם כן האם יש משהו טבעי לסילוק הפטריה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בלשון בת חודשיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי30/03/2011קרוב לוודאי שהשכבה הלבנה מהחלב
פטריה תתבטא גם ברובד לבן על השפה ובריריות הפה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CARNITINE TOTAL 54 תינוקת בת 3 חודשיהושע29/03/2011
נולדו לי תאומים מפונדקאות בהודו. בטיפת חלב עשו להם בדיקות ואמרו לי שיש להם רמת מיתאנין גבוה. בקופ"ח עשו להם בדיקות ולבן הכל תקין ולבת גם חוץ מרמה גבוהה של CARNITINE 54.
נטרמה בין 30-50
לדעתכם אני חייב נוירולוג?
חומצות אמינו תקין
CARNINTINE FREE 43.1 נורמה 25-45* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CARNITINE TOTAL 54 תינוקת בת 3 חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/03/2011זה תקין
אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים לתינוקת בת 3.5 חודשיםנטלי28/03/2011
שלום,
ייתגכן שתינוקת בת 3.5 חודשים סובלת כבר מצמיחת שיניים?
התיאבון שלה פחת, היא הייתה היום קצת עצובה, יש לה הרבה רוק כבר תקופה...היא מנסה להכניס דברים לפה... אולי יותר ישנונה היום...
איך אני יודעת להבחין אם מדובר בשיניים או משהו אחר?
איך ניתן להקל עליה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים לתינוקת בת 3.5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/03/2011ייתגכן שתינוקת בת 3.5 חודשים סובלת כבר מצמיחת שיניים?
שיניים יכולות להתחיל בגילים האלו
אם זה ממשיך כדאי בדיקת רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגןאורית28/03/2011
שלום רב,
בני בן חודשיים מהלידה ועד לפני שבוע ניזון רק מחלב אם. עקב בעיה רפואית שלי נאלצתי להפסיק להניק ובמעבר לסימילאק התברר כי הוא רגיש לחלב. הוא לא הפסיק להקיא.
אחרי המלצת רופא עבר לאכול נוטרמיגן בלבד וההקאות נפסקו.
שאלתי היא לגבי היציאות, כאשר אכל חלב אם היו לו יציאות כמה פעמים ביום, מאז ההחלפה נראה כי הוא סובל מעצירות.
באיזה תדירות צריכות להיות יציאות כאשר הוא אוכל נוטרמיגן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרמיגן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/03/2011פעם ביום עד בעם בשבוע
עם הייציאה נראה תקין ולא קשה כשזה יוצא לא מדובר בעצירות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות עצל תינוק בו חודשיים וחצימילה28/03/2011
תינוק שלי אוכל רק מטרנה.והוא סובל כל הזמן מעצירות יציאה פעם ב 3-4 ימים.מיום השני בלי יציאה הוא סובל נוראה.השאלה מה ניתן לעשות בישביל לעזור לו.מיץ מעגבנייה טרייה מותר לתת בגיל הזה?אם כן כמה?ובאיזה תדירות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות עצל תינוק בו חודשיים וחצי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/03/2011אם כשהיציאות יוצאות הן נרקות תקינות זה לא עצירות ואין סיבה לטיפול
אם היציאות קשות הייתי מתחיל עם הוספת מים 30 ס"ס ליום
אם זה לא עוזר כדאי ביקורת רופא
ברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות לתינוקקרן 3228/03/2011
שלום,
התינוקת שלי בת חודשיים יש לה קצת יובש וקילופים בעור הפנים,ברצוני למרוח לה קרם לחות לפנים
קניתי שפורפרת של קרם לחות לתינוק של דר' פישר ושמתי לב שרשום שרק מעל חצי שנה יש למרוח לתינוק
איזה קרם לחות טוב יש לתינוק שאוכל להשתמש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לחות לתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/03/2011את יכולה להשתמש עם הקרם של דר פישר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות - ריור ויציאות נוזליותשירן27/03/2011
שלום. בני בן 11 שבועות.
1. בימים האחרונים מרייר די הרבה. לפעמים בצורת בועיות קטנות ולפעמים נוזל יותר, גם מתוך שינה (אולי תוך כדי מציצת אצבע. אם הוא עם מוצץ לא שמתי לב לרוק) וכאשר הוא קם הסדין ממש רטוב. מה יכולה להיות הסיבה, והאם זה יכול להיות הגורם לאיזושהי פריחה מחוספסת באזור הסנטר והלחיים (חצ'קונים שבאו אחרי הלידה חלפו כבר מזמן) והאם יש צורך לטפל באיזשהו אופן מלבד החלפה תכופה של הסדין?
2. הילד יונק מלא. בימים האחרונים עשה קקי בדיוק כשהחלפנו לו וראינו שהקקי יוצא מאוד נוזלי ממש עם בועות, משהו כמו טחינה דלילה (סליחה על התיאור הפלסטי...). האם זהו המרקם הצפוי? בדר"כ אנחנו נתקלים ביציאה כשהיא כבר ספוגה בחיתול ולא ידענו שהיא כ"כ נוזלית.
תודה על התשובות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות - ריור ויציאות נוזליות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/03/2011עניני הריר תקין. הפריחה בפרצוף קשור. תשתמשי עם קרם לחות
היצאיאות תקינות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת חיסוניתדריה רזון27/03/2011
שלום רב
אני אמא לילד בן 3 כבר שנה שלמה מאז שהוא בגן ילדים הוא פשוט לא מפסיק להיות חולה התדירות היא כול שבועה שבועיים אני מוצת אתונו אצל רופא האשלי היא האם ניתן לחזק את הילד או איזה בדיקות אפשריות יש כידי לבדוק מה גורם לזה כי כול פעם אני מקבלת אותה תשובה מהרופא אין מה לעשות וירוס זה יעבור אך בנתיים ילד חי על אקמולי ונורופן שנה שלמה
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת חיסונית - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/03/2011V פורום מיועד לילדים מתחת לשנתיים
זה נשמע כמו תהליך תקין לילד בגן בחורף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך יודעים אם זה שלשול?דגנית27/03/2011
הבן שלי בן 10.5 חודשים, בעל תאבון בריא, מנסה ומתנסה במגוון מאכלים, הוא רגיש לחלב וניזון גם מנוטרמיגן.
בימים האחרונים יש לו יציאות צהובות- חרדליות והן רכות עד מאוד אולי אפילו נוזליות במקצת. הילד במצב רוח טוב, אין לו חום . בלילות סובל מכאבי שיניים שצומחות בצדדים. לי זה לא נראה כמו שלשול או משהו מטריד ומדאיג, אבל בעלי והמטפלת חומשבים שזה שלשול ושיש לגשת לרופא. אני לא מבינה גם ככה מה הרופא יכול לעשות בעניין.
בכלל, לםי מה שאני יודעת שלשול זה יציאה נוזלית כמעט לחלוטין ואף חסרת שליטה לעיתים
לחוות דעתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך יודעים אם זה שלשול? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/03/2011נשמע כמו יציאות תקינות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלמיה27/03/2011
התחלתי לתת לביתי בת 4 וחצי חודשים ברזל פריפול , אך זה גורם לה לעצירות . מה לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/03/2011הייתי מוסיף 30 סס מים ליום
זה אמור לגרום לשיפור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפתחות חדשה
דר גאבר31/03/2011הי דר קוין
מדובר על קומפלבקטר מזה שלושה ימים מטופל ב אזיניל 40 מג ליום וזנטאק 0.33 שלוש פעמים ביום אתמול והיום הדימום הרירי נעלם אך ביציאה שהיתה היום ב 20:36 הופיעה רירית דם כמו שהיה עד קודם התינוק פורץ בבכי והפריחה שהיתה לו כל התקופה התפשטה יותר בפנים וקרקפת העירוי הופסק היום בצהריים, העירוי שקיבל היה I.V. 1/3 STD+0.15% KCL H.L 300ml/24hr* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפתחות חדשה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011נשמע בסדר הטיפול והתהליך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחנוק בן 3 חודשיםד"ר ג'אבר27/03/2011
שלום רב
בשבוע הראשון ללידה אשתי הניקה רגיל אך לא שבע וגם בקושי היו לו יציאות. עברנו ל סימילאק אדוואנס 1 היציאות לא השתפרו אלא כל יציאה היתה מוצקה מלאה רירית "חוטים" ו "מגורענת" ובשלב מאוחר רירית דמית, עזרנו לו רוב הזמן להוציא על ידי גירוי ספינקטרים ,עברנו למטרנה אקסטרא פלוס לכמה ימים ועדיין לא הסתדר היציאות המשיכו להיות ריריות ודמיות באופן מוגבר, פנינו למיון ושוחררנו עם המלצה לעבור ל מטרנה צמחית , מספר היציאות עלו ל 13 יציאות ליום הדימום הרירי לא הפסיק , בממוצע אכל כל 3 שעות 150 מ"ל
חזרנו שוב למיון והוחלט להעבירו לנטרומגין בהשגחת אשפוז בית חולים , חלפו להן 48 שעות והיציאות לא השתפרו להפך נהיו יותר רירי ודמי
בדיקות שבוצעו עד כה.
דם סמוי - חיובי
ספירה וכימיה - תקין
תרבית צואה - טרם התקבלה תוצאה
חום - אין
כיצד מקרה כזה יאובחן לחשד של דזינטריה או רגישות לחלב ?
למה לא "ממהרים" לבצע צילום או US - הדמיה למעיים ?
למה לא מערבים גסטרואנטרולוג ילדים ?
לפני סבל ההורים התינוק הוא זה שסובל יותר..
אשמח לקבל ייעוץ משני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחנוק בן 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/03/2011אם אתה באישפוז רב השאילות האילו אמורים להיות לצוות שמה
כיצד מקרה כזה יאובחן לחשד של דזינטריה או רגישות לחלב ?
צריכים לשלח לפחות 3 דגימות צואה למעבדה לתרבית+ קמפלןבקטור+ קולי + תפילים
הייתי נשאר עם הנןוטרמגן לפחות שבוע לראות עאם יש שיפור
למה לא "ממהרים" לבצע צילום או US - הדמיה למעיים ?
הייתי ממליץ על אולטרסאנד של המעיים
למה לא מערבים גסטרואנטרולוג ילדים ?
הייתי מערב אותם
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד
דר גאבר29/03/2011דר קיווין כלהכבוד לך בלחיצת כפתור מחשב מבלי שתבדוק פיסית את התינוק גרמת לצוות לחשוב נט רפואת ילדים
לאחר סבל ועינוי גילו את יבשת אמריקה כן התינוק סובל מחיידק זה
מה הטיפול היעיל ביותר ומתי מצפים לשיפור ומה עם כלכלת החלב פרנ המפורסמת
האם נחזור להניק אותו סימילאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/03/2011איזה חיידק בדיוק?
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות מרובותזהבית26/03/2011
ד"ר שלום
בהמשך לשאלתי על הילדה בת חודשיים וחצי
המצב הוא כזה שהפליטות התגברו (לפעמים אפילו ארוחה שלמה - ומדובר רק תוך שעה-שעתיים מתום האכלה ולא הקאה אלא פליטה הנעשית כבדרך אגב)
בעקבות זה שהפסקתי להניק טוטאלית לפני כשבוע וחצי (עד אז הייתי משלבת ולאחרונה הייתי מניקה ממש מעט היו מעט פליטות גם בהנקה וגם במטרנה)
-הועלתה השערה של רגישות לחלבון פרה
ניסינו בהמלצת הרופאה
מטרנה צמחית - בהתחלה (2-3 ארוחות ) לא פלטה אח"כ פלטה די הרבה
ניסינו נוטרמיגן - פלטה (בהתחלה קצת אח"כ הרבה)
האם יכול להיות:
1. רפלוקס שהתגבר?
2. תגובה מאוחרת לחיסוני גיל חודשיים שניתנו ב-16.3 )רוטה, מחומשת ופרבנר)
3. בעיה בבטן - ואם כן איך פותרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליטות מרובות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/03/2011
1. רפלוקס שהתגבר?
אפשרי
2. תגובה מאוחרת לחיסוני גיל חודשיים שניתנו ב-16.3 )רוטה, מחומשת ופרבנר)
לא
3. בעיה בבטן - ואם כן איך פותרים?
כדאי בירור אם זה מתמשך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ תפוחים לתינוקנטלי24/03/2011
שלום,
סבתות רוסיות של התינוקת אומרות שאפשר לתת כמה טיפות של מיץ תפוחים או גזר או מחית תפוחים בגיל 3 חודשים. מה דעתך, בבקשה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ תפוחים לתינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011בהחלט אין בעייה
לפי המלצות משרד הבריאות ניתן להתחיל מוצקים בגיל 4 חדשים
אני באופן אישי ממליץ להתחיל עם ירקות ולא עם פירות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
