מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אדמדמת דחוף!!סיסי11/04/2011
בני בן 7 חודשים.
לפני יומיים אובחנה אצלו אדמדמת לאחר 48 שעות של חום שכמעט ולא יורד (אחרי אקמול 38.5).
אציין כי בנוסף יש לו צואה רכה מאוד עם ריח חמוץ וחזק.
הרופאה שאבחנה את המחלה אמרה שאחרי יומיים הפריחה והחום אמורים לעבור.
חום כמעט ואין. אך, הפריחה נראית כמתגברת...
שאלתי היא האם זה נורמלי או שיש סיבה לדאגה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמדמת דחוף!! - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/04/2011זה נורמלי
אל תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכוןנני11/04/2011
שלום,
בתי בתי בת 8 חודשים ועדיין לא זוחלת. מתהפכת מהבטן לגב וזהו!
האם מצביע על בעיה כלשהי?
*היא מאוד רוצה ללכת לקפוץ וכו' - האם ממליץ הליכון?
(מלבד זאת היא פעילה ביותר).
הליכון מסוכן מבחינת נפילות , אך זה גורם לליקוי בהתפתחות???
רב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/04/2011הייתי ממליץ על הפניה להתפתחות הילד אולי פיזיוטרפיה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה נוזלית מאוד אצל תינוקתויק11/04/2011
שלום. בתי בת 3.5 חודשים וכבר חודש וחצי אין לה יציאות סדירות פעם ב4 או 5 ימים וגם היה לה פעם בשבוע. הבנתי שאצל תינוקות יונקים זה בסדר. רק היציאות נוזליות מאוד דורשות מקלחת . היום היתה יציאה אחר 5 ימים מיימית ממש האם זה תקין? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה נוזלית מאוד אצל תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/04/2011זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לבן שמונה חודשיםמור08/04/2011
שלום,
בני בן שמונה חודשים וכבר יומיים סובל מעצירות קשה. הוא מתאמץ ונהיה אדום
נתתי עגבניה, גרבר שזיפים, כלום לא עוזר
הוא לא כל כך שותה מים
מה אפשר לעשות כדי לעזור לו? הוא ממש סובל
תודה
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות לבן שמונה חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011תתייעצי עם הרופא ילדים
ניתן לנסות סירופ אבילאק
ואם לא יעזור שמן פראפין
כמובן בייעוץ ומעקב הרופא ילדים שלך
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית אכילהזהבית07/04/2011
שלום רב
הבן שלי בן כמעט 7 חודשים וכבר מגיל ארבעה וחצי חודשים לפי הוראות טיפת חלב התחלתי לנסות לתת לו טעימות של אוכל מוצק כמובן מרוסק למחית
הוא מסרב בתוקף לטעום כל סוג של אוכל - פשוט סוגר את הפה נעול (אפילו לא צוחק כדי שלא יכניסו לו לפה)
אני מנסה לתחמן אותו ואיכשהו מצליחה להשחיל נגיעה קלה רק כדי שיטעם ואולי יהיה לו טעים וירצה ובשום אופן הוא לא מוכן ומה שקורה זה שהוא מנסה לבלוע את הטיפונת שהצלחתי להכניס לו ואז עושה כאילו שהוא רוצה להקיא וב 80% מהמקרים גם מקיא ואז הוא מקיא גם את כל הסימילאק שאכל בארוחה הקודמת
ניסיתי הכל מרק ירקות טעים כמו שלנו, פירות, גרבר אפילו מעדנים למרות האיסור רק שיטעם, שייק פירות שאני הכנתי עם מעט חלב, הביסקווטים של התינוקות הוא מוצץ טיפה ולרוב שוב מתחיל להחנק ו/או זורק את הביסקויט כאילו שממש לא מעניין אותו
יש לי עוד 2 בנות גדולות יותר כך שזה לא הילד הראשון ובדבר כזה לא נתקלתי ואני לא יודעת מה לעשות עם זה וכיצד לשנות את זה וכיצד להתייחס לזה
בטיפת חלב בפעם האחרונה לא ציינתי את הבעיה אך במשקל היא אמרה שהוא ירד בעקומה ושנעקוב
אשמח מאוד לשמוע מה ניתן לעשות ומה יכולה להיות הבעיה
האם עלי לקחת אותו לרופא ? כי אני לא רוצה שיתחיל לעבור בדיקות רבות לשווא
אשמח לייעוץ וסליחה על אורך הפנייה
שבת שלום
זהבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית אכילה - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011הוא מתקשה באכילת מוצקים קרוב חוודאי עקב קושי בלעיסת מוצקים
בעייה שכיחה ומוכרת
תתייעצי עם מרפאה בעיסוק או קלינאית תקשורת העוסקת בתחום
הם יאמנו אותו ללעוס מוצק
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית אכילה - תגובה - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגתאפרת07/04/2011
שלום, לבת שלי בת החצי שנה יש גולה קטנה מאחורי האוזן,לא רגישה לכאב,לא אדומה. הילדה נראית שמרגישה טוב.טרם יצאו לה השיניים. האם זה קשור לשיניים,אם לא, מה זה יכול ליהיות? לציין שזה רק באוזן אחת.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא מודאגת - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011קרוב לוודאי מדובר בבלוטת למפה
קיים אצל הרבה ילדים
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים ועצירות לתינוקותDASI0007/04/2011
בני בן חודש סובל מכאבי בטן ועצירויות מה הכי מומלץ לתת לו לאכול אם הוא לא יונק ומה אפשר לעשות אם כואב לו הבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים ועצירות לתינוקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011אם אינו יונק כל פורמולה (תמ"ל) על בסיס חלב כגון מטרנה או קורנפלור יכולה להתאים
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוטולוגיהדפנה07/04/2011
שלום ד"ר
הבן שלי בן 3 חודשים
במעקב בתל השומר,ועושה ספירות דם
לפני 3 שבועות עשה בדיקת נוגדנים נויטרפילים
וזה התשובה:אשמח לדעת מהי,והאם זה תקין??
anti neutrophil ah. positive
מבוצע בשיטת (gift)
תודה וחג שמח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוטולוגיה - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/04/2011קשה לייעץ מבלי לדעת את ההקשר ואת הבעייה
אולם קרוב לוודאי מדובר בנוגדנים כנגד הכדוריות דם הלבנות
מציע לקבל הסבר מפורט יותר מהמרפאה בו הוא מטופל בתל השומר
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים, כאבי בטןיעלה06/04/2011
שלום וברכה, התינוק שלי בן 3 חודשים. בשבוע האחרון כנראה סובל מגזים, ביומיים האחרונים זה הגיע למצב שכמה דק' אחרי שמתחיל לינוק מפסיק בבכי והתפתלויות ולא מסוגל להמשיך לאכול. ניסיתי לתת לו מבקבוק וגם בדרך זו הפסיק בהתעוותויות ולא הצליח להמשיך- בקושי אכל. אני מודאגת:(
אשמח לתשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים, כאבי בטן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר07/04/2011גזים בודאי אפשרי
ריפלוקס גם אופציה
תנסי simvacol טיפות נגד גזים
אם זה לא עובר כדאי ביקורת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D וברזלאנחנו05/04/2011
שלום רב,
הבן שלנו יהיה בן שנה בתחילת מאי. בדיקות הדם של גיל שנה ייעשו רק ביוני.
האם להפסיק לתת לו ויטמין D וברזל בגיל שנה או לחכות לתוצאות בדיקות הדם?
תודה,
אנחנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D וברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/04/2011ויטמין D יכולים להפסיק
וברזל כדאי להמשיך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אנחנו06/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבן שלי יש עצירות,מה עושים?מתמiדדת05/04/2011
בן כמעט חודש (עוד 3 ימים), מגיל בערך שבועיים התחלתי לתת לו תמ"ל כמעט כל היום ומאז בעצם יש לו עצירות..
הוא מצליח לעשות רק כשאני מורידה לו את הטיטול ומרימה לו את הרגליים למעלה,כשאני רואה שהוא נהיה אדום ומתאמץ אני עושה את זה. ויוצא לו לא נוזלי אלא כמו משחה כזה זה בסדר?
השאלה אם איו משהו שיכול לעזור לו? כואב לי הלב עליו לראות אותו כל הזמן מתאמץ ולא מצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבן שלי יש עצירות,מה עושים? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/04/2011זה לא נשמע כמו עצירות
יכולים להוסיף 30 ס"ס מים ליום לעזור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dטלי04/04/2011
קניתי בסופר פארם ויטמין D וביקשתי מפורשות - עבור תינוק.
בבית ראיתי כי כתוב על הקופסה ויטמין D למבוגרים!!!
האם זו טעות של הרוקחת? האם זה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/04/2011לא ברור איזה תכשיר קיבלת
בכל ניקרה התכשיר הנפוץ הוא טיפטיפות ויטמין D
והמינון הוא 2 טיפות פעם ביום עד גיל שנה
או במילים אחרות 400 מ"ג ויטמין D ליום
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבתטלי04/04/2011
שלום,
החזרנו את בננו ביום שבת מבית החולים עם בילירובין 12. היום הוא בן שבוע בדיוק ונדמה לי שהוא טיפה יותר צהוב. רופא הילדים הפנה אותי לבדיקה מחר בבוקר.
מה הן הדרכים להאיץ את הפירוק באופן ביתי? התינוק יונק-אוכל הרבה? האם יש איזושהי תועלת באור רגיל ? עוד מהשהו שאפשר לעשות כדי לעזור לקטן?
תודה
אלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/04/2011מה הן הדרכים להאיץ את הפירוק באופן ביתי?
שתיה מרובה הכי חשוב
האם יש איזושהי תועלת באור רגיל ?
לא
עוד מהשהו שאפשר לעשות כדי לעזור לקטן?
אין, סליחה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע היציאותדנה04/04/2011
שלום,
צבע היציאות אצל התינוקת בת 7 שבועות שרק יונקת, הנו יותר ירקרק (ולפעמים גם ירוק כהה) מאשר צהוב. (סליחה על הפירוט).
אני מעט מודאגת מכיוון שקראתי שגוון זה מעיד על המצאותם של חיידקים מסוימים / דלקת .
(התינוקת יונקת כל 3-4 שעות כ10 דק' +- וכמעט אחרי כל ארוחה יש יציאה).
האם זה באמת לא תקין ויש צורך בבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע היציאות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/04/2011ירוק זה צבע תקין
על תדאגי!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נורופן בזמן הריוןאמא מודאגת04/04/2011
שלום,
קראתי היום את הכתבה על הנורופן ועל כך שאסור בשום אופן לקחת את הכדור הזה בשליש השלישי של ההריון.
כשהייתי בהריון עם ביתי (שכיום בת שנתיים) סבלתי מאוד מכאבי שיניים ובשליש השלישי (אחרי טיפולי שורש ואחרי שכבר לא הצלחתי לעמוד בזה) נטלתי הרבה מאוד נורופן.
האם עליי לדאוג? אם היה משהו בעקבות הכדורים הייתי רואה זאת?
ביתי מתפקדת מצויין והכל איתה בסדר פרט לכך שקצב הגדילה שלה קצת נמוך ביחס לאחרים. היא מתחת לאחוזונים בגובה ובמשקל אך היא גדלה בקצב אחיד, היא פשוט נראית טיפונת יותר קטנה מבני גילה.
האם יכול להיות שזה מכיוון שנטלתי את התרופה??? האם יכול להיות שעשיתי לה נזק שעדיין אינני יודעת עליו או שאם היה משהו זה כבר היה עולה?
אנא ענו לי בהקדם, אמא מודאגת.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורופן בזמן הריון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/04/2011אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
