מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 6.5 חודשיםנשארתי בבית21/04/2011
בתי בת 6.5 חודשים.מזה כיומיים מקוררת+שיעול.מטופלת במי-מלח+מוקוליט+אדים בהמלצת רופא.
היום הלכתי לרופא לבדיקה בעקבות הצינון והיא נשקלה, ויצאה 6.880 ק"ג.,יוצא שלפי משקל זה עלתה רק 720 ג' מאז השקילה הקודמת בטיפת חלב, כשהייתה בת 4 חודשים ושבוע.
האם נשמע עלייה מספקת?הרופאה אמרה כי אין מה לדאוג-אומנם ירדה באחוזונים מ-50 ל-25, אבל עדיין בנורמה..
***נולדה 3.236 ק"ג**** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 6.5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011אל תדאגי
זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוןנטלי20/04/2011
שלום,
שמעתי שלא מתחילים טעימות שבוע לפני או אחרי חיסון. ממה נובעת ההמלצה? אכן יש מלצה כזאת? מדובר בחיסון גיל 4 חודשים (כולל רוטה).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/04/2011אני לא שמעתי על המלצה כזו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומים. הבן אוכל שליש מאחותויהושע20/04/2011
הם בני חצי שנה. הילדה שוקלת 6 ק,ג הוא סביב 5.7 ק"ג הבעיה שהוא אוכל ממש מעט. לפעמים 60 CC מטרנה. אני נותן להם קצת אורז ופירות וירקות. בשר כרגע הם לא רוצים.
אני דואג לו. מה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים. הבן אוכל שליש מאחותו - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/04/2011אם עולים יפה במשקל אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים לתינוק בן 3 חודשיםאורית18/04/2011
שלום רב,
היות וקיבלתי לא מעט תשובות סותרות אשמח לקבל את התייחסותכם בנוגע למתן מים בין הארוחות לתינוק בן 3 חודשים, עד כמה שהבנתי אסור לתת מים עד חצי שנה אולם האם הדבר נכון גם בימים חמים מאוד, או לחילופין בנסיעה לאילת?
כיצד אני יכולה לדעת שהילד אל מתייבש, חשוב לי לציין כי הוא ניזון מנוטרמיגן עקב רגישות לחלב פרה, והוא אוכל כל 4-5 שעות 170CC .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים לתינוק בן 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/04/2011ילדיםן בגיל כזה לא צריכים מים
זה לא ענין שזה אסור
לא כדאי להוסיף הרבה כי אז הם יהיו שבעים ממים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חג שמח לרופאים המקסימיםגל16/04/2011
שעונים פה על השאלות ועוזרים לנו להתרוצץ פחות
ישר כוח לכם אתם עושים עבודת קודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרפת לברכה
אמא נועה19/04/2011(-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רוורצל15/04/2011
ילד בן 3 ששתה (אולי?) תוסף ויטמין סי של הדס, ("סי כל יום"), האם זה מדאיג? כי הרוקח אמר שזה בסדר אבל אני קצת דואג. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011אל דאגה
עודפי ויטמין סי מפרשים מהגוף
להבא נא להזהר
זה יכול לקרות עם חומר פחות סימפטי
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה נחשב חום כשמודדים רקטלי או בית שיפעת15/04/2011
שלום,
אני אמא טרייה מה נחשב חום כשמודדים רקטלית ? האם יש להוסיף או לגרוע יחידות מפני שמודדים רקטלית כנ"ל לגבי בית שחי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה נחשב חום כשמודדים רקטלי או בית ש - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011רקטלית הוא החום האמיתי
במדידה בבית השחי יש להוסיף חצי מעלה עד מעלה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחור בנשימההדסי15/04/2011
מאז שהבן שלי נולד (הוא בן 3 חודשים) הנשימה שלו היתה כבדה ולעיתים נשמע חירחור,
יש לו ליחה לרוב בגרון ומדי פעם הוא פולט אותה (שקופה לבנה), אחרי גרעפס של אוכל.
האם יש בעיה בקנה הנשימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חירחור בנשימה - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011לגמרי לא נראה שיש בעייה
בכל מיקרה אם הוא נבדק על ידי רופא שהתרשם אין לך מה לדאוג
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויה אצל תינוקת בת 11 חודשיםשרית14/04/2011
בתי ,נכוותה היום בידה ממים רותחים הרופאה נתנה לנו מרשם לסילברול,במרפאה ראתה אותה גם אחות אשר מרחה לה מהחומר וחבשה את ידה ,ואמרה שהכוויה קלה ותעבור תוך יומיים ולמרוח פעמיים ביום את המשחה(נוצרו מעט שלפוחיות).
לאחר שקניתי את המשחה ראיתי שאסור להשתמש לחולים אשר רגישים לפול,ידוע לי שלאחי יש רגישות כזאת אני מעולם לא נבדקתי.
שאלתי היא האם להמשיך בטיפול או לקנות קרם אחר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה אצל תינוקת בת 11 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011את יכולה להשתמש בסילברוול
הסובלים מרגישות לפול הם בעיקר בנים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה - מגע עם חומר ניקויעודד14/04/2011
שלום,
הערב עשיתי אמבטיה לבני בן ה 7 חודשים. האמבטיה הכילה כמה ליטרים מים (להערכתי כ 15 ליטר). מעט לאחר סיום האמבטיה נזכרנו שבקומקום החשמלי שבו חיממנו חלק מהמים השארנו כמות קטנה של חומר להסרת אבנית (כמות קטנה מאוד, מה שנשאר בסוף הבקבוק). החומר הפעיל, על פי התווית הוא PHOSPHORIC ACID, ומינון החומר בבקבוק הוא 15%-20%.
מיד כשנזכרנו בכך, שטפנו אותו שוב במים זורמים וסבון.
לא הבחננו בכל תופעה חריגה. לא על העור, לא בעיניים, ולא בהתנהגות. בנוסף, גם אני, למרות שידי היו במים כמעט כל זמן האמבטיה, לא חש כל צריבה או תחושה חריגה.
האם מומלץ לפנות לבדיקות \ טיפול רפואי? האם יש משהו שעוד לא עשינו וכדאי לעשות? או שאולי המינון הנמוך יחסית של החומר במים לא מצדיק התייחסות מיוחדת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לך מה לדאוג
יפעת15/04/2011פעלתם היטב ופירטת יפה. דיללת את המעט שנשפך ל%מאוד נמוך. החומר אינו מסוכן בריכוזים כאלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לך מה לדאוג - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011מסכים עם יפעת
חג שמח
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 3 שבועותאמאל'ה14/04/2011
שלום רב,
ביתי התינוקת בת 3 שבועות, יונקת בלבד.
בשלושת הימים האחרונים שמתי לב שצבע הצואה הפך מחרדל לירוק. אמרו לי שזה מעיד על כאבי בטן - האם נכון? האם יש סיבה אחרת? האם מצריך בדיקת רופאה?
כמו כן גדם הטבור שלה נפל לפני שבוע אך עדיין יש הפרשות מהטבור בצבע בורדו כמו דם קרוש - ללא נפיחות/ כאבים באזור או ריח... האם מצריך בדיקה או נורמלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 3 שבועות - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011היציאות נורמליות ולא מעידום על כל בעייה
אם יש הפרשה טבורית ייתכן ויש שם גרנולומה ואם כן ניתן לטיפול בקלות
מציע להבדק אם עדיין קיימת הפרשה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן סירופשירי14/04/2011
יש לי ילדה בת שנתיים ו5 חודשים החלה לקבל אנטביוטיקה אנזיל תרחיף למשך 3 ימים פעם אחת ביום 3 סיסי.
הבעיה איתה שהיא מסרבת לקחת תרופות ומאוד קשה לתת לה.
אתמול נתתי לה את המנה הראשונה ורוב הסירופ נכנס לפה שלה, היום נתתי לה בכוח עם מזרק לפה הבעיה היא שנשפך על החולצה שלי ושלה קצת מה אני אמורה לעשות במצב הזה? האם אני מוסיפה לה מנה נוספת של 1 סיסי או לא עושה כלום עם זה, מחר היא אמורה לקבל את המנה האחרונה של האנטביוטיקה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן סירופ - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011תנסי במנות קטנות יותר
ואם מקיאה הכל תחזרי על המנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות CC בכל ארוחהמעיין14/04/2011
שלום ,
בני בן שבועיים הוא נולד 3300 ותוך שבוע חזר למשקל הלידה.
הוא אוכל כל 3 שעות 50 CC חלב שאני שואבת+ 90 CC תוספת מטרנה.
הוא אינו פולט ולרוב נרדם אחרי הארוחה.
האם זה בסדר? האם הוא אוכל יותר מידי?
האם עלי להקטין את הכמויות בכל ארוחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות CC בכל ארוחה - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011כמות יפה בכל ארוחה
אם אינו פולט או מקיא אין כל בעייה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שפולט הרבההדסי13/04/2011
הבן שלי בן 3 חודשים בדיוק , אחרי ארוחה פולט מדי פעם הרבה, אני לא יכולה לעשות איתו שום פעילות אחרי ארוחה כי אז יפלוט את ל הארוחה.
שוקל 5.5 ק"ג בערך, אוכל בערך 140 CC בארוחה (חלב אם שאוב בלבד) אוכל כ- 6 ארוחות ביום.
אני מנסה להגביה לו את התמיכה לראש אך זה לא עוזר.
כמו כן בתנוחת ערסול אני מרגישה שהוא כאילו נחנק, כאילו אני לוחצת לו על קנה הנשימה...למרות שאני עושה נכון לגבי ביצוע התנוחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק שפולט הרבה - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/04/2011תנסי להקטין לו את המנות
או לחילופין בקשי מהרופא שלך ייעוץ
יש פורמולה לתינוקות פולטים הנקראת אנפמיל AR
כמו כן תרופה המונעת רפלוקס הנקראת גביסקון או אלגיקל
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנית11/04/2011
ערב טוב, בתי בת 7 חודשים מזה 10 ימים משלשלת, (צואה נוזלית צהובה ללא הפרשה דמית), ללא חום,אוכלת כהרגלה..לקחנו אותה לרופאה שביקשה שנתחיל עבורה דיאטה:מי אורז, בננה, ולהפסיק ירקות. הילדה ממשיכה לשלשל הלכנו שוב לרופאה הפעם נלקחה צואה לתרבית (טרם הגיעה תשובה) והתבקשנו להתחיל לתת לה מטרנה ללא לקטוז אך עדיין יש לה שלשול והיא לא רגועה ככל הנראה בגלל כאבי בטן, התכווצויות בעת השלשול.. בדקנו כל כיוון אפשרי היגיינה:אין כל שינוי אנחנו עובדים עם סטרליזטור, תרופות שקיבלה לאחרונה:ברזל העלינו ל-6 טיפות..אציין רק שהיא מריירת בכמויות יש אפשרות שזה קשור לשיניים?מה עלינו לעשות? מודאגים מאד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/04/2011תחכו עד שיש תשובה מהצואה
לפעמים צריכים לעשות בדיקות דם גם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
