מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרבה גרעפסיםמתמiדדת28/04/2011
הבן שלי בן חודש וחצי, מאז שהפסקתי להניק (גיל שבועיים בערך) והתחלתי לתת לו מטרנה הוא לא רגוע, יש לו כל הזמן גרעפסים תקועים,הוא מתחיל לאכול ומתחיל לבכות, כשאני מרימה אותו לגרעפס לפעמים עושה מיד ולפעמים צריך לחכות המון זמן עד שיוצא, כך יוצא שכל ארוחה שלו נמשכת לכל היום כי כל פעם הוא אוכל טיפה. לא מצליח לישון כי כל הזמן רעב,רק מנמנם לי על הכתף מדי פעם ובאי שקט במשך כל היום! רציתי לשאול-ממה נובעים כל הגרעפסים האלה ואיך אפשר לטפל בבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרבה גרעפסים - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011הם נובעים מבליעת אויר תוך כדי הארוחה,
תופעה נורמלית ברוב התינוקות,
תנסי לרווח קצת את הארוחות, הוא יהיה יותר רעב, יוכל יותר ויהיה יותר שבע ואז יותר שקט.
בהצלחה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות אצל תנוקות יונקיםזהבה28/04/2011
נכדי בן שנה וחודש ,יונק בעיקר אך מקבל תוספות קטנות של ירקות מבושלים ופירות. אך בעיקר יונק. אחרי יומיים של עצירות היתה לו היום יציאה מלווה בדימום. הבת שלי חוזרת בתשובה ומסרבת לתת לו מיץ משזיפים או משמשים מיובשים בגלל בעית כשרות. איך אפשר להקל עליו? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות אצל תנוקות יונקים - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011אם העצירות קבועה ניתן לנסות סירופ אבילאק בייעוץ עם הרופא המטפל
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לא תקינות וחום 40 מעלותליעד28/04/2011
בני בן 6 חודשים ובמהלך השבועיים האחרונים סובל מוירוס שאיננו מזוהה הגורם לשיעול ונזלת אבל המשמעותי הוא חום שאיננו יורד.
לפני יומיים ולאחר שסיים 10 ימים של אנטיביוטיקה 5CC, הגענו עימו למיון שניידר לאחר שהיו לא 40 מעלות חום פעמיים באותו ערב.
בדיקת שתן שנילקחה יצאה תקינה אך בבדיקת הדם נמצא כי הGOT(AST הוא 117.3
וה GPT )ALT( הוא 164.8
אציין שבני ילד בריא (עד עכשיו) שוקל 8.6 ובגובה 70 ס"מ
לאור הממצאים הוא מקבל לעוד יומיים אנטיביוטיקה של 8CC פעמיים ביום.
שאלתי היא מהם הממצאים של בדיקת הדם והאם זה עלול להצביע על בעייה אחרת שאינה "וירוס" כפי שטוען הרופא.
האם חום ממושך עלול לרמז על בעייה חמורה הקיימת ויש לבצע בדיקות מקיפות יותר ואולי לכיוון אחר ולא להנחה כי מדובר בוירוס.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לא תקינות וחום 40 מעלות - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011הבדיקות מצביעות על הפרעה קלה בתפקודי הכבד.
תופעה שכיחה בזיהומים ויראליים.
אם החום נמשך מציע לבדוק EBV ו CMV שהם גורמים שכיחים לחום ממושך והפרעה קלה וחולפת בתפקודי הכבד.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה עם תינוקליהי28/04/2011
שלום רב
האם יש סיכון בריאותי לטוס עם תינוקת בת 8 חודשים לאירופה מאחר והאויר במטוס לא מתחלף ומערכת החיסון של תינוקות חלשה עדיין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה עם תינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011אין כל סכנה
נסיעה טובה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בהסדרי שינהאורי27/04/2011
שלום רב,
הבת שלי בת 4.5 חודשים.היא נרדמת איתנו במיטה ואז אני מעבירה אותה למיטה שלה. הסידור דיי נח ליף כי בזמן שאני שוכבת לידה עד שתרדם אני עצמי נחה.
אני רוצה להרגיל אותה להרדם במטה שלה. איך אני יכולה לעשות זאת?
היום ניסיתי לשבת ליד המיטה כשהיא שוכבת לקראת שינת לילה (האורות מעוממים והיא רגילה שצריך ללכת לישון) ולא הצלחתי מרוב צווחות וחוסר רוגע מבחינתה. איך אני יכולה להרגיע אותה ולהראות לה שזה בסדר וצריך להרדם במיטה שלה ללא בכי וצווחות מצידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בהסדרי שינה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/04/2011תשכיבי אותה במיטתה תוך שיר או סיפור
תראי לה שאת בסביבה
ולאחר פעמיים או שלוש של אי שקט היא תבין ותלמד את עצמה להירדם במיטתה
בהצלחה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן אקמולינשארתי בבית26/04/2011
שלום רב!
בתי בת 6.5 חודשים. בתקופה האחרונה סובלת במיוחד מבקיעת שן עליונה (חותכת שנייה), ומרבה "לאכול" את השפתיים.הכאבים מתבטאים בין השאר בהתנהגות "נודניקית" ובכי לעיתים.
רציתי לדעת האם זה בסדר שאני נותנת לה מדי פעם (עד כה נתתי רק היום, אבל השאלה היא אם זה בסדר כל יום, במידה ואני מרגישה שכואב לה) אקמולי להרגעת הכאב, אפילו שאין לה חום?הרי האקמולי נועד בין השאר להורדת כאב....?
כי למשל היום נתתי לה וזה עזר קצת.
כמו כן-האם זה בסדר להשתמש בג'ל "טי-ג'ל" או שמומלץ להשתמש בתכשיר אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן אקמולי - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/04/2011אם הילדה אינה שקטה ניתן מידי פעם לנסות אקמול.
לגבי תכשירי טי גל או מדי גל ניתן ללשים כמות קטנה מאוד אם כי היו דיווחים על ילדים רגישים שפיתחו סיבוכים.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק מנוזל ומשתעלשולי26/04/2011
בני בן 3 חודשים ומשתעל שיעול עם ליחה וחוץ מזה יש לו נזלת באף.
רציתי לדעת האם אני יכולה לעשות לו אינלציה?
אם כן אז מה הכמות מי מלח שמומלץ לשים?
תודה מראש שולי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק מנוזל ומשתעל - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/04/2011ניתן לשאוב את ההפרשות כשהאף סתום עם שואב שניתן לרכוש בכל בית מרקחת.
ניתן לשים קצת ספריי של מי מלח - גם הוא ניתן לרכישה
וכמו כן אדים יקלו לו על הנשימה.
לגבי אינהלציה של מי מלח, ניתן לנסות מים פיזיולוגיים (סליין)בכמות של 2 מ"ל בכוסית של המכשיר.
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת מעיים-תינוקת בת 4.5 חודשיםטלטוש26/04/2011
יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים.
ביומיים האחרונים היא עם חום (37.7-39.1), קצת משלשלת וישנונית. אני נותנת לה אקמולי וזה באמת משפיע לכמה שעות אך לאחר מכן החום חוזר שוב.
הייתי אצל רופא הילדים ולאחר בדיקה הוא קבע שיש לה דלקת במעיים.
הוא המליץ לי להמשיך להניק אותה ולהפסיק לתת לה סימילאק (הייתי נותנת לה בקבוק לפני השינה-240ml). בנוסף, הוא המליץ לי לתת לה מרק עוף, תה/מים עם סוכר, מים עם מלח, מיצים- בקיצור, הרבה נוזלים.
נכנסתי לאינטרנט לקרוא קצת על הנושא אבל בכל אתר כתוב משהו אחר ודי התבלבלתי.
רציתי לדעת איך היא נדבקה בזה ואיך באמת להתנהג איתה? האם באמת בקבוק אחד בלילה יכול להרע את המצב? מה מותר לתת לה לאכול/לשתות ומה אסור.
אודה לתשובה בהקדם.. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת מעיים-תינוקת בת 4.5 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/04/2011הגישה המודרנית היום דוגלת בהמשך מתן הכלכלה לה היה הילד רגיל קודם.
במידה והשלשול נמשך מעבר לשבוע נהוג לעשות בדיקת צואה.
כל עוד התינוק שותה ואינו מקיא ונותן שתן היטב הסיכוי להתייבשות קטן.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצת גדילה וגמילה מהנקהfal26/04/2011
שלום,
בני (יהיה עוד כמה ימים) בן 11 חודשים. הוא ילד שמח וסקרן והוא מתפתח היטב.
עד היום התפריט היומי שלו היה:
700 - הנקת בוקר
1000 - (בגן) כוס של מחית תערובת פירות עם טחינה ופתיבר
1400 - (בגן) כוס של מחית ירקות עם עוף
1600 - הנקה
1900 - ארוחת ערב משתנה (פסטה ורוטב, חביתה וגבינה, אורז וקציצות - כל יום משהו אחר)
2200 - הנקת לילה טוב
בלילה הוא מתעורר בין פעם לפעמיים ובדרך כלל יונק ממש מעט וחוזר לישון - כנראה בשל הרגל רע.
1. בארבעת הימים האחרונים נדמה שהוא כל הזמן רעב. במהלך היום כמעט כל שעתיים הוא מבקש (ומקבל) פרות או פתיבר או הנקה. בלילה מתעורר פעמיים או שלוש ויונק מנה מלאה לפני שהוא חוזר לישון. האם זו קפיצת גדילה? האם זה נורמלי או שמא כדי לקחת אותו לראות רופא?
2. בגיל שנה בכוונתנו להתחיל תהליך של גמילה מהנקה. הוא אינו מוכן לשתות תמ"ל מבקבוק (בגלל הבקבוק, ולא בגלל התמ"ל. לבקבוקים אין ישע גם עם חלב שאוב או עם מים) וכאשר הוא שותה מכוס (עם או בלי פיה) אי אפשר באמת לדעת כמה 'נכנס'. מה יש להוסיף לתפריט יומי שלו כדי שיקבל את כל המרכיבים הדרושים לו (סידן? דברים נוספים?) מהאוכל ועל מה יש להקפיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצת גדילה וגמילה מהנקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/04/2011התזונה שאת מתארת נראית מצוין,
אם את מתכננת גמילה, הרי שבמקום הוא יקבל מנה תמ"ל.
מציע ביקור קצר אצל הרופא לא בגלל שמשהו לא בסדר אלא לייעוץ תזונתי של תינוק בריא ונורמלי.
אגב, בגיל זה הם כבר יכולים לאכול הכל.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחור בנשימהדודי26/04/2011
שלום בני בן 5.5 חודשים מחרחר בנשימה
קיבל אינלציה וטרבולין ובודיקורט למשך 5 ימים ועוד יומיים בודיקורט
היום אנחנו ביום הרביעי של האינלציה קיים שיפור בנשימה ובשיעול
אבל התפתחה לו גם דלקת באוזן ימין
הלכנו לרופא:
ששמע שעדיין הוא מחרחר בנשימה ונתנה לו דלקת לאוזן דזורון
כמו כן המליצה לקחת אנטיביוטיקה עוד יומיים אם לא יהיה שיפור
אנטיביוטיקה : אזניל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שאלתך
ד''ר קווין שרייבר28/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצה עם תינוקשחר גזית24/04/2011
שלום, התינוק שלי בן שנה ורציתי לדעת האם יש סיכונים כאשר רצים איתו על הגב במנשא תיק איכותי?
אם הוא לא מתלונן זה אומר שאין בעיה עקרונית, נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצה עם תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011האם יש סיכונים כאשר רצים איתו על הגב במנשא תיק איכותי?
זה בסדר
אם הוא לא מתלונן זה אומר שאין בעיה עקרונית, נכון?
זה לא נכון!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילהנשארתי בבית24/04/2011
בתי בת 6.5 חודשים.היום בבוקר נפלה ממיטה על הרצפה (גובה של כ-50 ס"מ), על החלק האחורי של הראש.
בכתה מס' דקות,ואף הקיאה (אכלה בקבוק מטרנה כחצי שעה לפני המקרה).לאחר מס' דקות נרגעה ואף חזרה לחייך כהרגלה.
במשך היום אכלה עוד פעמיים ללא הקאות,ונראה היה שממש חזר לעצמה-הייתה על הבטן ושיחקה,התהפכה בטן-גב ולהיפך,שיחקה, וכד'.אפילו ישנה פעמיים.
לא נראה שיש סימן של המכה או משהו כזה.
לא הלכתי לרופא-האם יש צורך?
האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011אל תדאגי\
זה נשמע בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בטבוראני22/04/2011
שלום,
לפני כשבוע וחצי ילדתי את בתי יהלי.
אתמול נפל לה החלק היבש של הטבור.
כאשר אני מחליפה לה טיטול יש סימנים בחלק העליון של הטיטול של טיפות של דם - היכן שהטבור נמצא.
אני רואה כי יש לה דם יבש בחלק שממנו נפל הטבור.
האם זה נורמאלי? נדרש לטפל בזה איכשהו?
אשמח לתגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רופאה, רק אמא
אמא נועה23/04/2011ראשית מזל טוב לך. מנסיוני עם בנותי, זה בסדר גמור מה שאת מתארת, תמשיכי לנקות את האזור עם אלכוהול 70% ובתוך הטבור, איפה שאת רואה דם קרוש אפשר לנקות באלכוהול בעזרת מקלון לניקוי אוזניים, כל הנחתה אותי בזמני אחות טיפת חלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה....
אני25/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בטבור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011זה נורמלי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם לבני בן החצי שנה אני משתמשת בגלימישהי22/04/2011
שמתי לב שאצלי הוא מתעורר בלילה ללא סיבה הרבה רוק במהלך היום, זה נראה כמו שיניים..
האם בסדר לתת לו את הגלי גם בלילה זה מרגיע אותו... האם החומרים באמת טבעיים ...
האם זה לא ממכר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בגלי גם של דר ינשוף
מישהי22/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לבני בן החצי שנה אני משתמשת בגלי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011זה בסדר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה מעל העורףהדסי22/04/2011
לבן שלי (בן 3.5 חודשים) יש פריחה בראש מעל העורף מתחת למעט שערות שיש לו.
זה אדמדם ממש כהה ובהתחלה זה היה נראה כאילו נוצר מיובש אז שמתי קצת שמן תינוקות...
חשבתי שאולי בגלל שהראש שלו מונח על היד שלי בזמן האכלה (אז עכשיו אני שמה חיתול) או שמא אולי זה מה"בטיה" שעליה הוא שוכב ומניח את הראש באמבטיה?
לגשת לרופא? אם כן איזה רופא? עור או ילדים? מה לעשות בינתיים...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה מעל העורף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/04/2011קשה להגיד לך מה זה בלי לראות
נשמע כמו סבוריה (SEBORRHEA)
כדאי בדיקת רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)