מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלת תם בקשר ל GBSצ'יפופו04/04/2011
ואתכם הסליחה.
קראתי קצת על הנושא - והבנתי שאם מוצאים נשאות , הפרוצדורה היא מתן אנטיביוטיקה לוריד ליולדת לפחות 4 שעות לפני המעבר בתעלת הלידה ואם לא מספיקים - אז מתן אנטיביוטיקה לולד.
אנטיביוטיקה היא דבר נהדר והצילה הרבה חיים , אך כידוע יש לכך חסרונות. למשל כשתינוק נולד , אי אפשר לדעת אם הוא רגיש או לא לאנטיביוטיקה - ואפשר לפגוע בו ובבריאותו.
מדוע בעצם לא פשוט לחטא את תעלת הלידה לפני הלידה (ידנית ) - במקום לתת אנטיביוטיקה לוריד?
נמצאתי כנשאית לצערי - אך לא להפתעתי - עקב תנאי עבודה לא פשוטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת תם בקשר ל GBS - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/04/2011זה שאילה לרופאי נשים
מקובל לתת את הטיפול דרך הוריד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסהילה ביטון04/04/2011
בני בן 3 חודשים לא רגוע מאז הלידה ומצאו אצלו ריפלוקס ניזון מאינפמיל ומקבל זנטק ועדיין לא רגוע מאכילים אותו ב30 מעלות כל דבר אפשרי אך ללא שינוי מה אפשר לתת אולי חוץ מזנטק או שיש תכשיר המאופטי או כל דבר אחר שיעזור לו להרגע אשמח עם תעזרו לי תודה הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/04/2011הייתי מוסיף קורנפלור או דייסת אורז לבקבוק
כדאי להתיעץ עם הרופא ילדים שלכם מה הם ממליצים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
הילה ביטון04/04/2011בנוסף לאינפמיל וזנטק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/04/2011כן
בברכה
קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתינוק והרפס גיטליאמא מודאגת04/04/2011
שלום רב,
אני אמא לתינוק בן 7 חודשים. ילדתי בניתוח קיסרי בגלל נוכחות הרפס.
ההרפס יוצא לי בד"כ בגב התחתון או בטוסיק. מאז הלידה ההרפס מתפרץ בתדירות גבוהה - 6 פעמיםמאז הלידה. אני מאוד חוששת לתינוק שלי. האם החשש מוצדק? האם ההרפס יכול להדביק דרך בגדים? האם יכולה להווצר הדבקה עם התינוק ישן במיטה שלי? איך אפשר להבטיח את בטחונו של התינוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בתינוק והרפס גיטלי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/04/2011הרפס מדבק יחסי רד במגע אז אם העיזור מכוסה רוב הסיכוי שהוא לא ידבק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס גניטלי וטיפול בתינוק
אמא מודאגת04/04/2011תודה על התשובה.
האם בגד זה כיסוי מספיק טוב.
והאם אין בעיה להחליף חיתול או לעשות אמבטיה לתינוק? האם אני יכולה לנשק אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס גניטלי וטיפול בתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/04/2011בגד מספיק
בברכה
דר קןןין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובדי עצות - דחוףשרית03/04/2011
בנינו בן שישה וחצי חודשים שוקל 6.3 ק"ג בלבד. אוכל שתי ארוחות מלאות ביום של פירות וירקות ובנוסף כ-5 ארוחות סימילק מנות שנעות בין 100 ל-150. אנו לא מצליחים להעלות לו כמויות מעבר לכך. יש לו כ-4-5 יציאות ביום (רגילות לא שלשול).
1) מה ניתן לעשות כדי שיעלה במשקל ?
2) האם מס' זה של יציאות תקין ?
3) האם זה יכול להיות מה שמשפיע על משקלו הנמוך ?
4) בשלושה לילות האחרונים ממש בוכה בהיסטריה שמנסים להשכיב אותו (בד"כ היה נרדם לבד בלי שום בעיה) - הצלחנו לבסוף להרגיעו רק לאחר מתן נובימול. האם זה מסוכן מתן הנובימול 3 ימים רצוף ? מה יכולה להיות הסיבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדי עצות - דחוף - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/04/2011לגבי העלייה במשקל
תתחילי לתת דייסות ותתייעצי עם הרופא או הדיאטנית לגבי העשרה קלורית
לגבי אקמול צריכה ליהיות סיבה לתת אקמול
ולכן מציע להבדק כדי לראות מה מפריע לילד
נראה לי שיירגע עם דייסות
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
שירן04/04/2011ומה לגבי מס' היציאות שלו ? האם תקין ? והאם משפיע על המשקל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בסדר לתת מוצרי סויה לתינוק?דגנית03/04/2011
בני בן 11 חודשים, עם רגישות לחלב, ניזון מאוכל מוצק ונוטרמיגן
האם אני יכולה לתת לו מעדנים על בסיס סויה, גבינה על בסיס סויה?
זה בסדר ולא יזיק לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בסדר לתת מוצרי סויה לתינוק? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011זה בסדר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן ברזלנשארתי בבית03/04/2011
בתי בת 6 חודשים בקרוב.
מגיל 4 חודשים נתתי 3 טיפות ברזל כל יום.
אני יודעת שמגיל 6 חודשים צריך לתת 6 טיפות ביום-אך השאלה שלי היא האם להתחיל ב-6 טיפות בחודש השישי,או למעשה (כפי שכתוב במספר מקומות) "החל מתום החודש השישי", כלומר רק בגיל 7 חודשים לתת 6 טיפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן ברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011מהתחלת גיל 6 חודש
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילרובין 13.6 לתינוקת בת שבוע ??מאיה03/04/2011
אני אמא טרייה לתינוקת קטנה בת שבוע. יצאה מבית החולים עם בילרובין 10.6, אחרי 5 ימים בילרובין היה 13.6, והיום בילרובין 14 בבדיקות מעבדה שמחמירות מראש
הילדה ניזונה רק מהנקה ועושה צרכים האם אני צריכה להלחץ ??
אשמח לתשובה מהירה אני לא יודעת מה לעשות ולא רוצה שהילדה תעבוד שוב את הבדיקה הלא נעימה הזאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילרובין 13.6 לתינוקת בת שבוע ?? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/201113.6 לא נוראה
במיוחד אם גם עשו ספירת דם וזה תקין
או בדיקות אחרות שהם תקינות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיית תינוקות - מה דעתכםשירן03/04/2011
שלום.
הקטן שלנו בן 3 חודשים השבוע.
חשבנו לרשום אותו לקורס שחיית תינוקות. הקורס נערך בבריכה קטנה המיועדת רק להורים וילדיהם הקטנים.
מה דעתכם מן הבחינה הבריאותית - רגישות למחלות המועברות בברכה, חיזוק המע' החיסונית וכד', בגיל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיית תינוקות - מה דעתכם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011זה בסדר בגיל כזה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הדרך הטובה ביותר לטפל בתפרחתאלה31/03/2011
חיתולים?
אשמח להצעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הדרך הטובה ביותר לטפל בתפרחת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/2011הרבה קרם עם אבץ
(צינק)
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת קרום המוחאלה31/03/2011
שלום,
יש לנו תינוקת בת 10 חודשים. לפני כמה ימים חבר של בן הזוג שלי נפטר מדלקת קרום המוח באופן מפתיע. הוא היה קרוב אלינו.
האם אנו צריכים להבדק מחשש להדבקה? כיצד נבדקים, האם בתנו חשופה לנגיף?
האם זה מדבק בכלל ?
תודה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת קרום המוח - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/04/2011תלוי מה הגורם לדלקת (מהו המחולל, נגיף, חיידק ואם כן איזה)
ןכן מה מידת החשיפה שהייתה לביתך עם המיקרה
ולכן עם הנתונים האלו בידי, הייתי מתייעץ עם הרופא ילדים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לעבור למטרנהקרן 3231/03/2011
שלום,
בתי בת חודשיים אני נותנת סימילק, בגלל שבביח' התחילו אז המשכתי אני לא מרוצה בכלל יש קצף ותמיד נשאר גושים למרות שמערבבים היטב,ברצוני לנסות לעבור למטרנה.
1. האם אפשרי לעשות את זה?
2. מבחינת עיכול ועליה במשקל זה אותו הדבר?
3.במידה ואפשר לעבור איך אני מנסה בהדרגה לראות שהמטרנה טובה לה?
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לעבור למטרנה - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/04/2011אין הבדל משמעותי ולכן אין בעייה לעבור
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהאמא31/03/2011
שלום, בבדיקת דם של גיל שנה נמצא המוגלובין 10.9, האם מספיק להמשיך עם 6 טיפות או שצריך יותר? וכמה זמן צריך להמשיך? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/04/2011ערך גבולי, בדרך כלל רצוי מעל 11.5
ממליץ להמשיך ברזל ואף במינון גבוה יותר (טיפולי ולא מניעתי)
ןמשפר התזונה עם מאכלים המכילים ברזל
הכל בייעוץ עם הרופא ילדים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תינוקת יונקתצביה31/03/2011
שלום,
אמילי בת 7 חודשים, יונקת הנקה מלאה ואוכלת לא ברצון רב שתי ארוחות של פירות בבוקר ומרק בצהריים. נולדה במשקל יפה אך מאז המצב היה יציב, די רזה וקצת גבוהה.
אך לפני יומיים ביקרתי בטיפת חלב והילדה ירדה במשקל ובאחוזונים.
מה עלי לעשות, אני ממש מודאגת. האם הוספת סימילאק לתפריט יכול לעזור? למרות שהיא לא מוכנה לאכול יותר מ 60 מ"ל סימילאק פשוט מקיאה הכל ולא סתם הקאה אחת אלא במשך שעה רצף של הקאות עד שמתחילה להקיא מיצי קיבה.
הינה ההתפתחות שלה מאז הלידה:
לידה- 3.595 ק"ג
חודש- 3.985 ק"ג
3 חודשיים- 4.465 ק"ג גובה-57.8 היקף ראש- 38
4 חודשים- 5.360 ק"ג גובה- 63 היקף ראש- 40.2
6 חודשים- 5.980 ק"ג גובה- 65.5 היקף ראש- 41.8
7 חודשים- 5.975 ק"ג גובה- 68 היקף ראש- 41.9
בטיפת חלב הפנו אותי לרופא הילדים אך אני לא רוצה יש לרוץ לבדיקות כיוון שהילדה עברה מספיק בדיקות מאז הלידה ואני לא רוצה יותר לדקור אותה עם בדיקות דם וכו... כרגע
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תינוקת יונקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/03/2011אם ירידה במישקל כדאי בירור נוסף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דםמיכל30/03/2011
שלום רב,
בתי בת שנה ו8, שבוע שעבר עשיתי לה בדיקת דם עקב אי-עליה במשקל וירידה באחוזונים (היא מתחת לאחוזון 3)
יצאו מספר תוצאות חריגות:
GOT-55
GPT-83
HB-11.7
RDW-15.8%
Micro-6.7%
LYMP-4
אלו רק התוצאות החריגות. ממה שראיתי הברזל טיפה נמוך, כדוריות דם מאוד קטנות ויש תפקוד יתר בכבד.
על מה כל הממצאים יכולים להצביע?
בדיקת צליאק שלילית. היא לא היתה חולה חודש לפני הבדיקה.
הרופא שלי אמר לי לעשות לה שוב בדיקות עוד 3 חודשים, אבל אני דואגת וחושבת אולי לפנות לרופא אחר. אם יש בעיה אמיתית לא הייתי רוצה לדחות את הטיפול בעוד 3 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/03/2011בלי לראות את כל הבדיקות קשה להגיב
הייתי חוזר על הבדיקות אבל לא הייתי מודאגת עם המספרים האילו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיול עם תינוקנטלי30/03/2011
שלום,
מתי אפשר לצאת עם תינוקת למקומות ציבוריים סגורים, כמו חנויות, דואר וכד'?
לא קשה לי למצוא סידור לתינוקת ואני מעוניינת להימנע ממקומות סגורים כמה שיותר. אני מניחה שזה תלוי בחיסונים... מתי תהיה מספיק מחוסנת?
תודה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיול עם תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/03/2011יותר טוב לצאת הכי פחות שאפשר עד גיל 8 שבועות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)