פורום בדיקות גנטיות, מחלות מטבוליות, יעוץ גנטי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קפיצות שריר
    אריק
    24/06/2008

    שלום

    שמי אריק
    אני בן 28
    ב4 חודשים האחרונים אני סובל מקפיצות שרירים בכל הגוף לא רק בגפיים , לא רצוניות לאורך כל היום ללא כאבים
    נוירולוג אמר לי שהן שפירות
    הייתי מעוניין לדעת האם התיאור תואם קפיצות שפירות ואיך ניתן לטפל בהן

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפיצות שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפיצות שריר

    פרופ' טלי שגיא
    25/06/2008

    קפיצות שריר או מיוקימיה הן בדרך כלל שפירות אך יכולות להעיד גם על מחלות. אם נוירולוג בדק אותך ומצא שהך שפירות אז ניתן להרגע. אין טיפול זה חולף לבד.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ubiquinone מול Idebenone
    שרית
    24/06/2008

    שלום רב,

    אני בת 38, סובלת מתשישות, בעיות שינה ודיכאון כרוניים כבר כמה שנים.
    אני רוצה להתחיל לנסות לקחת תוסף של קו- אנזים Q10
    . אני יודעת שיש 2 סוגים

    ubiquinone והנגזרת שלו - Idebenone-, שהיא יותר מסיסה בשומן.

    כדי לבחור בינהם, אודה מאד אם תוכלו לענות לי:
    מה החסרונות ומה היתרונות של כל אחד מהם.

    והאם יש קונטרה-אינדיקציות לנטילה שלהם.
    והאם יכולים להסב נזק כלשהו, במקרים מסוימים?
    מי מהם כרוך בפחות סיכון?

    אני שואלת זאת, כי מניסיוני אין "free launch". אם לוקחים חומר כלשהו, אז הוא עושה טוב בדברים מסוימים, ויכול לגרוע באחרים.


    (דוגמא לנזקים תיאורטיים שאני חושבת עליהם, אך יכול להיות שכלל לא נכונים:
    - אולי נטילתם עלולה "להאיץ" את המיטוכונדריות יותר מדי ,
    או להגביר את החימצון בהם, בצורה שתגביר את הרדיקלים החופשיים, ואז תהרוס את המיטוכונדריות?

    - אולי נטילת קונאזים Q10 מבחו, "תנוון" את ייצור העצמי שלו ע"י הגוף, ואז אם אפסיק לקחת את התוסף, יהיה לי פחות מאשר לפני שהתחלתי )

    מקווה מאד שתוכלו לענות לי

    הרבה תודה מראש



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ubiquinone מול Idebenone

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • UBIQUINONE

    פרופ' טלי שגיא
    25/06/2008

    לבעיות לא ספציפיות כמו שאת מתארת את יכולה לנסות COQ הזמין יותר בבתי המרקחת. IDEBENONE יש להזמין מחו"ל. אין הוכחות מדעיות להשפעה של שני הסוגים.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטרנה מגנה במח עובר
    רינה
    23/06/2008

    שלום, אני בת 25 בהריון שני .
    בשבוע 25, בבדיקת אולטרסאונד שגרתית נמצא כי הציסטרנה מגנה במח העובר היא 12 מ"מ, נשלחתי לאולטרסאונד אצל רופא כשבוע לאחר הממצא ולפי הבדיקה שלו גודל הציסטרנה הוא כ 9 מ"מ. מה בדיוק אומרים הממצאים,? מה תפקידה של הציסטרה מגנה?, לדברי הרופא המדידות תלויות בתנוחת העובר ולכן לעיתים משתנות ויש להיות במעקב. אשמח לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטרנה מגנה במח עובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטרנה מגנה

    פרופ' טלי שגיא
    25/06/2008

    הציסטרנה מגנה הוא חלל מלא נוזל הנמצא מאחורי המח הקטן. גודלו בדרך כלל פחות מ-10 מ"מ. אכן תלוי איפה מודדים. כאשר אין שנויים נוספים במח הפרוגנוזה בדרך כלל טובה ולילד תהיה התפתחות תקינה. כדאי לפנות להמשך מעקב במרפאה לנורולוגיה של העובר בבית חולים.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת ונסיעה לחו"ל
    יונית
    22/06/2008

    אני חולת צהבת B כרונית אסימפטומי לחלוטין, אני מטפלת בפגסוס אינטפרון 180 לתקופה של 48 שבועות, טיפול זה דורש מעקב הכרוך בבדיקות דם אחת לשבוע.

    בנוסף לכל זה תכננתי טיול לחו"ל עם חבריי בעוד כ 5 חודשים, לתקופה של 3 שבועות.
    השאלה שלי היא, האם יש אפשרות לטוס לחו"ל למרות הטיפול, ולהמשיך עם הזריקות בחו"ל ולוותר על המעקב לתקופה של 3 שבועות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת ונסיעה לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת

    ד''ר דורית לב
    24/06/2008

    נא להפנות את השאלה למומחה למחלות זיהומיות ורפואת מטילים
    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות הבהרה ...
    אבי
    19/06/2008

    ידוע לי שהמידע הטוב ביותר יתקבל מבדיקה פיזית אצל נוירולוג, אבל עד אז אבקשכם לתת לי הכוונה / הבהרה למס' נושאים עד כמה שניתן:

    * האם תהליכים תופסי מקום בראש יכולים לגרום לחולשה כללית בגפיים ובכלל ? והאם לגרום לתחושה של כמו התפוצצות משהו בראש לשניה שגורם לחוסר שיווי משקל למספר דקות ומעין סחרור ?
    * האם קפיצות של כל הגוף כאילו מישהו הבהיל אותי שמתרחשים כמספר פעמים במהלך היום יכולים להגרם מתהליך בראש ? עייפות ? בעיה נוירולוגית אחרת (איזה למשל ?).
    * האם קפיצות כפי שתוארו מוגדרות כטיקים ? ומה מגוון הסיבות להן ?
    * האם בהכרח חולשת גפיים בשני הצדדים אינה מצביעה על מחלה בראש/מח או תהליך ? במילים אחרות, האם מחול נוירולוגיות או דברים אחרים בראש מתבטאים תמיד רק בצד אחד של הגוף ?
    * האם תחושה מידי פעם כאילו אין הכרה בגפיים, לא שאין בהן תחושה אלא הרגשה כאילו הן לא נמצאות וגורמות לרצון לגעת בהן ע"מ לוודא שהן שם היא סממן שמצטרף למה שתואר קודם בהבחנה כלשהיא או שאין קשר בין התסמינים ? על מה בכלל יכולה להצביע תופעה כזו ?
    * האם מחלות כמו ALS, פרקינסון, שבץ נותנות ביטוי בצורה דומה לאחד מהתסמינים שתיארתי ? והאם בדיקה ראשונית אצל נוירולוג יכולה לאשש כיוון למחלות אלה ?
    * האם יתכן כי היצרות בעורקי הצוואר יכולה לגרום לסממנים כפי שתארתי ?

    אני יודע שקשה להתייחס וירטואלית לתלונות ספציפיות, אבל אני מבקש כיוון ויעוץ לגבי כיוונים אפשריים עפ"י הסימפטומים שציינתי.

    תודה רבה על כל התייחסות שהיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות הבהרה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה מתעלמים ממני ... ?

    אבי
    20/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה עדיין מתעלמים ממני ????

    אבי
    25/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת FMF
    נטע
    18/06/2008

    בני סובל מהתקפי חום חוזרים אחת לחודש החל מגיל שנתיים, היום הוא בן 6.
    בשנים הראשונות היה החום מלווה בכאבי בטן, גרון וראש. בשנתיים האחרונות החום מלווה רק בכאבי ראש, החום נמשך כ 24 שעות, חום של 38.9.
    התחלפו אצלנו כמה רופאות בשנים אלו, הרופאה הראשונה טענה שזה ויראלי ולא נתנה לי שום טיפול, הרופאה השניה לפני כשנה חשדה שזה פאפא, וגם לא נתנה לי שום טיפול, רופאה שלישית שבדקה אותו שלחה אותי לשניידר לבדיקות, שם עשו לו בדיקה גנטית ל FMF וגילו מוטציה בגן אחד.
    הרופא המטפל נתן לנו טיפול תרופתי של קולכיצין לנסיון לחצי שנה הקרובה, כרגע הוא לוקח כבר כשבועיים את התרופה ובכל זאת קיבל אתמול התקף דומה, כאב ראש וחום.
    האם התרופה לא אמורה למנוע את ההתקפים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת FMF

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FMF

    ד''ר דורית לב
    18/06/2008

    איזו מוטציה נמצאה לו ומאיזה מוצא אתם?
    לגבי הקולחיצין איזה מינון הוא מקבל? אמנם צפויה השפעה די מהר אבל בכל זאת יש צורך בששה חדשים. ניתן גם להעלות את המינון.

    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FMF

    נטע
    19/06/2008

    נמצא כי הוא נשא מוטציה V726A
    הוא מקבל כדור אחד ליום
    אני ממוצא לבנוני ובעלי פרסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FMF

    ד''ר דורית לב
    19/06/2008

    כדאי להמשיך בטפול ולשקול בהמשך העלאת המינון ל 1 מג במידה ועדיין אין שפור
    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופתיה
    אלון
    15/06/2008

    שלום רב,

    לפני כשמונה שנים הופיעו לי כאבים עזים בסוליות של כפות רגליי. הכאב הוא רק כתוצאה מלחץ, ז"א כאשר אני עומד או אפילו שם גרב אני מרגיש לחץ עצום על סוליות כפות רגליי והכאב לאחר כמה דקות הופך לתחושת שריפה (הסוליות גם נהיות חמות מאוד).
    לאחר שהייתי אצל רופאים רבים, לפני כשלוש שנים אובחנתי בעקבות ביופסיה כסובל מ
    Small fiber neuropathy

    למדתי לחיות עם המצב, והתאמתי את חיי לחיי ישיבה מרובה. בעקבות דיאטה חריפה וכושר (רכיבה על אופניים) שעשיתי לפני כשלושה חודשים, לפני כחודש וחצי הנוירופתיה החריפה, ועלתה לי גם לאזור הישבן והרגליים. ז"א, שכעת כל מגע בישבן גורם לי לתחושת כאב ושריפה.

    אינני יודע מה לעשות ואני אובד עצות. אני מצוי בכאב מתמיד.

    שמעתי על מחלות גנטיות כגון
    HNPP
    ושאלתי היא,
    האם ניתן לבדוק האם יש לי מחלה גנטית כלשהי שאחראית למצבי? כי האתיולוגיה למצבי לא ברורה.

    איך ואיפה אני יכול לעשות כאלה בדיקות גנטיות ואיזה בדיקות אני צריך לעשות?

    תודה רבה!

    אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירופתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופתיה

    ד''ר דורית לב
    19/06/2008

    לגבי מחלות גנטיות העשויות לגרום לסימפטומים דומים מומלץ לפנות ליעוץ גנטי מסודר
    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיוון כללי?

    אלון
    19/06/2008

    למי לבקש הפנייה מרופא המשפחה? אני בקופ"ח כללית (גם פרטי אני כמובן מוכן ללכת).
    אני מפחד לבקש ממנו הפנייה ולהגיע ליועץ גנטי לטרום לידה, ולא למישהו שיבין ויכיר את נושא המחלה שלי.

    למי לנסות להגיע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופתיה של סיבים קטנים

    פרופ' טלי שגיא
    20/06/2008

    לא נראה שמדובר במחלה גנטית. יש אפשרות להקל עליך בתרופות. אנא פנה לנוירולוג המתמחה במחלות נוירומוסקולריות. דר רון דבי מבית חולים וולפסון מומחה למחלה זו.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה (מבלי להיות נודניק)..

    אלון
    21/06/2008

    עוד שאלה קטנה (מבלי להיות נודניק)...

    הלוואי והיה לי את הביטחון שזה לא גנטי.... משום מה אני כל הזמן חושש שאני אעביר את זה לילדים שלי. מדוע את חושבת שלא, שזה לא גנטי? אני אשמח לכל סיבה, גם אם קלושה, כדי שפחד נוראי זה יעזוב אותי.

    תודה רבה!

    (אין לי מה ללכת בכלל בכיוון של חיפוש גורם גנטי? אולי מה שיש לי זה בכלל לא נוירופתיה אלא משהו אחר?)

    אני מבטיח שזו שאלה אחרונה ואני באמת לא מתכוון להעיק...)

    תודה רבה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת ונפילה
    שני
    15/06/2008

    שלום , אני בחורה בת 17 , בריאה בדר'כ ( לפני קצת פחות משנה היה לי אירוע אפילפטי יחיד שלא חזר על עצמו,והכל בסדר )

    לא ידעתי כ'כ לאיזה פורום להפנות את השאלה אז הגעתי לכאן .
    ביום שישי בערב עזרתי לאחות של חבר שלי במטבח ,
    הכל היה בסדר פתאום הייתה לי בחילה,והזעתי קצת בפנים
    אז אמרתי שאני אלך לשטוף פנים וזה בטח יעבור לי
    שהתחלתי ללכת לכיוון האמבטיה הייתה לי סחרחורת ממש חזקה
    ובלי לשים לב נפלתי ,אם אחותו לא הייתה צועקת "מי נפל " ,
    לא הייתי יודעת שנפלתי,הייתי ממש מבולבלת,קיבלתי מכה קטנה במצח מהקיר
    וכניראה שנפלתי ממש חזק על הישבן אז כואב לי ,
    אני רוצה לציין שלא אכלתי טוב באותו יום וגם לא שתיתי הרבה
    בזמן האחרון אני מרגישה עייפות תמידית , אני כל הזמן עייפה למרות שאני לא ממש פעילה פיזית
    אני טיפוס שלא ישן הרבה , ובזמן האחרון אני נרדמת המון,חשבתי שאולי זה קשור ליום שישי ?!
    זה אף פעם לא קרה לי ,
    ממש נלחצתי מזה..יכול ליהיות שהתייבשתי ? צריך לעשות בדיקת דם .?
    אני רוצה לציין שרק חצי שעה לפני זה אכלתי ארטיק,
    ככה שלא נראה לי שירד לי הסוכר ..
    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורת ונפילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים ?

    שני
    19/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד הכרה

    פרופ' טלי שגיא
    20/06/2008

    יש אבחנה מבדלת בין פרכוס להתעלפות. עליך לפנות לברור בהקדם לרופא המשפחה שיפנה אותך לבדיקות המתאימות כולל EEG ובדיקת קרדיולוג.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם אני פרסונל

    שני
    20/06/2008

    בהדסה עין כרם יש מקום לגשת למיון ?
    כבר שבוע עבר מאז והכאבי ראש והחולשה לא עוזבים אותי,
    לא הלכתי עד עכשיו בגלל שאני מתחת לגיל 18 ולהורים לא היה כ'כ זמן,
    אבל אני מאמינה שהשבוע אני אלך ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 9 - מצמוצים "באים והולכים"
    ליקי
    10/06/2008

    בתי בת 9, לומדת בכיתה ג'.

    חכמה ונבונה, שמחה, חברותית, ספורטאית, פעילה.

    הלימודים באים בקלות וגם החברים (כמובן עם כל הריבים ה"רגילים" בגיל הזה).

    לפני כחודשיים התחילו להופיע אצלה מצמוצים שנראים לי כמו "תיקים".

    המצמוצים באים והולכים - מופיעים למספר ימים, נעלמים, ואחר כך פתאום חוזרים.

    הפעם הזו הופיעו מצמוצים ב"שלישיות". ממצמצת רגיל, ופתאום שלישייה של מצמוצים.

    בפעם הראשונה ששמנו לב לתופעה - זה היה סמוך ליום הולדת שלה (מאוד התרגשה).

    בפעמים אחרות - לא היו "סיבה" או מאורע דרמטי או משהו אחר שיכול להסביר מתח, לחץ, עייפות מיוחדים וכו'.

    אנחנו לא עושים מזה עניין - אבל עוקבים, ושמנו לב שזה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים.

    בתי לא מודעת לכך שהיא ממצמצת, אלא התלוננה מיוזמתה שמרגישה "כיווצים באוזניים" ושזה מציק לה.

    מה זה יכול להיות?

    האם יש מה לעשות, ואם כן - האם כדאי להתחיל בבירור או להניח לה?

    ואם בירור - למי פונים ?

    תודה רבה,

    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים

    פרופ' טלי שגיא
    20/06/2008

    נראה שמדובר בטיקים. זוהי תופעה שכיחה בילדות. הטיקים אמנם מתגברים בזמן מתח אך קיימים גם במנוחה כאשר הילד לא עסוק . אם הטיקים אינם מפריעים לבתך אין צורך בטיפול. במידה ואת או היא מוטרדים כדאי להבדק על ידי נוירולוג ילדים.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות
    ימית
    07/06/2008

    שלום רב,

    אשמח לדעת מהם הערכים התקינים לבדיקת CARNITINE TOTAL U,
    CARNITINE FREE URINE וכן CARNITINE ACYL URINE עבור ילד בן 4.5 שנים.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרניטין בשתן

    פרופ' טלי שגיא
    07/06/2008

    בדרך כלל אין משמעות לבדיקת קרניטין בשתן. צריך לבדוק קרניטין בדם! יש חשיבות באצילקרניטין לזהות מהו החומר הקשור לקניטין.
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חנה
    03/06/2008

    שלום רב,
    רציתי בבקשה לדעת אם אחיין שלי מאובחן בסוטוס (קל) איזה בדיקות גנטיות עליי לבצע?
    מה השלכות של ילדי הסוטוס

    תודה,
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Sotos

    ד''ר דורית לב
    10/06/2008

    סוטוס זו תסמונת דומיננטית ובמרבית המקרים מדובר במוטציה חדש. אם אין אותה לאחד ההורים שלו את לא בסכון מגבר.

    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוקים
    אורית
    02/06/2008

    שלום לכם
    בעלי יהיה בן 33 באוקטובר יליד 10.10.1975 בגיל 17 חווה התקף אפילפסיה ראשון של התעלפויות וסגירת שיינים ובגיל 20 שוב אחד קטן ומאז תודה לאל לא היו ואני מאוד מקווה שגם לא יהיו אבל ניתוקים עדין נישארו. רוצה לציין שהוא לוקח כדורים של למיקטל ולפני שלושה חודשים התחיל בדיקור סיני שגם קצת עוזר.
    השאלות שלי:
    האם יש סיכוי שיוכל להפסיק לקחת כדורים ?
    ממה נובא ניתוקים
    האם זה גנטי? (רק לו במשפחה שלו יש) האם זה יכול לעבור לילדים?
    השם של בעלי הוא אברהם קיצור אבי ושם משפחתו הוא אלגאי
    אשמח לתשובה כי לפעמים שזה קורה אני פשוט לא יודעת איך להתמודד עם זה
    רוצה לציין שיש לי ילדה בת שנה וחודש ואני מפחדת להשאיר אותם ביחד לבד
    בתודה מראש ויום טוב
    אורית


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוקים

    פרופ' טלי שגיא
    05/06/2008

    אם לבעלך עדיו יש ניתוקים בגיל 33 קרוב לודאי שהם ימשכו. אם יש לו עדיין ניתוקים סימן שאינו מאוזן ואכו יש סכנה אם יקח את התינוקת על הידיים. עליו לפנות לנוירולוג שלו ולשנות את הטיפול התרופתי. ניתוקים בדרך כלל אינם מועברים לצאצאים.
    בברכה
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    סיגל
    01/06/2008

    שלום רב,
    האם להשערתכם התנהגות מינית סוטה, לדוגמה אנשים שהם אנסים וכדומה, האם התנהגות כזו עוברת בתורשה? האם יש סיכוי קלוש שהיא תעבור בתורשה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות אלימה

    ד''ר דורית לב
    10/06/2008

    אין תשובה ברורה.
    ישנם מרכיבים גנטיים בנושא אבל לא מדובר על גן ספציפי לאלימות לכן קשה לדבר על סכון להעברה

    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קצת אינה קשורה
    יבגני
    28/05/2008

    אני בן 24+
    כבר כמה זמן אני מקבל טיפול בריטלין

    ואני גם מעשן סיגריות לפני כמה זמן אני עשנתי סגירה והייה לידי בקבוק מים

    רגילים עשיתי בו חור הכנסתי את סיגרה ועשנתי את סגירה שהיא בתוך בקבוק

    ועכשיו כל פעם שאני מעשן סגירה אני מרגישה מין לחץ בראוש מאוחר !

    וראוש שלי הוא צונח כלפי מטה

    האם זה תקין או לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קצת אינה קשורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון

    פרופ' טלי שגיא
    28/05/2008

    זוהי תגובה פסיכולוגית
    פרופ שגיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקתת חלבון עבורי בהריון
    ד"ר חסן
    26/05/2008

    שלום רב, אני בת 28, נמצאת בחודש רביעי להריון ראשון. יצא לי תוצאה של 1 ל-660 לתסמונת דאון. מניסיונכן - האם זאת תוצאה "רעה"? יש לציין ששאר התוצאות בבדיקות יצאו טובות. הרבה תודה מרארש

    ר. החוששת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון עוברי

    ד''ר דורית לב
    29/05/2008

    מדובר בבדיקה סטטיסטית.
    אנחנו ממליצים על דיקור מבחינה רפואית כאשר הסכון 1:400 או יותר, או אם יש ממצאים ב US.
    במקרה שסקירות תקינות וכן שקיפות וסקר שליש ראשון אין המלצה רפואית לדיקור.
    ניתן כמובן לבצע דיקור באופן פרטי אבל יש בכך סכון קטן של עד 1:200 להפלה

    בהצלחה
    דר' דורית לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום