מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קפיצות שריראריק24/06/2008
שלום
שמי אריק
אני בן 28
ב4 חודשים האחרונים אני סובל מקפיצות שרירים בכל הגוף לא רק בגפיים , לא רצוניות לאורך כל היום ללא כאבים
נוירולוג אמר לי שהן שפירות
הייתי מעוניין לדעת האם התיאור תואם קפיצות שפירות ואיך ניתן לטפל בהן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות שריר
פרופ' טלי שגיא25/06/2008קפיצות שריר או מיוקימיה הן בדרך כלל שפירות אך יכולות להעיד גם על מחלות. אם נוירולוג בדק אותך ומצא שהך שפירות אז ניתן להרגע. אין טיפול זה חולף לבד.
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ubiquinone מול Idebenoneשרית24/06/2008
שלום רב,
אני בת 38, סובלת מתשישות, בעיות שינה ודיכאון כרוניים כבר כמה שנים.
אני רוצה להתחיל לנסות לקחת תוסף של קו- אנזים Q10
. אני יודעת שיש 2 סוגים
ubiquinone והנגזרת שלו - Idebenone-, שהיא יותר מסיסה בשומן.
כדי לבחור בינהם, אודה מאד אם תוכלו לענות לי:
מה החסרונות ומה היתרונות של כל אחד מהם.
והאם יש קונטרה-אינדיקציות לנטילה שלהם.
והאם יכולים להסב נזק כלשהו, במקרים מסוימים?
מי מהם כרוך בפחות סיכון?
אני שואלת זאת, כי מניסיוני אין "free launch". אם לוקחים חומר כלשהו, אז הוא עושה טוב בדברים מסוימים, ויכול לגרוע באחרים.
(דוגמא לנזקים תיאורטיים שאני חושבת עליהם, אך יכול להיות שכלל לא נכונים:
- אולי נטילתם עלולה "להאיץ" את המיטוכונדריות יותר מדי ,
או להגביר את החימצון בהם, בצורה שתגביר את הרדיקלים החופשיים, ואז תהרוס את המיטוכונדריות?
- אולי נטילת קונאזים Q10 מבחו, "תנוון" את ייצור העצמי שלו ע"י הגוף, ואז אם אפסיק לקחת את התוסף, יהיה לי פחות מאשר לפני שהתחלתי )
מקווה מאד שתוכלו לענות לי
הרבה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר UBIQUINONE
פרופ' טלי שגיא25/06/2008לבעיות לא ספציפיות כמו שאת מתארת את יכולה לנסות COQ הזמין יותר בבתי המרקחת. IDEBENONE יש להזמין מחו"ל. אין הוכחות מדעיות להשפעה של שני הסוגים.
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטרנה מגנה במח עובררינה23/06/2008
שלום, אני בת 25 בהריון שני .
בשבוע 25, בבדיקת אולטרסאונד שגרתית נמצא כי הציסטרנה מגנה במח העובר היא 12 מ"מ, נשלחתי לאולטרסאונד אצל רופא כשבוע לאחר הממצא ולפי הבדיקה שלו גודל הציסטרנה הוא כ 9 מ"מ. מה בדיוק אומרים הממצאים,? מה תפקידה של הציסטרה מגנה?, לדברי הרופא המדידות תלויות בתנוחת העובר ולכן לעיתים משתנות ויש להיות במעקב. אשמח לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטרנה מגנה
פרופ' טלי שגיא25/06/2008הציסטרנה מגנה הוא חלל מלא נוזל הנמצא מאחורי המח הקטן. גודלו בדרך כלל פחות מ-10 מ"מ. אכן תלוי איפה מודדים. כאשר אין שנויים נוספים במח הפרוגנוזה בדרך כלל טובה ולילד תהיה התפתחות תקינה. כדאי לפנות להמשך מעקב במרפאה לנורולוגיה של העובר בבית חולים.
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת ונסיעה לחו"ליונית22/06/2008
אני חולת צהבת B כרונית אסימפטומי לחלוטין, אני מטפלת בפגסוס אינטפרון 180 לתקופה של 48 שבועות, טיפול זה דורש מעקב הכרוך בבדיקות דם אחת לשבוע.
בנוסף לכל זה תכננתי טיול לחו"ל עם חבריי בעוד כ 5 חודשים, לתקופה של 3 שבועות.
השאלה שלי היא, האם יש אפשרות לטוס לחו"ל למרות הטיפול, ולהמשיך עם הזריקות בחו"ל ולוותר על המעקב לתקופה של 3 שבועות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת
ד''ר דורית לב24/06/2008נא להפנות את השאלה למומחה למחלות זיהומיות ורפואת מטילים
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות הבהרה ...אבי19/06/2008
ידוע לי שהמידע הטוב ביותר יתקבל מבדיקה פיזית אצל נוירולוג, אבל עד אז אבקשכם לתת לי הכוונה / הבהרה למס' נושאים עד כמה שניתן:
* האם תהליכים תופסי מקום בראש יכולים לגרום לחולשה כללית בגפיים ובכלל ? והאם לגרום לתחושה של כמו התפוצצות משהו בראש לשניה שגורם לחוסר שיווי משקל למספר דקות ומעין סחרור ?
* האם קפיצות של כל הגוף כאילו מישהו הבהיל אותי שמתרחשים כמספר פעמים במהלך היום יכולים להגרם מתהליך בראש ? עייפות ? בעיה נוירולוגית אחרת (איזה למשל ?).
* האם קפיצות כפי שתוארו מוגדרות כטיקים ? ומה מגוון הסיבות להן ?
* האם בהכרח חולשת גפיים בשני הצדדים אינה מצביעה על מחלה בראש/מח או תהליך ? במילים אחרות, האם מחול נוירולוגיות או דברים אחרים בראש מתבטאים תמיד רק בצד אחד של הגוף ?
* האם תחושה מידי פעם כאילו אין הכרה בגפיים, לא שאין בהן תחושה אלא הרגשה כאילו הן לא נמצאות וגורמות לרצון לגעת בהן ע"מ לוודא שהן שם היא סממן שמצטרף למה שתואר קודם בהבחנה כלשהיא או שאין קשר בין התסמינים ? על מה בכלל יכולה להצביע תופעה כזו ?
* האם מחלות כמו ALS, פרקינסון, שבץ נותנות ביטוי בצורה דומה לאחד מהתסמינים שתיארתי ? והאם בדיקה ראשונית אצל נוירולוג יכולה לאשש כיוון למחלות אלה ?
* האם יתכן כי היצרות בעורקי הצוואר יכולה לגרום לסממנים כפי שתארתי ?
אני יודע שקשה להתייחס וירטואלית לתלונות ספציפיות, אבל אני מבקש כיוון ויעוץ לגבי כיוונים אפשריים עפ"י הסימפטומים שציינתי.
תודה רבה על כל התייחסות שהיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מתעלמים ממני ... ?
אבי20/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה עדיין מתעלמים ממני ????
אבי25/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת FMFנטע18/06/2008
בני סובל מהתקפי חום חוזרים אחת לחודש החל מגיל שנתיים, היום הוא בן 6.
בשנים הראשונות היה החום מלווה בכאבי בטן, גרון וראש. בשנתיים האחרונות החום מלווה רק בכאבי ראש, החום נמשך כ 24 שעות, חום של 38.9.
התחלפו אצלנו כמה רופאות בשנים אלו, הרופאה הראשונה טענה שזה ויראלי ולא נתנה לי שום טיפול, הרופאה השניה לפני כשנה חשדה שזה פאפא, וגם לא נתנה לי שום טיפול, רופאה שלישית שבדקה אותו שלחה אותי לשניידר לבדיקות, שם עשו לו בדיקה גנטית ל FMF וגילו מוטציה בגן אחד.
הרופא המטפל נתן לנו טיפול תרופתי של קולכיצין לנסיון לחצי שנה הקרובה, כרגע הוא לוקח כבר כשבועיים את התרופה ובכל זאת קיבל אתמול התקף דומה, כאב ראש וחום.
האם התרופה לא אמורה למנוע את ההתקפים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FMF
ד''ר דורית לב18/06/2008איזו מוטציה נמצאה לו ומאיזה מוצא אתם?
לגבי הקולחיצין איזה מינון הוא מקבל? אמנם צפויה השפעה די מהר אבל בכל זאת יש צורך בששה חדשים. ניתן גם להעלות את המינון.
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהFMF
נטע19/06/2008נמצא כי הוא נשא מוטציה V726A
הוא מקבל כדור אחד ליום
אני ממוצא לבנוני ובעלי פרסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהFMF
ד''ר דורית לב19/06/2008כדאי להמשיך בטפול ולשקול בהמשך העלאת המינון ל 1 מג במידה ועדיין אין שפור
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהאלון15/06/2008
שלום רב,
לפני כשמונה שנים הופיעו לי כאבים עזים בסוליות של כפות רגליי. הכאב הוא רק כתוצאה מלחץ, ז"א כאשר אני עומד או אפילו שם גרב אני מרגיש לחץ עצום על סוליות כפות רגליי והכאב לאחר כמה דקות הופך לתחושת שריפה (הסוליות גם נהיות חמות מאוד).
לאחר שהייתי אצל רופאים רבים, לפני כשלוש שנים אובחנתי בעקבות ביופסיה כסובל מ
Small fiber neuropathy
למדתי לחיות עם המצב, והתאמתי את חיי לחיי ישיבה מרובה. בעקבות דיאטה חריפה וכושר (רכיבה על אופניים) שעשיתי לפני כשלושה חודשים, לפני כחודש וחצי הנוירופתיה החריפה, ועלתה לי גם לאזור הישבן והרגליים. ז"א, שכעת כל מגע בישבן גורם לי לתחושת כאב ושריפה.
אינני יודע מה לעשות ואני אובד עצות. אני מצוי בכאב מתמיד.
שמעתי על מחלות גנטיות כגון
HNPP
ושאלתי היא,
האם ניתן לבדוק האם יש לי מחלה גנטית כלשהי שאחראית למצבי? כי האתיולוגיה למצבי לא ברורה.
איך ואיפה אני יכול לעשות כאלה בדיקות גנטיות ואיזה בדיקות אני צריך לעשות?
תודה רבה!
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה
ד''ר דורית לב19/06/2008לגבי מחלות גנטיות העשויות לגרום לסימפטומים דומים מומלץ לפנות ליעוץ גנטי מסודר
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיוון כללי?
אלון19/06/2008למי לבקש הפנייה מרופא המשפחה? אני בקופ"ח כללית (גם פרטי אני כמובן מוכן ללכת).
אני מפחד לבקש ממנו הפנייה ולהגיע ליועץ גנטי לטרום לידה, ולא למישהו שיבין ויכיר את נושא המחלה שלי.
למי לנסות להגיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוירופתיה של סיבים קטנים
פרופ' טלי שגיא20/06/2008לא נראה שמדובר במחלה גנטית. יש אפשרות להקל עליך בתרופות. אנא פנה לנוירולוג המתמחה במחלות נוירומוסקולריות. דר רון דבי מבית חולים וולפסון מומחה למחלה זו.
בברכה
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה (מבלי להיות נודניק)..
אלון21/06/2008עוד שאלה קטנה (מבלי להיות נודניק)...
הלוואי והיה לי את הביטחון שזה לא גנטי.... משום מה אני כל הזמן חושש שאני אעביר את זה לילדים שלי. מדוע את חושבת שלא, שזה לא גנטי? אני אשמח לכל סיבה, גם אם קלושה, כדי שפחד נוראי זה יעזוב אותי.
תודה רבה!
(אין לי מה ללכת בכלל בכיוון של חיפוש גורם גנטי? אולי מה שיש לי זה בכלל לא נוירופתיה אלא משהו אחר?)
אני מבטיח שזו שאלה אחרונה ואני באמת לא מתכוון להעיק...)
תודה רבה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת ונפילהשני15/06/2008
שלום , אני בחורה בת 17 , בריאה בדר'כ ( לפני קצת פחות משנה היה לי אירוע אפילפטי יחיד שלא חזר על עצמו,והכל בסדר )
לא ידעתי כ'כ לאיזה פורום להפנות את השאלה אז הגעתי לכאן .
ביום שישי בערב עזרתי לאחות של חבר שלי במטבח ,
הכל היה בסדר פתאום הייתה לי בחילה,והזעתי קצת בפנים
אז אמרתי שאני אלך לשטוף פנים וזה בטח יעבור לי
שהתחלתי ללכת לכיוון האמבטיה הייתה לי סחרחורת ממש חזקה
ובלי לשים לב נפלתי ,אם אחותו לא הייתה צועקת "מי נפל " ,
לא הייתי יודעת שנפלתי,הייתי ממש מבולבלת,קיבלתי מכה קטנה במצח מהקיר
וכניראה שנפלתי ממש חזק על הישבן אז כואב לי ,
אני רוצה לציין שלא אכלתי טוב באותו יום וגם לא שתיתי הרבה
בזמן האחרון אני מרגישה עייפות תמידית , אני כל הזמן עייפה למרות שאני לא ממש פעילה פיזית
אני טיפוס שלא ישן הרבה , ובזמן האחרון אני נרדמת המון,חשבתי שאולי זה קשור ליום שישי ?!
זה אף פעם לא קרה לי ,
ממש נלחצתי מזה..יכול ליהיות שהתייבשתי ? צריך לעשות בדיקת דם .?
אני רוצה לציין שרק חצי שעה לפני זה אכלתי ארטיק,
ככה שלא נראה לי שירד לי הסוכר ..
תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים ?
שני19/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבוד הכרה
פרופ' טלי שגיא20/06/2008יש אבחנה מבדלת בין פרכוס להתעלפות. עליך לפנות לברור בהקדם לרופא המשפחה שיפנה אותך לבדיקות המתאימות כולל EEG ובדיקת קרדיולוג.
בברכה
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני פרסונל
שני20/06/2008בהדסה עין כרם יש מקום לגשת למיון ?
כבר שבוע עבר מאז והכאבי ראש והחולשה לא עוזבים אותי,
לא הלכתי עד עכשיו בגלל שאני מתחת לגיל 18 ולהורים לא היה כ'כ זמן,
אבל אני מאמינה שהשבוע אני אלך ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 9 - מצמוצים "באים והולכים"ליקי10/06/2008
בתי בת 9, לומדת בכיתה ג'.
חכמה ונבונה, שמחה, חברותית, ספורטאית, פעילה.
הלימודים באים בקלות וגם החברים (כמובן עם כל הריבים ה"רגילים" בגיל הזה).
לפני כחודשיים התחילו להופיע אצלה מצמוצים שנראים לי כמו "תיקים".
המצמוצים באים והולכים - מופיעים למספר ימים, נעלמים, ואחר כך פתאום חוזרים.
הפעם הזו הופיעו מצמוצים ב"שלישיות". ממצמצת רגיל, ופתאום שלישייה של מצמוצים.
בפעם הראשונה ששמנו לב לתופעה - זה היה סמוך ליום הולדת שלה (מאוד התרגשה).
בפעמים אחרות - לא היו "סיבה" או מאורע דרמטי או משהו אחר שיכול להסביר מתח, לחץ, עייפות מיוחדים וכו'.
אנחנו לא עושים מזה עניין - אבל עוקבים, ושמנו לב שזה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים.
בתי לא מודעת לכך שהיא ממצמצת, אלא התלוננה מיוזמתה שמרגישה "כיווצים באוזניים" ושזה מציק לה.
מה זה יכול להיות?
האם יש מה לעשות, ואם כן - האם כדאי להתחיל בבירור או להניח לה?
ואם בירור - למי פונים ?
תודה רבה,
אמא מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיקים
פרופ' טלי שגיא20/06/2008נראה שמדובר בטיקים. זוהי תופעה שכיחה בילדות. הטיקים אמנם מתגברים בזמן מתח אך קיימים גם במנוחה כאשר הילד לא עסוק . אם הטיקים אינם מפריעים לבתך אין צורך בטיפול. במידה ואת או היא מוטרדים כדאי להבדק על ידי נוירולוג ילדים.
בברכה
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותימית07/06/2008
שלום רב,
אשמח לדעת מהם הערכים התקינים לבדיקת CARNITINE TOTAL U,
CARNITINE FREE URINE וכן CARNITINE ACYL URINE עבור ילד בן 4.5 שנים.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרניטין בשתן
פרופ' טלי שגיא07/06/2008בדרך כלל אין משמעות לבדיקת קרניטין בשתן. צריך לבדוק קרניטין בדם! יש חשיבות באצילקרניטין לזהות מהו החומר הקשור לקניטין.
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחנה03/06/2008
שלום רב,
רציתי בבקשה לדעת אם אחיין שלי מאובחן בסוטוס (קל) איזה בדיקות גנטיות עליי לבצע?
מה השלכות של ילדי הסוטוס
תודה,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Sotos
ד''ר דורית לב10/06/2008סוטוס זו תסמונת דומיננטית ובמרבית המקרים מדובר במוטציה חדש. אם אין אותה לאחד ההורים שלו את לא בסכון מגבר.
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוקיםאורית02/06/2008
שלום לכם
בעלי יהיה בן 33 באוקטובר יליד 10.10.1975 בגיל 17 חווה התקף אפילפסיה ראשון של התעלפויות וסגירת שיינים ובגיל 20 שוב אחד קטן ומאז תודה לאל לא היו ואני מאוד מקווה שגם לא יהיו אבל ניתוקים עדין נישארו. רוצה לציין שהוא לוקח כדורים של למיקטל ולפני שלושה חודשים התחיל בדיקור סיני שגם קצת עוזר.
השאלות שלי:
האם יש סיכוי שיוכל להפסיק לקחת כדורים ?
ממה נובא ניתוקים
האם זה גנטי? (רק לו במשפחה שלו יש) האם זה יכול לעבור לילדים?
השם של בעלי הוא אברהם קיצור אבי ושם משפחתו הוא אלגאי
אשמח לתשובה כי לפעמים שזה קורה אני פשוט לא יודעת איך להתמודד עם זה
רוצה לציין שיש לי ילדה בת שנה וחודש ואני מפחדת להשאיר אותם ביחד לבד
בתודה מראש ויום טוב
אורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוקים
פרופ' טלי שגיא05/06/2008אם לבעלך עדיו יש ניתוקים בגיל 33 קרוב לודאי שהם ימשכו. אם יש לו עדיין ניתוקים סימן שאינו מאוזן ואכו יש סכנה אם יקח את התינוקת על הידיים. עליו לפנות לנוירולוג שלו ולשנות את הטיפול התרופתי. ניתוקים בדרך כלל אינם מועברים לצאצאים.
בברכה
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסיגל01/06/2008
שלום רב,
האם להשערתכם התנהגות מינית סוטה, לדוגמה אנשים שהם אנסים וכדומה, האם התנהגות כזו עוברת בתורשה? האם יש סיכוי קלוש שהיא תעבור בתורשה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות אלימה
ד''ר דורית לב10/06/2008אין תשובה ברורה.
ישנם מרכיבים גנטיים בנושא אבל לא מדובר על גן ספציפי לאלימות לכן קשה לדבר על סכון להעברה
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת אינה קשורהיבגני28/05/2008
אני בן 24+
כבר כמה זמן אני מקבל טיפול בריטלין
ואני גם מעשן סיגריות לפני כמה זמן אני עשנתי סגירה והייה לידי בקבוק מים
רגילים עשיתי בו חור הכנסתי את סיגרה ועשנתי את סגירה שהיא בתוך בקבוק
ועכשיו כל פעם שאני מעשן סגירה אני מרגישה מין לחץ בראוש מאוחר !
וראוש שלי הוא צונח כלפי מטה
האם זה תקין או לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון
פרופ' טלי שגיא28/05/2008זוהי תגובה פסיכולוגית
פרופ שגיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקתת חלבון עבורי בהריוןד"ר חסן26/05/2008
שלום רב, אני בת 28, נמצאת בחודש רביעי להריון ראשון. יצא לי תוצאה של 1 ל-660 לתסמונת דאון. מניסיונכן - האם זאת תוצאה "רעה"? יש לציין ששאר התוצאות בבדיקות יצאו טובות. הרבה תודה מרארש
ר. החוששת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר דורית לב29/05/2008מדובר בבדיקה סטטיסטית.
אנחנו ממליצים על דיקור מבחינה רפואית כאשר הסכון 1:400 או יותר, או אם יש ממצאים ב US.
במקרה שסקירות תקינות וכן שקיפות וסקר שליש ראשון אין המלצה רפואית לדיקור.
ניתן כמובן לבצע דיקור באופן פרטי אבל יש בכך סכון קטן של עד 1:200 להפלה
בהצלחה
דר' דורית לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

