מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רפורמהרוני30/11/2014
שלום,
האם ברפורמה שמתכנן משרד הבריאות ביולי 2015
טיפול באומנות יהיה בתוך הסל או בחוץ?
אודה לתשובתכן,
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפורמה - תגובה
ד``ר עפרה קמר30/11/2014עדיין לא ידוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות למקום להשלמת שעותרחלי29/11/2014
היי.
אשמח לשמוע על המלצות למקום בו אפשר לצבור שעות בשביל תואר שני בדרמה תרפיה באזור המרכז (מודיעין\ ירושלים\ ת"א ועוד..)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות למקום להשלמת שעות - תגובה
ד``ר עפרה קמר30/11/2014אולי כדאי לך להתייעץ עם מקום הלימוד אליו נרשמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרפיה בתנועהענבל21/11/2014
שלום רב
אני מורה לחינוך מיוחד עם תואר שני ומתלבטת האם ללמוד תרפיה בתנועה.
הבנתי שאין ביקוש גדול לסוג זה של תרפיה, לעומת תרפיות אחרות ובנוסף הבנתי שניתן לעבוד רק במשרד החינוך ולא במשרד הבריאות, משרד הביטחון לעוד.
אשמח לתגובה .
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרפיה בתנועה - תגובה
ד``ר עפרה קמר29/11/2014ענבל שלום
היום משרד החינוך הוא המעסיק העיקרי של המטפלות בתנועה ויחד עם זאת יש גם מטפלות במשרד הבטחון ובמשרד הבריאות כמו כן גם בסקטורים פרטיים לדוגמאת בתי אבות וכ"ו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרפיה באומנות ודרמה תרפיהחן17/11/2014
שלום,
קודם כל אספר שיש לי תואר ראשון בחינוך מיוחד ותעודת מטפלת בעזרת בע״ח ממכללת לוינסקי. אני אוהבת בע״ח, אבל המקצוע ממש לא פשוט לתעסוקה.
תמיד אהבתי בובות ומאוד הייתי רוצה ללמוד להכין בובות ולשלבן בטיפול. אני מעוניינת בתואר שני בטיפול, רק לא בטוחה במה לבחור. תרפיה באומנות חזותית או דרמה תרפיה.
הבנתי שאני יכולה להשלים את 200 השעות שלי במרכז לתאטרון בובות בחולון ואת ה 300 שעות באומנות במוזיאון ת״א למשל.
היכן ניתן להשלים שעות בדרמה במרכז? הבנתי שאני צריכה 300 שעות מכמה מקומות, ולא רק ממקום אחד.
בנוסף, אם אני רוצה לבחור באומנות חזותית, עד כמה זה חשוב שיהיה לי כישרון ציור? כי החיבור שלי לאומנות הוא הרבה פחות בציור או רישום ויותר בחימר, בניית בובות וכדומה.
תודה רבה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרפיה באומנות ודרמה תרפיה - תגובה
ד``ר עפרה קמר29/11/2014חן שלום
כשרון בציור אינה דרישה בקבלה לתוכניות הטיפול באמנות. חשוב מאוד שתהייה לך התנסות באמנות בחומרים שונים ובטכניקות שונות על מנת להכיר את השפה הטיפולית.
ואולי בכל זאת תגלי שיש לך כשרון בציור!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן כדי ללמוד תרפיה במחול?רעות28/10/2014
היי אני מתעניינת בתואר ראשון ולימודי תעודה בתחום התרפיה במחול.
אשמח מאוד לשמוע על מוסדות הלימוד המומלצים לתחום.
תודה מראש רעות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן כדי ללמוד תרפיה במחול? - תגובה
מיה גל M.A.30/10/2014שלום רעות,
הלימודים הם לימודי תואר שני או לימודי תעודה לאחר תואר ראשון. כך שיהיה עלייך לסיים תואר ראשון כתנאי לקבלה, כמו גם תנאים נוספים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן כדי ללמוד תרפיה במחול? - תגובה
מיה גל M.A.30/10/2014שלום רעות,
הלימודים הם לימודי תואר שני או לימודי תעודה לאחר תואר ראשון. כך שיהיה עלייך לסיים תואר ראשון כתנאי לקבלה, כמו גם תנאים נוספים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן כדי ללמוד תרפיה במחול? - תגובה
מיה גל M.A.30/10/2014שלום רעות,
הלימודים הם לימודי תואר שני או לימודי תעודה לאחר תואר ראשון. כך שיהיה עלייך לסיים תואר ראשון כתנאי לקבלה, כמו גם תנאים נוספים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ותעודת הוראהרחלי21/10/2014
שלום.
א- ברצוני להודות על פורם זה, הוא נפלא ונותן מענה שלא תמיד קיים.
ב- ברצוני להתחיל שנה הבאה בע"ה לימודי דרמה תרפיה במכללת תל חי. התואר הראשון שלי הוא בחינוך מיוחד אך ללא תעודת הוראה. מניסיונכם, כדאי לי להשלים השנה תעודת הוראה? האם זה נצרך כחלק מלימודי הטיפול? (אני מאמינה כי ארצה להשתלב במוסדות של משרד החינוך בעבודתי). ואם כן האם שמעתי על תוכנית שמשרד החינוך ממן למטפלים תעודה כזו האם זה באמת קיים?
תודה רבה ובהצלחה בהמשך לכולם.
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ותעודת הוראה - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/10/2014הלימודים לתעודת הוראה אינם חלק אינטגרלי מלימודי טיפול.
במידה ואת רוצה תעודת הוראה את צריכה ללמוד לתעודה בנפרד מלימודי הטיפול, מציעה שתבדקי בתל חי אם את יכולה לשלב את השנים.
משרד החינוך ממן קורס שנתי למטפלים של יום בשבוע . אינני יודעת אם הקורס הזה עדיין קיים, כדאי לבדוק במשרד החינוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבירת שעות באומנות לפני התוארריטה17/10/2014
שלום,
איפה אפשר באזור המרכז לצבור שעות באומנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במרכז - ממליצה על
אני19/10/2014היי
בתל אביב - מוזאון תל אביב - מרכז מאירהוף לאומנות
ממליצה בחום
בירושלים - תבדקי בבצלאל
מוזאון ישראל
ממליצה בחום
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבירת שעות באומנות לפני התואר - תגובה
ד``ר עפרה קמר20/10/2014אפשר גם בבית האמנים ובמוזיאון גוטמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!! יש משהו אולי..
ריטה22/10/2014תודה רבה!
אתן מכירות אולי משהו גם באזור ראשון לציון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת שעות אמנות
סיגל13/07/2015ניתן להשלים את שעות האמנות הנדרשות במסגרת מכינה שמתקיימת במכללת קיי בבאר שבע. יש מגוון רחב של סדנאות עם טובי המורים בתחום, עם בניית תוכנית אישית שמותאמת לכל סטודנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תעודה במכללת בית איזי שפיראברוריה01/10/2014
גיליתי באינטרנט שאפשר לעשות במכללת בית איזי שפירא - מכון טראמפ:
"קורס שילוב אומנויות ככלי שיקומי".
האם מישהו שמע על הקורס?
אשמח לחוות דעת.
כמו כן האם בכללי אפשר למצוא עבודה עם תעודה בתרפיה באומנויות?
ואיפה עוד עושים תעודה כזאת?
(לא בבית ברל, למרות שבפורום היה כתוב שזה אפשרי,
בית ברל עצמם אמרו שאצלם עושים אך ורק תאור שני בתרפיה באומנויות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תעודה במכללת בית איזי שפירא - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/10/2014אני לא מכירה את הקורס שמציע בית איזי שפירא.
כן, בהחלט אפשר למצוא עבודה עם תעודה בטיפול באמנות.
לדעתי כיום כל מוסדות הלימוד מעניקים תואר שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימוד תרפיה באומנות בחברה ואומנויותנויה15/09/2014
היי..
אני מבררת על מקום לימודים לתואר שני בתרפיה באומנות ונתקלתי במכללה האקדמית לחברה ואומנות. המסלול שהם הציעו לי היה מצויין. תנאי קבלה כמו בכל מקום אחר. והיחס של היועצים מדהים..
רציתי לדעת האם מישהו שמע/למד על המקום הזה?
ויכול להגיד לי האם כדאי ללמוד שם?
האם אפשרי למצוא עבודה בכל מקום שארצה עם התואר והתעודה משם?
ועוד כל מיני המלצות או דברים שכדאי לדעת על המקום. תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימוד תרפיה באומנות בחברה ואומנויות - תגובה
מיה גל M.A.15/09/2014שלום נויה,
מכללה זו היא הגלגול החדש של מה שהיה שלוחת אוניברסיטת לסלי, שהתנתקה בינתיים מאוניברסיטת האם בבוסטון. זהו תואר שני מוכר בארץ ולא נראה לי שתהיה לך בעיה למצוא אתו עבודה, ככל שהדבר נודע לתואר. כמובן שבקבלה לעבודה מסתכלים גם על דברים נוספים מעבר לתואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמו מה למשל?
נויה15/09/2014תודה רבה על תגובתך..
החשש העיקרי שלי הוא שלפי הבנתי בגלל שהתחום הוא תחום כל כך מבוקש, שאולי יש מקומות לימודים נחשבים יותר וכאלה שפחות..
מנסיונך האישי, על מה עוד מסתכלים בקבלה לעבודה מלבד התואר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמו מה למשל? - תגובה
מיה גל M.A.15/09/2014בעיקר על האישיות, על ההבנה המקצועית של מקרים, על היכולת ליצור קשר בין אישי וכדומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
נויה15/09/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באמנותכרמל11/09/2014
שלום, אני מתעניינת בהסבה לטיפול באמנות. אשמח לדעת מה הם תנאי ההעסקה במסגרות מוסדיות מבחינת שעות ושכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באמנות - תגובה
מיה גל M.A.11/09/2014כרמל שלום,
לכל מסגרת יש את תנאי ההעסקה שלה כך שלא ניתן להשיב לך באופן כללי. במשרד החינוך למשל תנאי ההעסקה הם כשל מורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבירת שעות לתרפיה בדרמהרחלי07/09/2014
שלום רב, אני מחפשת מקום במרכז (מודיעין, ירושלים, תל אביב) שבו אוכל להשלים שעות לצורך לימודי לתואר שני בתרפיה בדרמה. אני מחפשת שעות במרוכז (אינטנסיבי) עד לתחילת שנת הלימודים האקדמאית. אשמח אם תוכלו להפנות ולהמליץ לי על מקומות. תודה רבה רחלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבירת שעות לתרפיה בדרמה - תגובה
ד``ר עפרה קמר07/09/2014לא הבנתי איזה שעות את צריכה לצבור, האם בדרמה ?
אם כן, אולי כדאי שתיפני למוסד אליו נרשמת יתכן והם יוכלו להמליץ על מקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תרפיהאני01/09/2014
מסלול הלימודים כיום ללימודי התרפיות הוא הזוי....
הדרישות כתנאי קבלה ובמהלך הלימודים וההסמכה,
בעיני ,הזויות .
לימודי התנועה/ אומנות 600- זה זמן רב וכסף רב.....
סטאז 900 שעות- שוב זמן רב , וחוסר אפשרות לעבוד במשרה מלאה בזמן הלימודים.
התנסות מעשית עוד כמה מאות שעות ...
השאלה החשובה שלי ... 1. מדוע אלו התנאים ?
והשאלה החשובה יותר
האם בכלל יש עבודה לבוגרים הרבים ?
האם אכפת בכלל למכללות הרבות הפותחות א המסלולים השונים , מה קורה עם הבוגרות הרבות ?
מי תמצא עבודה?
באילו תנאים?
השוק מוצף....
וכל אחת ששוקלת ללמוד , פשוט תשאלו בוגרות של המסלולים השונים
רבות מהן חוזרות לעבוד במה שעבדו לפני התואר ....
אולי יש דרישה למקצוע, אבל ביחס להיצע, יש גם הרבה בוגרות,
אני חושבת שיש אחריות למכללות השונות ..
ולא צריך לפצוח מסלולים אם ידוע שהשוק מוצף, והרבה אנשים טובים יהיו אחרי מסלול מפרך כזה, מובטלות...
ושיסלחו לי הסטודנטים,אבל רוב הלומדים הן נשים .
אני חושבת שהעלתי נקודות חשובות, והיתי שמחה להתייחסות ענינית.
שקלתי בעבר ללמוד את התחום....
ולאחר בדיקה של מה קורה במציאות ...
הבנתי שאם אלמד לתואר שני בעבודה סוציאלית ,
רוב הסיכויים שאמצא תמיד עבודה.
וזה דבר שלא ניתן לאמר לגבי תחום התרפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תרפיה - תגובה
מיה גל M.A.07/09/2014יולי שלום,
באשר לשאלתך הראשונה, הרי שהטיפול בהבעה ויצירה הוא מקצוע מאד רציני, הנוגע בנפשות של אנשים, ודורש הבנה, העמקה, ידע, תכונות טיפוליות והכשרה מתאימה. זהו תחום קליני המביא עמו אתגרים מקצועיים ואישיים רבים. ככזה, מסלול ההכשרה אליו חייב להיות רציני ומעמיק ובשל כך נוצרו הדרישות שאת מדברת עליהן.
באשר לשאלתך השניה, הרי שאני מבינה את התסכול שלך, אין לי דרך להשיב לך על כך מאחר והמען לפנייתך הוא מוסדות הלימוד ולא פורום זה, שמטרתו לתת מענה לשאלות מקצועיות בתחום הטיפול.
נדמה לי שמי שעברה הכשרה מתאימה והיא מתאימה למקצוע ומאד רוצה לעבוד כמטפלת - תמצא עבודה, אולם נכון שהמשכורות בשירות הציבורי אינן גבוהות בדרך כלל, ויש להיערך לכך ולחשוב מראש אם הדבר מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבירת שעות אומנותשירה20/08/2014
ב"ה
שלום,
שמעתי שניתן לכלול בשעות הניסיון באומנות גם שעות מהתיכון,
אם עשיתי בגרות 5 יחידות באומנות, האם זה נחשב? כמה שעות זה נחשב?
ובנוסף,
למדתי חינוך מיוחד יד עם חטיבת אומנות של כ15 ש"ש- כמה שעות נצברו כאן?
האם זה מספיק כדי להתקבל?
והאם ניתן לצבור שעות ניסיון באומנות בשיעורים פרטיים אצל מורה לאומנות מוסמכת?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבירת שעות אומנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/08/2014שלום שירה.
שעות אמנות מהתיכון לא נחשבות במניין השעות הנדרשות.
המל״ג דורש שעות ממוסדות המוכרים ע״י משרד החינוך
או ע״י המל״ג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שירה21/08/2014בעזרת ה'
תודה רבה על המענה!
יש הכשרת מטפלים בהבעה ויצירה במכללת ירושלים בבית וגן לבנות דתיות.
האם ידוע לכם משהו על זה? האם זו תעודת מטפל כמו שאר המקומות כמו בית ברל, תל חי וכולי?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/08/2014כדאי שתפני למכללת בית וגן ותבדקי אתם את השאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקטיקום - עבודה מעשיתורדית פרלמן19/08/2014
יש לי שאלה אני מתחילה ללמוד פסיכודרמה באוקטובר הקרוב.. האם עליי לעשות עבודה מעשית ב"מיכללה לחברה ואומנויות "אך ורק מתוך האפשרויות למוסדות שהמיכללה נותנת לי? האם יש אפשרות שאפנה בעצמי למקומות הסמוכים למקום מגוריי. השאלה היא לא ברמה הטכנית אלה יותר ב...מהם הקריטריונים למוסד בו אוכל לעשות בו פרקטיקום? האם צריך מדריך מדריכה עם רישיון הדרכה להדריך סטודנטים? האם צריך הסכמה של מנהלת המקום? כי יש סביב מקום מגוריי הרבה בתי ספר לחינוך מיוחד,פנימיות , מוסדות לפגועי נפש בתי אבות וכו...
אני כרגע רק מתחילה שנה א בשלב הסמינר הקליני(שהוא משותף לכולם). השאלה נוגעת לשנה הבאה
,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקטיקום - עבודה מעשית - תגובה
מיה גל M.A.19/08/2014ורדית שלום,
ראשית הייתי מפנה את שאלתך אל המכללה שבה את מתעתדת ללמוד, היא תהיה האחראית על הכשרתך והיא תוכל לספק לך את התשובות. באופן כללי אכן יש דרישות ספציפיות מהמוסדות שבהם סטודנטים עושים את הפרקטיקום, בין היתר: הדרכה ממדריך מוסמך, מספר הטיפולים הפרטניים והקבוצתיים שהמקום מאפשר וכדומה. אני מניחה שאם תמצאי מקום ליד ביתך העונה על הקריטריונים שהמכללה דורשת, יאשרו לך את הדבר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תעודה מטפל בתנועה ללא תוארדנה16/08/2014
האם יש מקום בארץ בו ניתן לקבל תעודת מטפל בתנועה ללא לימודי תואר שני? אני כבר בעלת תואר שני במחקר תרבות והייתי מעוניינת ללמוד טיפול בתנועה. יש לי רקע במחול אך אולי יהיה צורך בכמה השלמות. האם יש כזה דבר בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תעודה מטפל בתנועה ללא תואר - תגובה
ד``ר עפרה קמר17/08/2014שלום רב
היום התוכניות ב סמינר הקיבוצים, דוד ילין, חיפה ולסלי קולג קיבלו אישור לתואר שני.
לא ידוע לי על לימודי תעודה בטיפול בתנועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי תעודה בתנועה
מחולית30/08/2014ישנה אפשרות ללימודי תעודה בווינגייט- הלימודים נמשכים שמונה חודשים, פעם בשבוע. תבררי זאת, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי תעודה מטפל בתנועה ללא תואר - תגובה
ד``ר עפרה קמר30/08/2014לא ידוע לי. אני מכירה רק מוסדות שמעניקים תואר שני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עם מכללת לוסקי? - תגובה
ד``ר עפרה קמר22/01/2015מאוד מצטערת אני לא מכירה את מכללת לוסקי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
