פורום תרפיה באומנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל הרך
    בר
    28/05/2013

    שלום רב,

    הנני לומדת לתואר ראשון כרגע נמצאת בשנה השנייה לומדת חינוך לגיל הרך.
    השאלה שלי היא האם ניתן בסיום התואר להמשיך לתואר שני בלימודי תרפיה באומנות ? כלומר האם התואר ראשון בחינוך לגיל הרך מאפשר לי לימודי המשך בלימודי תרפיה. בנוסף לאחר כמה זמן מסיום התואר ראשון ניתן ללמוד לימודים אלה? האם ישנם דרישות מסוימות ללימודי התואר (הבנתי שצריך קורסים באומנות לפני התואר וכו')?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל הרך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל הרך - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    28/05/2013

    שלום בר.
    כן את יכולה להמשיך ללימודי תרפיה באמנות לאחר סיום התואר הראשון עם ממוצע של 85 ומעלה.
    את צריכה להגיע ללימודי התרפיה עם אישורים על לימוד 300 שעות אמנות מעשית- רישום ציור פיסול וכ"ו.
    כמו כן את חייבת בלימודי השלמה של קורסים בפסיכולוגיה שיטות מחקר וסטטיסטיקה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תואר שני באמנות

    רבקה תייר
    02/06/2013

    עקרונית את יכולה להמשיך ללמוד לתואר שני בטיפול באמנות מכל תואר ראשון , אבל דרישות הקבלה קובעות רשימת קורסים שאם לא עשית אותם בתואר הראשון תצטרכי להשלים אותם. שווה לך לבדוק את הרשימה ואם חלק מהקורסים האלה מופיעים לך בקורסי הבחירה בתואר הראשון תיקחי אותם. אגב, תשמרי טוב על הממוצע שלך , מתחת לממוצע 85 זה כבר ועדות חריגים והרבה יותר מסובך. יש גם דרישה ל-300 שעות שלמדת אמנות . תנסי לחפש באתר של המכללה האקדמית לחברה ואמנויות , תנאי הקבלה מפורטים שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תרפיה באומנות
    מורן
    22/05/2013

    שלום רב,
    סיימתי תואר ראשון כיועצת חינוכית באוניברסיטת בר אילן. מאחר ואני מעוניינת בעבודה פרטנית עם ילדים ובעבודה עם ילדים עם קשיים חשבתי לפנות לתחום התרפיה באומנות. אשמח לדעת מספר דברים:
    1. היכן ממולץ ללמוד (אני מעדיפה לימודי ערב ואני גרה במרכז).
    2. האם יש הכוונה למציאת עבודה לאחר סיום התואר?
    3. האם זהו תחום שיש לו ביקוש?
    4. כמה שנים בדרך כלל לומדים?

    אשמח מאוד לקבל מידע בנושא.

    תודה מראש,
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימודי תרפיה באומנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תרפיה באומנות - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    23/05/2013

    מורן שלום.
    עד כמה שאני יודעת אין לימודי ערב בטיפול באמנות.
    מציאת העבודה היא באחריות הבוגרים לא באחריות המוסד המכשיר, כיום רוב הבוגרים עובדים במוסדות של מערכת החינוך.
    מסגרת הלימודים היא בין שנתיים לשלוש תלוי במוסד ההכשרה.
    בהצלחה
    עפרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרפיה באמנות

    רבקה תייר
    02/06/2013

    תרפיה באמנות זה תואר שני רציני ואני בספק שתוכלי ללמוד אותו במסגרת לימודי ערב. לגבי הביקוש אני יודעת שזה תחום שצובר תאוצה כי כל הזמן נפתחים תקנים חדשים במערכת החינוך והבריאות הטיפול הוכיח את עצמו במהלך השנים.הלימודים נמשכים שנתיים ואחרי זה יש שנה שלישית של סטאז'. התחום הזה נלמד כתואר שני בשני מקומות: במכללה האקדמית לחברה ואמנויות ובאוניברסיטת חיפה. אני לומדת שנה ראשונה במכללה האקדמית לחברה ואמנויות, הם היו שלוחת אוניברסיטת לסלי והביאו את התחום הזה לארץ לפני שנים, לפני שנרשמתי דיברתי עם בוגרים מאד מרוצים שאמרו לי שבגלל שהם מאד מוכרים בתחום זה תורם לבוגרים שלהם בחיפוש ומציאת העבודה אחר כך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרפיה באמנות - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    14/06/2013

    רבקה יש לך טעות, גם מכללת דוד ילין בירושלים קיבלה אישור להעניק תואר שני בטיפול באמנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רבקה
    16/06/2013

    לא חושבת שהייתה לי טעות , האישור של דוד ילין הוא חדש ממש. בכל מקרה הם רק בשנה הבאה הם ילמדו את התוכנית ברמה אקדמית בפעם הראשונה. אני עדיין חושבת שלנסיון שיש למוסד בלימוד תארים שניים וליכולת שלו לייצר בוגרים מוערכים יש משמעות אדירה. לא יודעת אם הייתי לוקחת את הסיכון. נכון שהם לימדו לימודי תעודה , אבל ההבדל בין לימודי התעודה לתואר הוא מהותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    21/06/2013

    רבקה שלום.
    נכון , האישור לדוד ילין אכן חדש , אבל התוכנית ברמתה האקדמית הנוכחית כבר עובדת מספר רב של שנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסלול לעבר תרפיה באומנות
    יעל יעקב
    22/05/2013

    היי,
    צריכה ייעוץ לעבר מסלול תרפיה באומנות.
    ידוע לי שכדי לקבל תואר 2 בתרפיה אני צריכה תואר ראשון במדעי ההתנהגות \פסיכולוגיה.
    יש תארים נוספים שניתן ללמוד? איזה מסלול הוא המומלץ ביותר כדי להמשיך לתרפיה באומנות? יש תואר במסלול הזה שאין צורך לעשות פסיכומטרי?

    תודה רבה!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסלול לעבר תרפיה באומנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסלול לעבר תרפיה באומנות - תגובה

    מיה גל M.A.
    22/05/2013

    יעל שלום,
    את יכולה ללמוד גם תואר ראשון אחר, לא בפסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות, אולם אם תעשי זאת תצטרכי לעשות השלמות של קורסים בפסיכולוגיה כתנאי לקבלתך לתואר השני.
    אני לא מכירה תואר ראשון שאינו דורש פסיכומטרי.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תואר שני בטיפול באמנות

    רבקה תייר
    02/06/2013

    גם אני בדיוק במצב שלך ומכוונת ללימודי תואר שני בטיפול באמנות שגם מלמדת תואר שני בתרפיה באמנות . אחרי חיפושים רבים מאד מצאתי את התואר הראשון של המכללה האקדמית לחברה ואמנויות שמשלב בין מדעי ההתנהגות לאמנויות. את לומדת בתואר הזה את כל הקורסים שתצטרכי כקורסי קדם לתואר השני (ואז לא תצטרכי השלמות) וחוץ מזה יש להם ממש שיעורי סטודיו באמנות שאת נכנסת לסטודיו וצוברת שעות אמנות שגם הם דרישה לתואר השני. לפני שנרשמתי ללימודים היועצת נתנה לי לדבר עם אחת הסטודנטיות שאמרה שהלימודים שם מדהימים ושכמעט כל הכיתה שלומדת איתה רוצה את התארים השניים הטיפוליים ושהאנשים שם מדהימים. הבאסה היא שצריך פסיכומטרי אבל זה בקטנה ביחס לזה שהתוכנית הזאת באמת מדהימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האומנות

    יעל
    03/06/2013

    תודה רבה, אני אצור קשר ואברר פרטים!:)
    בתור מישהי שלא עסקה בלימודי האומנות, האם זה יהווה בעיה בשבילי במהלך הלימודים?

    שוב תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רבקה תייר
    06/06/2013

    לא , זה בדיוק העניין, הם ילמדו אותך כלים וטכניקות של אמנויות שונות והמטרה היא לחשוף אותך למקסימום סוגים של אמנויות במהלך התואר. חוסר רקע לא יהווה בעיה עבורך ואת תשלימי אותו תוך כדי התואר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    יעל
    06/06/2013

    המקום באמת נשמע מדהים וגם סוגר את כל הפינות לתואר ככה שלא צריך לרוץ ממקום למקום כדי ללמוד הכל!

    שוב תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה!

    רבקה תייר
    06/06/2013

    בכיף ושיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכללת לסלי . או המכללה בשמה החדש

    עלמה אחת
    10/06/2013

    אם יש לך 70 אלף ש"ח כסף כיס
    אחלה.. כפי שכתבתי (ואמשיך לכתוב)
    תואר שני כיום איננו נדרש כחוק.
    כך שכל הנהירה לתואר שני קצת חסרת טעם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 70 אלף ש"ח?! השתגעו.

    רות
    10/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלות

    יעל יעקב
    19/06/2013

    היי,
    אני רואה עכשיו את ההודעה של ה 70 שח וזה מה שמחזיר אותי לכאן.
    כסף תמיד יעלה מחשבה שניה בבחירת מקום. והמקום הנ"ל דורש הרבה מאוד כסף.
    השאלה אם הכסף שווה את זה במכללה הנ"ל.
    זה אפשרי עם המון עבודה.
    השאלה שלי אם כדאי לי ללכת למכללה הזאת, לשלם לה את כל כספי כדי לסיים עם תואר 2 בתרפיה.
    האם יש מסלול אחר פחות יקר שבסופו של דבר אגיע לאן שאני רוצה?
    אשמח לקבל הצעות וטיפים!
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלות תגובה

    עלמה אחת
    20/06/2013

    כתבתי הודעה ארוכה .. משום מה לא נקלתה ננסה לשחזר בקצרה

    אישית כל עוד אין חוק לדעתי אין צורך למהר לתואר שני.
    אף מכללה לא יכולה להתחייב שהיא פועלת לפי המתווה מכוון שהכל כרגע בדיונים על שולחן הכנסת.

    אם ישנה מכללה שכן מתחייבת שהיא פועלת לפי המתווה תבקשי זאת בכתב ואל תסתפקי בבעל פה.
    כולם כיום פועלים לפי מתווה משואר ,שכן, עלול להשתנות.. בין אם זה בפרקטיקום או כל דבר אחר.

    ואם יום אחד החוק תואר שני יעבור אני כמעט בטוחה שהיו תוכניות השלמה למטפלים בפועל בעלי תעודה.

    כן כיום יש בתחום הרבה בעייתיות בגלל החוסר וודעות המקצועית
    קחי בחבון את הדברים האלה אם בכל זאת את רוצה להוציא 70 אלף ש"ח ובקשי את הדברים בכתב.
    ואם את מוציא 70 אלף ש"ח תבררי אם את יכולה להמשיך עם זה לדוקתורט כי ואללה בסכום כזה גם הדלת הזו צריכה להיות פתוחה לך.
    שוב בקשי הבהרות בכתב וחתום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תואר שני -לחכות עם זה?

    יעל יעקב
    23/06/2013

    אז בעצם את אומרת שעדיף לא לרוץ לתואר שני?
    לעשות תואר ראשון ,ולאו דווקא במכללה כ"כ יקרה,וככה גם להימנע מלשלם כ"כ הרבה..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תואר שני -לחכות עם זה? - תגובה

    מיה גל M.A.
    23/06/2013

    יעל שלום,
    כאמור, את בכל מקרה חייבת ללמוד תואר ראשון לפני שתלמדי טיפול בהבעה ויצירה - בין כתואר שני ובין כלימודי תעודה. תואר ראשון הוא תנאי סף לקבלה בכל מוסדות הלימוד שמלמדים תרפיה באמנויות.
    לדעתי האישית במצב כיום בכל זאת עדיף ללמוד לימודי תואר שני מאחר ויש סיכוי לא נמוך שבעתיד זו תהיה הדרישה המחייבת ממטפלים באומנויות. אולם ההחלטה היא שלך כמובן.
    ולגבי עלויות יש כרגע שלש אופציות לתואר שני וכדאי שתבדקי את שכר הלימוד בשלשתן. בכל מקרה עד שתסיימי תואר ראשון המצב עשוי להשתנות ואולי יהיו אופציות נוספות לתואר שני.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תואר שני לחכות עם זה תגובה ותגובה

    עלמה אחת
    25/06/2013

    דעתי האישית היא כן לחכות .. לסיים תואר ראשון .. לסיים השלמות ואם עד עדיין אין חוק תואר שני לעשות תעודה.

    וזה למה??
    כי א- מתווה התואר עדיין לא ממש ידוע ב100 אחוז . זאת אומרת כרגע כל המכללות פועולת לפי מתווה משואר שעלול להשתנות .
    שנית כשהחוק יעבור אני כמעט בטוחה שמי שיש לו תעודה לא יזרק לכלבים אלה תינתן לו האפשרות להשלים.. בנתיים הוא ייצבור ניסיון מעשי בעבודה שזה הדבר הכי חשוב..
    שלישית, כיום יש רק שני מקומות שמאפשרים לימודי תואר שני והם חיפה והמכללה החדשה AKA לסלי.
    שורה תחתונה הידע שתצאי איתו בין אם תלמדי תעודה או תואר שני הוא מאוד מאוד דומה כך שפרקטית ההבדל הוא מינורי.

    ככה לפחות אני חושבת
    אולי אני טועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש ללמוד תרפיה באומנות
    יפתח
    13/05/2013

    הי.. אני מחפש מקום ללמוד תרפיה באומנות ללא תואר ראשון
    לימודי תעודה או באופן פרטני אצל מטפל/ת מוסמך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפש ללמוד תרפיה באומנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש ללמוד תרפיה באומנות - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    13/05/2013

    יפתח שלום רב
    לצערי ללא תואר ראשון אין לימודים מוכרים ללמוד תרפיה באמנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תואר שני תרפיה באומנות
    הילה
    12/05/2013

    האם יש לימודי תואר שני תרפיה באומנות באוניברסיטת בר אילן שמאושר ע"י מי שצריך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תואר שני תרפיה באומנות - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    12/05/2013

    עד כמה שאני יודעת בבר אילן יש תוכנית לתואר שני בטיפול במוסיקה. לא ידוע לי על תוכנית לטיפול באמנות.
    כיום יש תוכנית לטיפול באמנות - תואר שני, באוניברסטית חיפה, לסלי קולג' ומכללת דוד ילין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות
    חנה
    12/05/2013

    שלום,

    שמי חנה. מחפשת המלצות של מטפלת בתרפיה באומנות, באיזור גליל תחתון.

    לילדי גן.


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות - תגובה

    מיה גל M.A.
    12/05/2013

    חנה שלום,
    לדאבוני אינני מכירה מטפלים מאיזור זה. את מוזמנת לבדוק במאגרים של אנשי מקצוע כדוגמת המאגר של יה"ת ושל בטיפולנט, לפי איזור המגורים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בתכנון פרוייקט גמר
    גנאח עדי
    24/04/2013

    אני סטודנט לאדריכלות ועיצוב פנים. כפרוייקט גמר אני מתכנן מרכז טיפול לרגש ולנפש שבו: חלל לטיפול באומנות, חלל פסיכודרמה, חלל טיפול בתנועה, חלל טיפול במוזיקה.
    האם מישהו יכול לעזור לי בכמה שאלות שעולות לגבי האלמנטים והצרכים בכל חלל?

    אשמח לעזרה
    בתודה מראש
    עדי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בתכנון פרוייקט גמר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בתכנון פרוייקט גמר - תגובה

    מיה גל M.A.
    24/04/2013

    עדי שלום,
    אתה מוזמן ליצור אתי קשר טלפוני ואנסה לעזור לך.
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Release form for art work
    אפרת גלעד
    14/04/2013

    האם קיים טופס שיחרור לעבודות אמנות של מטופלים, כך שניתן יהיה להשתמש בעבודותיהם לשם עבודת מחקר/לימוד (כמובן ללא זיהוי המטופל)?
    אם כן - האם אפשר לקבל עותק מטופס זה (לקטינים מתחת גיל 17 )?
    תודה, אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Release form for art work

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Release form for art work - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    14/04/2013

    אפרת שלום
    אבדוק את הנושא ואחזור אליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Release form for art work - תגובה - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    21/04/2013

    אפרת שלום
    בדקתי את הנושא מסתבר שאין טופס רשמי לבקשת רשות ממטפלים להציג עבודות.
    כל מטפל מחבר בעצמו את הטופס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה למוסד לימודים לתואר שני
    גילה
    12/04/2013

    אני בעלת תואר בחינוך מיוחד ואני שוקלת לעשות תואר שני בטיפול באמנויות. האם ברמת התכנים או בשוק העבודה יש התייחסות שונה למוסד כזה או אחר או העדפה למוסד אחד על פני השני? אם כן איזה מוסד מומלץ יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה למוסד לימודים לתואר שני - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    13/04/2013

    גילה שלום
    הפורום לא ממליץ על מוסדות לימוד.
    כדאי שתבקרי במוסדות עצמם ותיתרשמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוש עבודה במשרה ציבורית - סדר
    עמרי ק.
    06/04/2013

    אני מהנדס במקצועי ואשתי הינה מטפלת באומנות שסיימה לפני שנה תואר שני באונברסיטת חיפה.
    אני מורגל מהתחום שלי שתחום חיפוש העבודה מאוד מסודר וברור. מחיפוש די מקיף באינטרנט בתחום החדש יחסית של טיפול באומנות החיפוש העבודה מאוד רנדומי. נראה שאתרי חיפוש העבודה כמו all jobs לא נותנים את המענה וגם לא לוחות מודעות כמו שתי"ל. על כן נראה שחיפוש באינטרנט לא יעיל כמו חיפוש דרך הרגלים, אבל גם כאן קשה לדעת לאן לגשת.
    על כן רציתי לעשות סדר בבלגן, להבנתי בתחום הציבור אפשר לחלק את המשרות בטיפול באומנות בתחום הציבורי לארבע תחומים עיקריים.
    1. בתי חולים לבריאות הנפש
    2. קופות החולים
    2. מתי"א
    3. משרד החינוך

    אני רוצה לבנות טבלה שמרכזת עבור מרכז הארץ את כל פרטי ההתקשרות ותהליך הקבלה לעבודה בכל אחד מהתחומים לעיל.
    לגבי המת"איות מצאתי את רוב החומר הדרוש לי, כעת אני רוצה להוסיף פרטים לגבי שאר התחומים אני צריך את עזרת הפורום.
    כל מי שמכיר את אחד התחומים לעיל או מקום ספציפי אני צריך את הפרטים הבאים:

    שם המרכז
    רשויות
    מנהל/ת
    כתובת
    טלפון
    מפקח
    שעות פתיחה
    תאריכים ושעות לגיוס עובדים

    בסיום העבודה אעלה את הטבלה לפורום
    מקווה לשיתוף פעולה פורה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוש עבודה במשרה ציבורית - סדר - תגובה

    מיה גל M.A.
    11/04/2013

    עמרי שלום,
    לצערי איני יכולה לעזור לך במבוקשך, אין לי את המידע המבוקש, אולם אבהיר שמתי"א הוא גוף בתוך משרד החינוך, ויש מקומות בהם ניתן להתקבל לעבודה דרך המפקחת של האיזור במשרד החינוך (למשל בתל אביב), ויש כאלה שניתן להתקבל לעבודה ישירות דרך מתי"א (אם אני לא טועה - באישור רעננה וכ"ס למשל).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת מיון כושלת

    עמרי ק.
    13/04/2013

    תודה על תגובתך, נראה שמערכת המיון של משרד החינוך אינה מאוד יעילה:
    שעות קבלה מעטות, מפקחת אחראית שמראיינת בלי ידע בתחום, אי פירסום למשרות הקיימות. בנתיים כל מי שאנו מכירים שמצא במערכת הציבורית משרה של טיפול באומנות זה דרך קשרים או מזל.
    זה מרגיש כמו בחיפוש עבודה לפני 30 שנה - שהיה צריך להכיר את האנשים הנכונים וויטמין P ולא להיות מוכשרים. מקווה שבמשרד החינוך לא צריכים גם פתק שאני חבר מפא"י :-)
    אני מנסה לארגן מידע שיכול אולי לשמש עוד אנשים בפורום, כדי להפוך את התהליך ליותר פשוט. מי שרוצה לתרום מניסיונו או קישורים למקורות מידע בתחום אשמח.

    בנתיים הולכים ברגל ממתי"א למתי"א ומקווים לטוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריכוז מידע

    נועה המיואשת
    19/04/2013

    עומרי שלום. אני מסכימה עם אבחנותיך. אני מטפלת באמצעות אמנות, סיימתי את לימודי ה MA שלי בחיפה פחות או יותר השנה ואני מחפשת ומחפשת. זה מה זה מיגע.
    אשמח לטובתי ולטובת הכלל - שבמידה ואירגנת טבלת סדר שתפרסם אותה.
    זה יהיה ממש מדהים מצידך (אמרה באנחה של יאוש מהול בתקווה).
    יומטוב!
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום לימודים לתרפיה באומנות
    עליזה
    03/04/2013

    אני עוסקת שנים רבות בתחום ההוראה
    בשבע שנים אחרונות עוסקת גם בגינון טיפולי בשילוב אמוניות
    הייתי רוצה לדעת היכן ניתן ללמוד תרפיה באומנות כלימודי תעודה או תואר שני
    ובכלל מה המסלול ללימודי תרפיה באומנות בארץ גם למי שעדין לא התחיל בכלל ללמוד.
    תודה
    עליזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום לימודים לתרפיה באומנות - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    04/04/2013

    עליזה שלום
    לימודי תרפיה באמנות כתואר שני ניתן היום ללימוד באוניברסיטת חיפה ובלסלי קולג'.
    לימודי תעודה בתרפיה באמנות, בסמינר הקיבוצים, דוד ילין, בית ברל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תרפייה באומנות
    הילה
    11/03/2013

    האם יש אפשרות ללמוד תרפייה באומנות כתואר ראשון ולשלב יחד עם זה תעודת הוראה?
    ואם לא האם אפשר לסיים תואר ראשון נגיד בכלכלה עם תעודת הוראה ולהמשיך בתואר שני כתרפייה באומנות (כמה זמן זה התואר השני וכמה ימים בשבוע בערך)?
    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימודי תרפייה באומנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תרפייה באומנות - תגובה

    מיה גל M.A.
    11/03/2013

    הילה שלום,
    האופציה השניה שהזכרת אפשרית יחד עם לימודי השלמה בפסיכולוגיה. תואר שני נע בין שנתיים לשלש שנים בהתאם למוסד הלימוד וגם ימי הלימוד משתנים בהתאם למוסד ובהתאם לשנה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תעודה שיפהכו לתואר שני

    רוני
    07/04/2013

    ממה שאני יודעת בבית ברל הגישו את התכנית שלהם ללימודי תעודה בתרפיה באמנות למועצה להשכלה גבוהה כדי שהתכנית תוכר באופן רשמי כתואר שני.

    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תעודה שיפהכו לתואר שני - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    07/04/2013

    גם סמינר הקיבוצים וגם מכללת דוד ילין הגישו כת התוכניות שלהם למל״ג לאישור לתואר שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי תעודה שיפהכו לתואר שני - תגובה - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    07/05/2013

    ברצוני לציין שהתוכנית לתרפיה באמנות במכללת דוד ילין בירושלים הוכרה לתואר שני ע"י המל"ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרפיה באומנות,ופ ,והחוק
    מתענינת
    01/03/2013

    שלום ,
    אשמח לייעוץ...

    אשמח לדעת איך מתייחסים לפוטותרפיה ?
    צילום הינו כלי הבעתי כמו אומנות , ציור , פיסול
    אך, ראיתי שיש לימודי פוטותרפיה 3 שנים , ולימודי תרפיה באומנות לתואר שני או לימודי תעודה.(גם 3 שנים)
    איך אפשר להחליט מה ללמוד? 2 התחומים הינם כלי לטיפול וכלי הבעתי ....
    2 מענינים אותיי.
    אך לא ראיתי שום התיחסות לפוטותרפיה בי.ה.ת
    האם יש אירגון לעוסקים בפוטותרפיה ?
    החוק לא אושר.
    מה זה אומר מבחינת הסטודנטים הפוטנציאלים שמעונינים ללמוד תרפיה בתחום כלשהו ?
    אשמח לתשובה

    ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרפיה באומנות,ופ ,והחוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרפיה באומנות,ופ ,והחוק - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    04/03/2013

    ורד שלום.
    בשלב זה, לימודי פוטותרפיה לא הוזכרו בהצעת החוק שהוגשה בכנסת הקודמת. כמו כן, מאחר וזה מקצוע יחסית חדש הוא לא קיים בין המקצועות שהוכרו בזמנו על ידי משרד הבריאות ומשרד החינוך ולכן אני מניחה שבגלל זה המקצוע לא מוכר ביהת.
    אני לא יודעת אם קיים אירגון נפרד לפוטותרפיסטים היה כדאי שיתארגנו ויכנסו ליהת כחברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת חשובה ביותר ...

    מתענינת
    04/03/2013

    מה לגבי החוק?

    ומי שמעונינת ללמוד לימודי תרפיה , החוק לא נכנס בתוקף, מה ללמוד?
    לימודי תעודה , תואר שני .?

    המכללות השונות טוענות בתוקף שהחוק לא אושר, והן הגישו בקשה ללימודי תואר שני ...
    עד שהתוכנית לתואר שני תאושר..אי אפשר לדעת.
    תואר שני , מבחינה מעשית אני לא יכולה ללמוד מכמה סיבות (שכר לימוד גבוה במכללה לאומנויות , ואני לא מחיפה)

    מצד שני , כל המכללות מציעות לימודי תעודה,
    והן רושמות מתענינים ללימודים, זא ,הכל כרגיל .

    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת חשובה ביותר ... - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    08/03/2013

    נכון, רוב המכללות הגישו לאישור המל"ג לתואר שני את התוכניות שלהם.
    עד שיקבלו את האישור המכללות מציעות לימודי תעודה. מכיוון שהחוק עדיין לא עבר אין חובה לתואר שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוש עבודה לפני סיום כל חובותיי
    חן
    28/02/2013

    שלום,
    אני מסיימת השנה את לימודיי במסלול לטיפול בהבעה ויצירה בבית ברל. שאלתי היא האם ניתן להתחיל לעבוד בשנת הלימודים הבאה, עוד לפני שאסיים את חובותיי (הגשת סימניריון)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפוש עבודה לפני סיום כל חובותיי - תגובה

    מיה גל M.A.
    28/02/2013

    חן שלום,
    אני מניחה שהדבר תלוי במוסד הספציפי שבו את מבקשת לעבוד. יהיו מוסדות שלא יאפשרו זאת ויתכן שיהיו כאלה שכן, אולי על תקן זמני או משהו כזה. אני מציעה לך לברר זאת ספציפית מול כל מקום עבודה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לקורסי השלמה בפסיכולוגיה
    ak
    25/02/2013

    שלום רב,
    אני מעוניינת להתחיל בקורסי ההשלמה בפסיכולוגיה הנדרשים על מנת להתקבל לתואר שני בתרפיה באומנות ורציתי לדעת האם הקורסים בפסיכולוגיה הניתנים במסגרת ההשלמה הינם מקוצרים ביחס לאותם הקורסים אשר נלמדים במסגרת של תואר ראשון בפסיכולוגיה?
    כלומר, אם, באופן היפותטי, ארצה לעשות בעתיד תואר ראשון בפסיכולוגיה, האם ששת קורסי ההשלמה הללו ייחשבו לי לתואר או שאלו קורסים דלים יותר בתוכן המיועדים ספציפית רק למי שרוצה ללמוד תרפיה באמנות והם לא יוכרו לי לשום מטרה אחרת?

    לשם השוואה, האם קורסי ההשלמה הניתנים בסמינר הקיבוצים שווים באורכם ובתוכנם לאותם הקורסים הניתנים במסגרת של האוניברסיטה הפתוחה?

    אשמח לכל עזרה בנידון שכן הקורסים מתחילים בשבוע הבא ואני עדיין לא יודעת לאן עליי להירשם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לקורסי השלמה בפסיכולוגיה - תגובה

    ד``ר עפרה קמר
    26/02/2013

    שלום רב.
    אם את מתכוונת ללמוד תרפיה באמנות לתואר שני, את צריכה ללמוד את קורסי ההשלמה במוסד שמעניק תואר שני בתחום.
    אם את מתכוונת ללמוד לימודי תעודה בטיפול באמנות את יכולה ללמוד בכל מוסד אקדמי המעניק תואר שמוכר על ידי המל"ג.

    במכתב של המל"ג לראשי מוסדות להשכלה גבוהה מתאריך 20 בנובמבר 2011.
    כתוב:
    " לתכנית יוכלו להתקבל תלמידים בעלי תואר ראשון מתחום כלשהו, בכפוף לביצוע השלמות בתחום הטיפול ובתחום האמנות.
    ההשלמות יבוצעו במסגרת מוסד אקדמי מוכר המעניק תואר מוכר על ידי המל"ג בתחומי החינוך ו/או הפסיכולוגיה ו/או עבודה סוציאלית".

    קורסי ההשלמה אינם יכולים להחשב לך כתואר , הם לימודי השלמה לאנשים שאין להם תואר ראשון בפסיכולוגיה או עו"ס.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום