מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרפיה בתנועה - עוזר ??רוית12/02/2013
שלום רב,
יש לי ילד יחיד בן 6 . הוא בגן חובה ושנה הבאה צריך לעלות לכתה א'.
יש לו כמה קשיים התנהגותיים וחברתיים. הוא ילד סגור, מעט מופנם, חוסר בטחון.
הוא מטופל אצל קלינאית תקשורת כשנה. יש לו חברים, אולם קשה לו ליצור קשרים חברתיים חדשים. כאשר קורה לו משהו לא נעים בגן , הוא יוצא מהגן עצבני מאוד, משתולל, זורק את נעליו ולא משתף אותי בבעיה. כאשר אני מדברת עם הגננת היא לא מבחינה בבעיה. כמה פעמים צפיתי בו כאשר היה בחצר הגן (בלי שהוא רואה) והבחנתי שהוא לבד. לפני יומיים, הייתה לו התפרצות וממש התעקשתי שיאמר לי, לראשונה, הוא ספר לו שהוא עצוב, כי אף אחד לא רצה לשחק איתו בגן. וכמה ילדים כינו אותו "שקרן". אמרתי לו שאני גאה בו שספר לי. חשבתי על תרפיה בתנועה, מכיוון שהוא מחובר יותר לתנועה מאשר לאומנות (הוא נמצא בחוג קאפורה שנה שניה)
האם זה עוזר "לפתוח" את הילד להביע רגשות ? לעזור לו להשתלב מבחינה חברתית ? כמה מפגשים דרוש בדר"כ ?
עלי לציין, כאשר אני מזמינה לו ילדים מהגן הבית, הוא מתנהג התנהגות ילדותית, קופץ הרבה .. בנוסף לכך, יש לו "פתיל קצר" והוא יכול להתעצבן במהירות על כל דבר.
הוא ילד שחשוב לו במיוחד בגן, שמשהו ישחק איתו ..וקשה לו להיות לבד .
מה עושים ?????
אמא מודאגת ואוהבת מאוד מאוד .......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרפיה בתנועה - עוזר ?? - תגובה
מיה גל M.A.12/02/2013רוית שלום,
אני מרגישה את דאגתך ואת אהבתך לבנך מבעד למילותייך.
טיפול באמצעות הבעה ויצירה אכן יכול לעזור לבנך להביע את רגשותיו, להפתח, לפתח את בטחונו העצמי ואף להסתגל חברתית. אינני יודעת איזה סוג תרפיה הוא המתאים ביותר, איני סבורה שדווקא טיפול בתנועה הוא מחוייב המציאות, יתכן שגם טיפול בדרמה או במוסיקה יסייע לו. חשוב יותר הוא הקשר שייווצר בין בנך לבין המטפל/ת. נהוג לטפל בילד על פני שנה בשלב ראשון, ולקראת סיום השנה להעריך את מצבו והאם נדרש המשך טיפול. טיפול בילד כרוך בדרך כלל גם בשיחות הדרכה עם הוריו.
בהצלחה!
מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישור בלימודי אומנות בסיום התוארורד06/02/2013
שלום רב,
כרגע אני בתהליך להתקבל לתואר שני בתרפיה באומנות באונ' חיפה.
לאור התהליך, עלתה השאלה למי אני מציגה את ה-600 שעות באומנות לאחר
סיום התואר השני? איזה גוף מאשר את שעות לימוד שלמדתי, והאם אוכל לבדוק
את זה כיום (אני מסיימת כבר השנה את ההשלמה ל-600 באומנות).
בתודה,
ורד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישור בלימודי אומנות בסיום התואר - תגובה
ד``ר עפרה קמר06/02/2013ורד שלום
המוסד בו את לומדת צריך לבדוק את אישורי לימודי האמנות שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה! בדילמה קטנה.מיכל04/02/2013
שלום לכולם!
אני מיכל סטודנטית לחינוך בגיל הרך. בשנה השלישית ללימודי.
ורוצה ללמוד תרפיה במשהו.
א. אני מתלבטת אם ללמוד תרפיה באומנות או תרפיה בדרמה. והאם אפשר לשלב בין השניים?
ב.ובאיזה מקום יש לימודי תרפיות? רצוי באיזור המרכז. מחפשת מקום לא יקר מדי.
ג. מהם התנאי קבלה?
אשמח לתשובה ותודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה! בדילמה קטנה. - תגובה
מיה גל M.A.04/02/2013מיכל שלום,
לגבי התלבטותך בין תרפיה באומנות לתרפיה בדרמה, הרי שהדבר מאד אינדיוידואלי וסובייקטיבי, ותלוי בנטיותייך, משיכתך הטבעית לתחום האמנות הפלסטית או הדרמה וגם בנסיונך בתחומים אלה (נדרשות 300 שעות לימוד בתחום הנבחר כתנאי קבלה ו - 300 שעות נוספות במהלך הלימודים). אינני מכירה מסלול לימודים שממש משלב בין שני התחומים, כמובן שבכל תחום יש התנסות גם בתחומים האחרים, אולם מועטה יותר.
בעת העבודה עצמה אני בהחלט משלבת בין התחומים ומתאימה את הטיפול לכל מטופל בהתאם לנטיותיו וצרכיו.
יש מקומות רבים שמלמדים טיפול בהבעה ויצירה, תוכלי לראות את כולם בחיפוש בגוגל. השאלה המרכזית היא אם את רוצה ללמוד לתואר שני, שאז באיזור המרכז יש רק המכללה לחברה ואמנויות (לשעבר אוניברסיטת לסלי), או שמא את רוצה ללמוד לימודי תעודה, שאז נפתחות בפנייך אופציות נוספות וגם זולות יותר כגון - בית ברל, דוד ילין, סמינר הקיבוצים, מכללת ביטוי (לאמנות פלסטית). אני מציעה לך לעיין בשאלות ובתשובות כאן בפורום ולקבל תמונה יותר מלאה לגבי שאלה זו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תראפיה באמנות בחו"לחן04/02/2013
איזה כיף למצוא את הפורום הזה!
שי חן, סיימתי לימודי תואר ראשון בחינוך ואמנות ואני מתכננת להמשיך לתואר שני בתראפיה באמנות, אבל בחו"ל.
האם יש לכם/ן המלצות על ארץ מסויימת, אוניברסטיה ספציפית ללימודים?
למה עליי לשים לב בבחירת אוניברסיטה, כיצד אני בודקת את אפשרויות התעסוקה שלי לאחר מכן בארץ, אזה דברים פורמאליים צריך לעשות וכו' וכו'...
אשמח לכל עזרה אפשרית. אמנם אני בתחילת החיפושים, אבל כבר עכשיו אני הולכת לאיבוד...
שיהיה שבוע נפלא,
חן :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תראפיה באמנות בחו"ל - תגובה
ד``ר עפרה קמר04/02/2013חן שלום
אז יש המון חו"ל !!
יש ארופה ויש ארצות הברית. ויש עוד..
השאלה לאן את רוצה לנסוע, זה יעזור לי לתת לך המלצות. אני למדתי תואר שני באנגליה, אבל כפי שכתבתי השאלה לאן את רוצה לנסוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין יעד מסויים מועדף...
חן04/02/2013היי, תודה רבה על התגובה :)
בגדול הייתי שמחה ללמוד באירופה, אזור גרמניה או איטליה, אבל השאלה כמה המוסדות שיש שם באמת טובים בתחום.
גם אנגליה וארה"ב בא בחשבון, יש כל כך הרבה משתנים (כמו שכר לימוד, מחייה וכו'), לכן אני מעדיפה קודם לברר על המקומות המובילים בתחום. וכמובן שיש גם את עניין ההכרה בארץ, איך, מה, למה וכו'?
תודה רבה רבה!
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין יעד מסויים מועדף... - תגובה
ד``ר עפרה קמר04/02/2013חן שלום.
את יכולה להכנס לאתר של האיגוד הבריטי למטפלים באמנות,
http://www.baat.org/training.html
בתוך האתר תכנסי לאתר המשנה הבא:
http://www.baat.org/arttherapycareerinformationpack.pdf
יש שם רשימה של אוניברסטאות מוכרות .
אני עצמי למדתי ב- university of hertfordshire. אוניברסיטה מאוד מומלצת.
מקום מומלץ אחר - goldsmiths college.
אני לא מכירה מוסדות לימוד בגרמניה או איטליה, מציעה להכנס לאתרים של האיגודים המקצועיים של מטפלים באמנות בארצות אלו ולהתרשם ממקומות ההכשרה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלכות עתידיותלינדה30/01/2013
שלום,
יש לי שאלה לא סטנדרטית...
הגננת של בני המליצה לנו לקחת אותו לתרפיה באמנות.
שאלתי היא: אם אני הולכת דרך הקופה האם זה עלול להזיק לבני באיזושהי צורה בעתיד מבחינת ביטוח רפואי, או אפילו קב"א בצבא?...
אודה לכם על תשובה רצינית.
לינדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השלכות עתידיות - תגובה
מיה גל M.A.31/01/2013לינדה שלום,
כאשר הטיפול נעשה דרך קופ"ח קיים על כך רישום, בניגוד לטיפול שנעשה באופן פרטי (שאז הרישום הוא רק אצל המטפל/ת). אני מניחה שאם מחפשים באופן מיוחד הרי שניתן יהיה להגיע לכך (לאחר חתימה על טופס ויתור סודיות רפואית). אינני בקיאה מספיק בנהלי הצבא לגבי חיפוש חומר רפואי, אני מניחה שהדבר נעשה רק כאשר נתקלים בבעיה קיימת. לגבי ביטוח רפואי הרי שמתבקשים לתת הצהרה לגבי מצב רפואי ויתכן שתישאל שאלה גם לגבי טיפול בעבר, אינני חושבת שבגין זה לא יינתן כיסוי. כמובן שבמקרה של תביעה ביטוחית חברת ביטוח יכולה לנסות להוכיח קיומה של בעיה קודמת באמצעות איסוף חומר רפואי מהעבר.
לסיכום אינני חושבת שצריכה להיות בעיה מיוחדת עם זה, אולם בהחלט את צריכה לדעת שבקופ"ח מתקיים רישום על הטיפול ובמידה והדבר מטריד אותך מאד אולי עדיף שתפני לטיפול פרטי.
בהצלחה.
מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקטיקום בתרפיה באומנותטלי22/01/2013
אני לומדת תרפיה באומנות, שנה ראשונה. רציתי לשאול מה דעתכן, יש לי הרגשה שבעבודה עם מטופלים בתרפיה באומנות צריך ידע וניסיון מבוסס ועמוק בפסיכולוגיה, מעבר ללימודים הבסיסיים שנדרשים לקבלת תעודת תרפיסט באומנות,
האם זה תלוי בשיטת העבודה עם המטופלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקטיקום בתרפיה באומנות - תגובה
מיה גל M.A.23/01/2013טלי שלום,
אני מסכימה אתך שלצורך עבודה עיפולית נדרש ידע רב בפסיכולוגיה. לשם כך נדרשות השלמות של קורסים בפסיכולוגיה למי שאינו מגיע עם תואר ראשון מהתחום, וכן נלמדים לימודי פסיכולוגיה במהלך התואר השני או לימודי התעודה. איני יודעת כמה דגש מושם על הלימודים העיוניים במוסד בו את לומדת. מכל מקום, הלימוד אינו נגמר עם קבלת התעודה או התואר. זהו מקצוע שבו אם יש לך רצון וענין בלימודים את יכולה להמשיך לפתח את הידע שלך כל העת, בין במסגרת ימי עיון, כנסים, השתלמויות וקריאת חומר מקצועי, ובין במסגרת המשך לימודים מסודר במסגרת לימודי פסיכותרפיה או כל תחום לימודי אחר. אין גבול לידע שניתן לרכוש במקצוע הטיפול ומי שיש לו רצון לכך יכול להמשיך וללמוד עוד ועוד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתנועה- אפשרויות תעסוקהענבל29/12/2012
שלום רב,
לפני שבוע וחצי נפל לי אסימון- אני רוצה ללמוד תרפיה בתנועה ובמחול.
עד לאותו הרגע עברתי ייסורים רבים..
את התואר הראשון (בניהול וסוציולוגיה) עשיתי כי כבר רציתי לחולל שינוי בחיי ואולי להעניק להם משמעות, לא באמת ידעתי מה אני רוצה ללמוד ולאן אני הולכת.
מתום הלימודים ועד היום, כמעט 3 שנים אחריי- החלפתי 3 מקומות עבודה, כולל תקופה של אבטלה באמצע, לא דבר האופייני לי.
לפני שבוע וחצי פשוט ישבתי עם עצמי בבית והתרכזתי!
שאלתי את עצמי- מה אני אוהבת לעשות? במה אני טובה? ומה אני רוצה לעשות?
התשובות שעניתי לעצמי: אני אוהבת לרקוד (ואף פעם לא מימשתי את אהבתי לעולם הריקוד), אני טובה באבחון אנשים (מגיעה מתחום הגיוס) ואני רוצה לעסוק במשהו הרבה הרבה יותר פרקטי מלראיין אנשים ויותר מעמיק מזה (כמו למשל לשמור על קשר עם האנשים, לתת יחס אישי, לעזור!!!).
רשמתי כמה מילות חיפוש בגוגל ואז גיליתי את התחום.
את תחושת האושר שהייתה לי באותו הרגע, קשה לתאר במילים, איך לא חשבתי על זה לפני!!
מאז ועד עכשיו, שבוע וחצי אחריי, אני באופוריה,
אני מרגישה שחזרה המשמעות לחיי ויש לי סוף סוף יעד ומטרה, רצון לחקור ולברר
ומלא מלא דברים שאני רוצה עוד לעשות בעניין-
אני רוצה לטפל, להרצות, לכתוב מאמר, להכיר עוד ועוד מקרים, רוצה לעבור טיפול בעצמי, רוצה לרקוד ועוד.
אני מאוד מאמינה בתחום של הטיפול בתנועה, מאמינה בקשר בין הגוף לנפש.
אני מרגישה כל כך מחוזקת ובטוחה שזה הדבר בשבילי.
אבל- אני מודעת לכך שאחריי הכל- אני צריכה לדעת ולברר מה האפשרויות שיהיו לי לתעסוקה בסוף התואר?
כיצד אני יכולה לקבל מידע זה? איפה אני יכולה להתייעץ עם אנשים שהם כבר כמה שנים בתחום ויספרו לי מה הם עושים? וכמה הם מרוויחים?
זה מאוד מאוד מעניין אותי,
כי אחריי הכל אני גם רוצה לדעת שאוכל לפרנס עצמי בכבוד בתחום הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בתנועה- אפשרויות תעסוקה - תגובה
מיה גל M.A.07/01/2013שלום ענבל,
דברייך מרגשים, אני מאמינה שמהמקום שאת נמצאת בו אדם צריך להחליט ללכת לדרך של טיפול באנשים.
באשר לאפשרויות תעסוקה, הרי שיש כאלה, וניתן להתפרנס בכבוד אם מוכנים לעבוד קשה, אולם עלייך לדעת כי זה לא מקצוע שמתעשרים ממנו, והשנים הראשונות בפרט הן בדרך כלל לא קלות מבחינה זו. כמובן שכל מקרה הוא לגופו ותלוי נסיבות, מספר שעות העבודה, מקומות התעסוקה וכדומה. העבודה בשירות הציבורי אינה מאד מתגמלת מבחינה כלכלית, ומובן שעבודה במגזר הפרטי הינה מתגמלת יותר מבחינה זו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ענבל07/01/2013תודה מיה!
האם ידוע לך במקרה אם טיפול בתנועה פונה בעיקר לילדים ולאנשים בעלי מוגבלויות?
מעניין אותי לעסוק בתחום הזה עם "חבר'ה נורמטיביים",
אנשים כמוני אשר זקוקים לייעוץ והכוונה,
מעוניינים להביט פנימה אל הנפש,
להעלות ביטחון עצמי, להכיר את עצמם יותר טוב וכד'.
האם התחום הזה אכן רלוונטי עבורי?
האם אוכל להיות מטפלת בפועל לא בתנועה, במידה שארצה לטפל בקהל היעד אשר ציינתי ולא יהיה ביקוש לשלב זאת עם תנועה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
מיה גל M.A.07/01/2013בהחלט ניתן לעבוד עם אנשים "נורמטיביים" כהגדרתך, אולם בדרך כלל יש לך יותר אפשרות לבחור את האוכלוסיה שתטפלי בה במסגרת קליניקה פרטית. במסגרות ציבוריות בדרך כלל אין פריבילגיה כזו ומסגרות כאלה הן בדרך כלל ייעודיות לאוכלוסיות עם קשיים שונים ומגוונים.
לגבי שאלתך השניה, גישתי הטיפולית היא שאני קודם כל מטפלת, ורק אחר כך נכנס תחום המומחיות הספציפי שלי, במידה והוא מתאים למטופל. אני עובדת בשילוב של אומנויות ושיחה, הכל בהתאם למטופל הספציפי שיושב מולי. המטרה היא טובת המטופל ולא עבודה דווקא דרך תחום אומנות מסוים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופטימית..
ענבל07/01/2013אם כך, אני אופטימית, תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחקר על טיפול באומנות לאוטיסטיםקרנית20/12/2012
שלום,
אני עושה עבודת סמינריון במסגרת תואר ראשון על טיפול באומנות לילדים אוטיסטים,
אני צריכה להגיש פרויקט ראשון ובו להציג פעילות אחת של עבודה עם ילד אוטיסט, הייתי שמחה להצעה לפעילות או להפנייה למאמרים שאוכל להיעזר בהם...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחקר על טיפול באומנות לאוטיסטים - תגובה
מיה גל M.A.07/01/2013קרנית שלום,
קשה לענות על שאלתך מאחר והיא מאד כללית, ובטיפול יש להתייחס לכל מטופל באופן אינדיוידואלי. השאלה מיהו הילד ואין די בהגדרתו כאוטיסט. יש שונות רבה בין ילדים אוטיסטים, ביכולותיהם, בקשייהם, בהעדפותיהם ובעולמם הרגשי. עם זאת אציע לך פעילות שקשורה למוסיקה, כדרך של יצירת תקשורת, למשל - תיפוף בקצב מסוים וחזרה על המקצב על ידי המטפל/המטופל (כל פעם מחליפים בתפקידים), ובהמשך - אם ניתן - נגינה משותפת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה גל19/12/2012
איפה הכי כדאי ללמוד טיפול באומנויות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי
מאיה רוזן19/12/2012לסלי נחשבים להכי טובים, אבל זאת רק דעתי :)
הם גם נותנים תואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עלמה 120/12/2012אם יש לך 70 אלף ש"ח להקדיש לתואר בלסלי (או בשמה החדש) לכי על זה.
לדעתי נכון להיום אין ממש הבדל ברמה הידע ושנות לימוד בין תעודה לMA.
כל מוסד יציג את הקלף שלו כמנצח.
לסלי יגידו שחייבים MA כי זה מה שהם מצאים
כנ'ל חיפה
אבל האמת אין הבדל
תחליטי את איפה טוב ** לך*** ללמוד וזהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נכון
מאיה רוזן27/12/2012הבנתי שבחוק החדש דורשים תואר שני על-מנת לעסוק בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ללא נכון
עלמה 101/01/2013חוק תואר שני עדיין לא נכנס לתוקף ובגלל הבחירות הבאות הכל נמצא במעיין תקופת "ממתינה".
אי אפשר לדעת מתי החוק יכנס לתוקף .. בשנה הבאה ? (כנראה שלא) בעוד שנתיים? אולי יותר..
כל עוד אין חוק הכל נמצא במעין אירפול לא ברור
כל מי שרוצה ללמוד את התחום צריך לקחת זאת בחשבון..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ללא נכון - תגובה
ד``ר עפרה קמר01/01/2013נכון, החוק עדיין לא עבר (חבל מאוד) וכפי שכותבת עלמה 1 , אין לדעת מתי הוא יעבור בגלל הבחירות וכ"ו.
כך שהיום אין דרישה ללימודי תואר שני. אך אין לדעת מה יקרה בעתיד, יש להניח שאם החוק אי פעם יעבור תהייה דרישה לתואר שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר עפרה קמר19/12/2012דנה שלום
מצטערת , אבל אנחנו לא יכולות לענות על שאלתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משרות בתחוםשמרית19/12/2012
שלום,
אני מתלבטת אם ללמוד טיפול באמנות ורציתי לשמוע מה מצב ה"שוק" בתחום.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משרות בתחום - תגובה
ד``ר עפרה קמר19/12/2012שלום שמרית
כיום המעסיק העיקרי של מטפלות באמנויות הוא משרד החינוך.
נראה שהשוק עדיין לא הגיע לנקודת רוויה כך שאפשר למצוא משרות פנויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמינריון באמנותאלה11/12/2012
שלום לכל חברי הפורום,
אני סטודנטית בתל חי לחינוך מיוחד ושילוב אמנויות. השנה אני עושה סמינריון העוסק במטפלים וכיצד הם תופסים את האמנות שלהם.. האם הם ממשיכים ליצור גם בתור מטפלים או שאולי ישנן חומות שקמות במהלך הזמן..
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ולהפנות אותי למאמרים וחומר בנושא.
תודה,
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמינריון באמנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר11/12/2012שלום אלה
בחוברות של The American Journal of Art Therapy יש מאמרים של מטפלים שמספרים על העשייה האמנותית שלהם, לצערי, אינני זוכרת בדיוק באיזה חוברות.
אולי כדאי לך גם לפנות למטפלים באמנות ולראיין אותם, דרך האתר של יהת, או בפניה ישירה אליהם- כתובות ביומן יהת. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסמינריון באמנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר11/12/2012כדאי לך גם לקרוא את שני הספרים הבאים:
The artist as therapist/ A. Robbins
On not being able to paint/ M. milner* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אלה13/12/2012עופרה, תודה רבה
עזרת לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטורט תזה סמינריון - סיוע
המושיע האקדמי02/01/2016דוקטורט תזה סמינריון - סיוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן מתקיים הקורס תאוריות אישיותורדית פרלמן08/12/2012
אני מתכוננת מזה זמן רב ללימודי דרמה תרפיה שתיכן עזרתן לי מאד בצעדיי הראשונים.
שלחתי כל מסמך אפשרי למכללה לחברה ואומנויות .השלמתי כמעט את כל קורסי הפסיכולוגיה נותר לי רק קורס אחד "תיאוריות אישיות" . הוא מתקיים בסמינר הלימודים בסמסטר ב' השנה ביום ושעה שאין שום מצב שאוכל ללמוד בו. מתנגש לי עם עבודה. אני גרה בראשל"צ בלי אוטו היכן בכל זאת אוכל ללמוד את הקורס הזה?אני רוצה לעשות זאת עוד השנה אפילו בקיץ אפילו בלמידה מרחוק כל דרך העיקר שאוכל באוקטובר הבא להרשם ללימודים סוף סוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן מתקיים הקורס תאוריות אישיות - תגובה
מיה גל M.A.08/12/2012ורדית שלום,
נסי דרך האוניברסיטה הפתוחה. הקורסים שלהם טובים ומעמיקים ואין חובת נוכחות בשיעורים פרונטליים (זו בחירה).
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסדות נוספים להשלמת הקורסים בפסיכו
ענבל31/12/2012היי,
מעבר לאונ' הפתוחה שם הנוכחות איננה חובה.
האם יש מוסדות נוספים המאפשרים לימודי ערב?
אני מעוניינת לשלב את השלמת הקורסים בפסיכולוגיה
יחד עם עבודתי הנוכחית ולפרוס את הקורסים על גבי השנה הקרובה עד לאוק 2013.
אשמח לקבל גם מושג על מחירי המוסדות השונים.
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסדות נוספים להשלמת הקורסים בפסיכו - תגובה
ד``ר עפרה קמר31/12/2012נדמה לי שבסמינר הקיבוצים יש קורסי השלמות.
אני יודעת בברור שבקיץ אפשר ללימוד את קורסי ההשלמה כולל תורות אישיות בדוד ילין בירושלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין סוגי התעודות.עידית04/12/2012
הבנתי שיש הבדל בין התעודות לטיפול באומנות/תרפיה באומנות
ולא ככ הצלחתי להבין, מה למשל ההבדל בין דוד ילין, סמינר הקיבוצים,לזלי, חיפה וכו
אני בעלת תואר ראשון בעו,ס ןמעוניינת להמשיך בתחום הטיפולי תהליכי.
אשמח אם משיהו יוכל להבהיר לי מעט את הנושא..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בין סוגי התעודות. - תגובה
ד``ר עפרה קמר04/12/2012עידית שלום.
האמת שאין הבדל בין התעודות של טיפול באמנות לתרפיה באמנות, כל מקום הכשרה מכנה אחרת את התכנית שלו.
ההבדל המשמעותי בין מקומות ההכשרה שציינת הוא שכיום חיפה ולסלי מעניקים תואר שני לבוגרי התכניות , ודוד ילין וסמינר הקיבוצים נמצאים בהליך לקבלת תואר שני וכיום הלימודים הם לימודי תעודה ולא תואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועהליאן30/11/2012
שלום רב,
לא יודעת האם זה קשור לכאן אבל מחפשת פעילות בתנועה לחנוכה לקב' של סטודנטים לחינוך. אין לי שום ידע בנושא כלל!
אשמח לתגובות,רעיונות
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועה - תגובה
מיה גל M.A.02/12/2012ליאן שלום,
את מחפשת פעילות בעלת גוון רגשי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת משהי טובה.חיה30/11/2012
אני מחפשת תרפיה באומנות...לעשות זאת אצל משהי שבאמת טובה!!!עם יחס טוב!!!יש משהי שמכירה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
