מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי תעודהלימי09/05/2014
שלום רב,
אני סטודנטית לתואר ראשון במדעי החברה בשנה האחרונה, מעוניינת ללמוד לימודי תעודה בטיפול באומנות, שאוכל להמשיך איתם אחר כך להשלמה לתואר שני
1. איפה מתקיים המסלול הקליל ביותר? שאוכל לשלב עם עבודה אינטנסיבית
2. האם יש מצב שיקבלו אותי *עוד במהלך* התואר, בשנה זו
3. לימודים במכללת ורצברגר- מתקיימים שנה אחת, האם מוכרים אחר כך להשלמה לתואר שני? קצת מוזר לי שזה רק שנה אחת ועוד שתנאי הקבלה הם רק ראיון אישי..אשמח לפרטים נוספים על המסלול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכללת וורתברגר
זיוה10/05/2014ממה שידוע לי במכללת ורצברגר אפשר להשלים שעות באמנות, אבל ממש לא ללמוד להיות מטפל באמנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי תעודה - תגובה
ד``ר עפרה קמר11/05/2014שלום רב
1. אין מסלול קליל, כל התוכניות שמעניקות תואר שני קיבלו אישור מלג לתוכנית לימודים רצינית ואחראית. כך גם תוכניות ללימודי תעודה, לימודים תלת שנתיות שאושרו בזמנו.
2. קשה מאוד לעבוד עבודה אינטנסיבית עם תוכנית הלימודים הקיימת.
3. לדעתי אף תוכנית לא תקבל אותך בשלב זה של השנה.
4. אין לי מיידע על מכללת הרצברג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
זיוה11/05/2014הקורס שניתן במכללת וורצברגר הוא קורס העשרה לטעימה בלבד, אף אחד לא יקיר לך בזה.
מדובר במקצוע רציני שדורש תואר שני, 600 שעות מעשיות באמנות, ועוד 1690 שעות סטאז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאת18/04/2014
אני כרגע מסיימת תואר ראשון ורוצה להמשיך לתואר שני בתחום מסוים.
השאלה אם אני אחר כך אלמד תעודת מטפל בתרפיה באומנות האם אוכל להתקבל לכל מיני מקומות שבהם יש דרישה לתואר שני בתרפיה באומנות. ?
תודה מראש למשיבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר עפרה קמר18/04/2014במידה ומקום העבודה ידרוש תואר שני בטיפול באמנות, תואר שני בתחום אחר לא יהיה מספק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה ניתן ללמוד תרפיה באומנות?נסיה19/03/2014
יש לי תואר ראשון בחינוך וחשבתי ללמוד תרפיה באומנות במסגרת תואר שני או לימודי תעודה..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה ניתן ללמוד תרפיה באומנות? - תגובה
ד``ר עפרה קמר19/03/2014לימודי תואר שני - אוניברסיטת חיפה, לסלי קולג, מכללת דוד ילין, סמינר הקיבוצים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באומנות? דרישות המל"גרוצה להיות10/03/2014
שלום!
אשמח לעזרתכם- מישהו יודע על הלימודים בבית וגן? האם הם מוכרים ע"י המל"ג? האם אפשר לעבוד במשרד החינוך עם התעודה שלהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באומנות? דרישות המל"ג - תגובה
ד``ר עפרה קמר10/03/2014מצטערים אבל אין לנו מיידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ללמוד תרפיה באומנותשירה02/03/2014
הייתי מורה מס' שנים בחינוך המיוחד ולא מצאתי את עצמי. אני מתלבטת אם ללמוד תרפיה באומנות. יש לי את היכולת לעבוד אחד על אחד ולהקשיב לילד אבל אני ממש לא יצירתית ואין לי שום נגיעה לאומנות.
האם בכל זאת תרפיה באומנות יכול לבוא בחשבון מבחינת עבודה או שממש לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ללמוד תרפיה באומנות - תגובה
מיה גל M.A.03/03/2014שירה שלום,
במקומך הייתי מנסה למצוא תחום של תרפיה שאליו את מתחברת יותר, כגון דרמה, תנועה, ביבליותרפיה (טיפול דרך סיפורים), פוטותרפיה או טבע תרפיה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדלים בלימודים של תרפיה באמנות?בר02/03/2014
היי,
היי אני אשמח לשמוע מהם ההבדלים בלימודים של תרפיה באמנות בין המקומות השונים.
בין אוניברסיטת חיפה לדוד ילן ולסמינר הקיבוצים.
מה הדגשים? על מה אתם ממליצים? ומה השוני? מה מוערך יותר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדלים בלימודים של תרפיה באמנות? - תגובה
ד``ר עפרה קמר19/03/2014שלום רב
אנחנו לא נוהגים להמליץ על התוכניות השונות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסלול לימוד לתרפיה באומנותדניאל28/02/2014
שלום רב,
אני מתעניינת בתחום של טיפול באומנות. האם יש אפשרות לעשות ללמוד זאת דרך תואר ראשון, או שיש צורך בתואר שני?\
בתודה,
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסלול לימוד לתרפיה באומנות - תגובה
מיה גל M.A.02/03/2014שלום דניאל,
יש צורך בתואר שני או בלימודי תעודה לאחר תואר ראשון.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסלול לימוד לתרפיה באומנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר02/03/2014כיום כמעט כל מוסדות ההכשרה מעניקות תואר שני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 600 שעות השלמהשגית23/02/2014
לגבי ביבליותרפיה-האם 600 שעות ההשלמה הם תיאורטים או מעשיים התנסותיים , מה היחס? והיכן ניתן להשלימם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 600 שעות השלמה - תגובה
ד``ר עפרה קמר23/02/2014מדובר על שעות ספרות . את יכולה להשלים באוניברסיטה הפתוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי האו' הפתוחה
שגית06/03/2014מה עלות לימוד של כל קורס ? 6 נק' זכות באונברסיטה לכמה שעות הם שוות?
שנית, למה קורסי ההשלמה בפסיכולוגיה במכללות השונות אינם מוכרות לאופק חדש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי האו' הפתוחה - תגובה
ד``ר עפרה קמר06/03/2014בקשר לעלות הלימוד ולנ״ז כדי לבדוק באוניברסיטה הפתוחה.
אין לי מיידע על אופק חדש ואיזה קורסים מוכרים ואיזה לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השכלה מל"גשגית09/02/2014
אלו מוסדות לימוד מוכרים כיום לתואר שני ועפ"י המל"ג לתואר שני לביבליותרפיה?
שנית, אם תוכלי לעשות לי סדר בבלאגן איך משלימים שעות של התנסות מעשית לפני שלומדים- זה נקרא "תיק עבודות"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השכלה מל"ג - תגובה
ד``ר עפרה קמר09/02/2014כיום לימודים מוכרים באוניברסיטת חיפה וסמינר הקיבוצים.
את צריכה ללמוד 300 שעות של ספרות לפני תחילת הלימודים. כמו כן לימודי פסיכולוגיה שיטות מחקר וסטטיסטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשכלה מל"ג - תגובה - תגובה
ד``ר עפרה קמר18/02/2014גם התוכנית לביבליותרפיה בדוד ילין בירושלים קיבלה אישור לתואר שני יחד עם התוכניות למוסיקה ותנועה ומחול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביבליותרפיהחיה02/02/2014
שלום,
האם לימודי הביבלויתרפיה הם לתואר שני או לתעודה?
מניסיון/ידע שלכם: באיזה מקצוע יש יותר עבודה תרפיה-באומנות או ביבליותרפיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביבליותרפיה - תגובה
ד``ר עפרה קמר03/02/2014תלוי היכן, יש מוסדות שהלימודים הם לתואר שני ויש ללימודי תעודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תראפיה באומנותרונית29/01/2014
שלום, יש לי תואר במדעי החיים וידע רב באומנות. אני מעוניינת ללמוד תרפיה באומנות במכללת תל חי, הלימודים הם לימודי תעודה, האם הם נחשבים? האם ניתן לעבוד עם תעודת מטפל או שחייבים תואר שני. אני יודעת שיש כל מיני החלטות של המל"ג, אבל לא כל כך יודעת מה הן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תראפיה באומנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר29/01/2014כיום ניתן לעבוד עם תעודת מטפל, יש להניח שתוך זמן , (עדיין לא ברור מתי ) יתקבלו לעבודה רק בעלי תואר שני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבה לתראפיה באומנותמורן29/01/2014
שלום,
יש לי תואר שני בייעוץ חינוכי ואני מעוניינת בהסבה לתראפיה באומנות. אני מעוניינת יותר בתעודה ולא לעשות שוב תואר שני אך לפי מה שהבנתי לבסוףף כולם יצטרכו?? השאלה למה?? אז תהיותי הן כאלו:
1. האם בזכות התואר של הייעוץ - הנחשב תואר טיפולי אני אוכל לפי החוק לטפל באנשים בתראפיה באומנות אם תהיה לי רק תעודה לכך ולא תואר??
2. האם מראש אתם ממליצים לאנשים שרוצים בימים אלו ללמוד את המקצוע הזה ללכת ישירות על תואר שני בלי שום התחשבות בתארים אחרים?
מה הייתם ממליצים לי?
מה החוק בדיוק אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבה לתראפיה באומנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר29/01/2014עד כמה שידוע לנו בעוד זמן מסוים (לא ברור מתי) בעלי תעודה ידרשו לעשות תואר שני . אני לא חושבת שתואר שני ביעוץ יחשב כתואר שני בטיפול באמנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תרפיה באמנות- תואר שניתמר מאיה18/01/2014
שלום,
אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ואמנות (תולדות ומעשית) מאוני' בן גוריון.
יש לי 300 שעות מעשיות מהתואר הראשון. גם שעות עיוניות יש לי מספיק. את קורסי הקדם בפסיכולוגיה עשיתי וכולם בציונים מספקים. בנוסף, אני לומדת כעת במכינה לתרפיה באמנות של בצלאל ומשם יהיו לי 200 שעות נוספות של עבודה מעשית.
על פניו נראה שיש לי את כל הנתונים המתאימים להרשמה.
עם זאת, רציתי לברר
1. האם יש פה מישהו שלמד בדוד ילין או בחיפה ויוכל למסור לי מעט פרטים על תהליך הרישום? האם יש משהו נוסף שאני צריכה להציג? עם מי אפשר לדבר על מנת לקבל פרטים?
2. מה משך הלימודים בדר"כ? ומה תכנית הלימודים כוללת?
תודה
כל מידע יסייע לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תרפיה באמנות- תואר שני - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/01/2014נראה שיש לך את כל דרישות הקבלה. לדוד ילין את צריכה להביא 5 עבודות שלך. פרטים במחלקת רישום או באינטרנט.
משך הלימודים לתואר הוא שנתיים + שנה סטאז'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי תואר שני בתרפיה באומנותOmanut17/01/2014
שלום לכן, יש לי מספר שאלות ואשמח לקבל מענה. אני בת 25 עם תואר ראשון בעבודה סוציאלית. עובדת כיום. אני מתעניינת בלימודי תרפיה באומנות תואר שני בלבד (לא לימודי תעודה). 1. כפי שהבנתי שני המקומות היחידים בארץ לתואר שני בתרפיה באומנות הם לסלי ואוניברסיטת חיפה, האם יש מקומות נוספים? 2. ראיתי שיש קורסים שיש לקבל בהם מעל 80 כדי להתקבל לחיפה. שיטות מחקר וסטטיסטיקה, פסיכולוגיה, תאוריות אישיות פסיכופתולוגיה ועוד. עשיתי את רובם בתואר הראשון וכולם בציונים טובים מאוד, למעט פסיכופתולוגיה שבו קיבלתי 78. הקורס היה קשה מאוד, כך שאין סיכוי שאחזור עליו שוב. האם יכולים לוותר או שיש התעקשות על 80 עגול? אשמח לשמוע תשובה גם מכאלה שלמדו בחיפה. 3. אם הבנתי נכון יש לצבור 300 שעות של לימודי אומנות. אני יכולה ללמוד בכל מקום? האם הלימודים בתיכון של גרפיקה ממוחשבת ועיצוב גרפי יכולים לעזור? 4. ושאלה אחרונה, את ה200 שעות צריך לעשות בזמן לימודי התואר השני? במסגרת התואר? או לאו דווקא באותה המסגרת של לימודי התואר השני? תודה מראש לעונים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי תואר שני בתרפיה באומנות - תגובה
ד``ר עפרה קמר21/01/2014שלום רב.
1. כיום גם סמינר הקיבוצים ומכללת דוד ילין מעניקים תואר שני.
2. מאחר ולמדת עבודה סוציאלית אין בעיה עם הציון שלך בפסיכופתולוגיה.
3. את צריכה ממוצע בתואר ראשון של 85 ומעלה.
4. את 300 שעות האמנות את צריכה ללמוד במוסד שמוכר על ידי משרד החינוך או המל"ג.
5. את ה -200 שעות הנוספות עושים בזמן הלימודים. לימודים בתיכון לא נחשבים במניין השעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגרות באומנות כמה שעות זה??
הני01/08/2016שלום לך.
הנני מורה בעלת תתואר ראשון בחינוך מיוחד המתעניינת בלימודי תואר שני בתרפיה באומנות.
בתיכון הייתי במגמה טכנולוגית ועשית בגרות באומנות ועיצוב.
האם זה נחשב לי כשעות של אומנות?
יש לי 3 יחידות בגרות באומנות שימושית יחידה ביסודות העיצוב ו3 יחידות במדעי הטכנולוגיה.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבור דר' עפרה קמקעלמה 114/01/2014
הייתי רוצה להתייעץ אתך בצורה קצת יותר אישית.
האם יש לך e mail ?
(זה עדיף לי על טלפון)
בתודה מראש
עלמה 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות כתיב
עלמה 114/01/2014דר ' עפרה קמר
עלמה 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
