דופק נמוך וקוצר נשימה במאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק נמוך וקוצר נשימה במאמץ
    אורית
    28/12/2011

    אימי בת 64. בתקופה האחרונה חשה קוצר נשימה בעליה במדרגות ואפילו אחרי הליכה של 2 דקות. צילום חזה תקין. רופא ראות בדק אותה ולא מצא בעיות בריאות.
    א.ק.ג תקין , אקו-לב תקין. בבדיקה במאמץ נצפתה ירידה בדופק בזמן אמץ עד לדופק 44. יש לציין שהבדיקה הופסקה לאחר 5 דקות.
    דופק במנוחה 50
    קרדיולוג שראה את הבדיקה המליץ על השתלת קוצב לב בהקדם וציין שיש אי התאמה בין העליות לחדרים.טען שלא צריך להוסיף בדיקת הולטר (אמי שאלה) כי הבעיה ברורה ושיש לנתח בימים הקרובים.

    האם לא רצוי לעשות בדיקות נוספות? מה הסיבה לירידת דופק במאמץ במקום שיעלה? בשבוע החרון גם החלה אימי לסבול מלחץ דם גבוה. במקרה אחד נמדד לחץ דם של 200 על 70. רופאת המשפחה נתנה לה תרופות להורדת לחץ דם.

    האם אפשר להגיע אליך ליעוץ באופן פרטי?
    (אימי גרה בנווה רסקו ברמה"ש כך שאתם שכנים )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק נמוך וקוצר נשימה במאמץ - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    29/12/2011

    אכן יתכן שניתן לשפוט ע"פ מבחן המאמץ בלבד ואין צורך בבדיקות נוספות.
    ניתן להזמין תור ליעוץ פרטי אצלי בטלפון 035492813.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו