מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מרגישת את פעימות הלבפנינה07/02/2012
שלום,
לפני 12 שנים עברתי צריבה בגלל SVT ומאז היה בסדר.
לפני שבוע התקררתי חזק ולקחתי נוסידקס לילה, בבוקר התעוררתי עם פעימות חזקות
אצל הרופא תורן נמדד 110 דופק, בבדיקת א.ק.ג היה תקין ופעימות לבשל 90.
חזרתי לרופא המשפחה שאיבחן סינוזיטיס ונתן לי זינט 500 ג' פעמיים ביום,
היום הפסקתי עם הזינט לאחר שימוש של יומיים כי נעשתה לי נשימה כבדה וכאבים בשרירים.
פעימות הלב בין 80 ל-89 , אולם אני ממשיכה להרגיש את הפעימות.(פלפיטציות)
האם הכל כתוצאה מהכדורים ואם כן מתי אני אמורה לחזור להרגיש רגיל, או האם הסימנים מראים שחזר לי הפרעת הקצב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרגישת את פעימות הלב - תגובה
פרופ` דוד רוט07/02/2012במידה ובזמן שחשת דפיקות לב בוצע אקג שהראה קצב תקין של 90 בדקה הרי שאין מדובר בהפרעת קצב. בהחלט יתכן שהסמפטומים נובעים מהזיהום בדרכי הנשימה אם בחלוף הזיהום לא יפסקו הסמפטומים כדאי לפנות לקרדיולוג לברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישה את פעימו הלב-המשך
פנינה08/02/2012תודה דר' רוט על תשובתך,
כבר מספר ימים הדופק נע בין 85-90 גם במנוחה, ואני מרגישה כל הזמן את הדופק,
בנוסף תחושה של לחץ בחזה ובגרון , האם זה כתוצאה מההתקררות והאם כדאי לקחת כדור להוריד את קצב הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישה את פעימו הלב-המשך - תגובה
פרופ` דוד רוט09/02/2012דופק במהירות שציינת הוא בתחום התקין לכן לא צריך להאיט אותו . כדאי לתעד את הדופק על ידי האקג כי כל עוד יש סימפטומים . אם מדובר בקצב סינוס תקין הרי שאין בכך סכנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת אקו
פנינה13/02/2012שלום,
היות ביצעתי בדיקת אקו ואלו התוצאות
אאורטה עולה 25 ממ
סינוסים אאורטלים 27 ממ
פרוזדור שמאלי 31 ממ M-MODE
רוחב חדר שמאלי בזמן סיסטולה 24 ממ
רוחב חדר שמאלי בזמן דיאסטולה 46 ממ (53>)
עובי המחיצה הבין חדריות 9 ממ (9-11)
עובי דופן אחורית 9 ממ (9-11)
המסתם המיטרלי: תקין אנטומית E=A
מינימאלית MR
המסתם האאורטלי תקין אנטומית
סיכום:
שורש האארורטה והאאורטה העולה תקינים ברוחבם
חדר שמאלי בגודל תקין, התכווצותו טובה, LVEF מוערך כ-60%
הדפנות אינן מעובות
עליה שמאלית בגודל תקין
מסתמים תקינים אנטומית
נראה PFO קטן
חללים ימניים תקינים בגודלם, התכווצות החדר הימני תקינה, IVC תקינה
דופלר:
זרימות תקינות על פני המסתמים
TRIVIAL TRICUSPID REGURGITATION ללא מפל משמעותי (29 ממ"כ), לחץ ריאתי תקין
לסיכום: GOOD SYSTOLIC LVF
NORMAL VALVES AND FLOWS
אודה לחוות דעתך.
ועדיין אני עם פעימות לב מוגברות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת אקו - תגובה
פרופ` דוד רוט14/02/2012האקו מראה לב תקין מבחינת תפקוד ומבחינת מסתמים. יש PFO קטן שהוא שריד לתקופה העוברית וקיים בעד 20% מהמבוגרים ואין לו משמעות קלינית. לסיכום גם לפי האקו אין סכנה בפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחרונה נשימה מעט כבדה
פרל20/02/2012שלום,
לאחרונה בנוסף להרגשת הדופק, יש הרגשה של כבדות בנשימה,
עשיתי בדיקת הולטר וטרם קיבלתי תשובה.
כמו כן מה המשמעות של 60% שמופיע בבדיקת האקו.
האם לפי האקו הלב תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחרונה נשימה מעט כבדה - תגובה
פרופ` דוד רוט21/02/2012האקו מראה תפקוד לב תקין. 60% זהו מקטע פליטה של החדר השמאלי והנורמה היא בין
50% ל 70% כך ש 60% זה בתחום הנורמה. לגבי כבדות הנשימה יש לפנות לרופא לברור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות נוספות-ארג - תגובה
פרופ` דוד רוט27/02/2012מבחן המאמץ אינו מראה הפרעה בקצב הלב או בזרימת דם ללב. הוא מראה שהכושר הגופני בינוני וכדאי לשפרו. הברור שעברת עד כה לא הראה בעיה לבבית.
המשיכי במעקב אצל הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



