מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- Q10שושנה13/03/2012
שלום, אני מבקשת לדעת האם שימוש של שנים רבות בסטטינים, גורם נזק לשריר הלב? האם נכון שצריך לקחת קואנזים Q10 וסלניום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Q10 - תגובה
פרופ` דוד רוט13/03/2012טיפול בסטטינים לא גורם נזק לשריר הלב. להפך הוא מונע התקפי לב שגורמים נזק לשריר הלב. סטטינים עלולים לגרום בחלק קטן מהמטופלים לנזק לשרירי השלד אך נזק זה הוא הפיך כלומר חולף עם הפסקת טיפול. אין הוכחה בדוקה לכך שנטילת Q 10 או סלניום מונעת נזק לשריר עקב סטטינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים
שושנה15/03/2012אני בת 65 ואני נוטלת סטטינים מגיל 40 שבו החליט רופא המשפחה למנוע התקפי לב ושבץ בגלל סיפור משפחתי. אף אחד לא בדק זאת מאז. אינני אוכלת בשר בכלל וניזונה רק מירקות פירות קיטניות ודגנים מלאים. מוצרי חלב עד 5% שומן. LDL 80. נוטלת תוספי מזון כמו B קומלפקס. לאחרונה התגלו פעימות מוקדמות והפרעות קצב. מה דעתך? אני מזדקנת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2012פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה המופיעה גם אצל צעירים לכן אין זה סימן לזקנה. הסטטין שאת נוטלת בודאי סייע למנוע טרשת עורקים ומחלת לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור
שושנה21/03/2012שלום ד"ר רוט, מדוע ישקול קרדיולוג מתן ליפיטור לחולה שלחץ דמו 130/80, LDL 85.2, טריגליצרידים 85 ? אני מטופלת בסימבסטטין 10 מ"ג שנים רבות ושומרת בקפדנות את הדיאטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור - תגובה
פרופ` דוד רוט21/03/2012אדם בעל ערך LDL של 85 טבעי- אינו זקוק לסטטין. אבל אדם אשר כתוצאה מנטילת סטטין ירד ערך ה LDL שלו ל 85 צריך להמשיך עם הסטטין, כי אם יפסיק צפוי ה LDL לעלות לרמה שהיה בה טרם הטיפול בסטטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור
שושנה25/03/2012תודה. ברור לי. מה שאיני מבינה זה למה צריך להחליף את הסימבסטטין לליפיטור כאשר אין הרעה, לחץ דם תקין ואני שומרת בקפדנות על דיאטה נטולת שומנים וטריגליצרידים?? ההרעה באה "רק" בבעיות בקצב הלב, שהן בבדיקה כרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור - תגובה
פרופ` דוד רוט26/03/2012ליפיטור יותר פוטנטי מסימבסטטין לכן אם לא מגיעים לרמת הכולסטרול הרצויה עם סימבסטטטין ניתן להחליפו בליפיטור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



