לחץ דם גבוה ? דופק נמוך יחסית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם גבוה ? דופק נמוך יחסית
    אמיר
    18/04/2012

    היי , בימים האחרונים קיימת אצלי תופעה של לחצי דם מעל הממוצע אצלי בגבולות ה 130 על 80 ( הממוצע שלי הוא 115 על 70 ) והדופק במהלך היום לא עולה על 72 ורוב היום עומד על 62-65 . אני לא ספורטאי בכלל . שוקל 130 וגובה 183. . אבל לצורך העניין מטופל על ידי 10 מ"ג אמלודיפין , 5 מ"ג קרדילוג , 5 מ"ג רמיטנס , 300 מ"ג פרדקסה ו 300 מ"ג ריתמקס שניתנו לי לאחר פירפור פרוזדורים ראשוני ( היפוך באמצעות כדורים אחרי 6 שעות ) ו 100 מ"ג אספירין . בנוסף בגלל החרדות התחלתי טיפול של 5 מ"ג ציפרלקס ביום . כבר שלושה ימים שאני סובל מדקירות לפעמים באזור הקיבה או הצד השמאלי של החזה וסחרחורות בשמגיעות במיוחד בשעות הערב או הבוקר המוקדמות מאוד במהלך היום זה מתאזן . עשיתי סיטי קורנרי תקין , אקו לב תקין ודופלר קרוטיס תקין . פרופיל שומנים וסוכר בגוף תקין לחלוטין . האם יש בעייה עם לחצי דם המתוארים בשילוב הדופק הנמוך ? עשיתי בשבוע האחרון 4 פעמים א.ק.ג שכולם תקינים וללא שינוי . אשמח לקבל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה ? דופק נמוך יחסית - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/04/2012

    לחץ הדם 130/80 ודופק בין 60 ל 72 במנוחה אצל אדם בוגר כולם בתחום הנורמה. כך שערכים אלה אינם מהווים בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו