התיעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות
    מירי
    29/04/2012

    אני בן 65 מטופל בתרופות וסקס+, וסקס 5 ונורווסק 5 בגלל יתר לחץ דם , ב-2כדורים של 25 מ"ג נורמיטן בגלל הפרעות קצב הלב. ב 2 כדורים של 20 מ"ג לוסק בגלל ריפלוקס ו-100 מ"ג אספירין. לפני 14 חודש היה לי התקף של פרפור פרוזדורים וחזרתי לסינוס אחרי 10 ימים של טיפול בפרוקור.מאז מקבל במקום הפרוקור 2 כדורים של 300 מ"ג ריתמקס(אחרי ארוחת בוקר ואחרי ארוחת ערב סה"כ 600 מ"ג)

    אני לא שותה אלכוהול ולא קופאין.

    בעוד שבועים אני עומד לטוס ל-12 יום טיול פרטי באירופה.


    מה עלי לעשות כדי למנוע עוד התקף של פרפור פרוזדורים?
    האם במקרה של התקף בחו"ל מותר לי לקחת עוד כדור של 300 מ"ג ריתמקס כדי להפסיק את ההתקף?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    08/05/2012

    הטיפול בריתמקס מטרתו לשמור על קצב סינוס כלומר למנוע ארועי פרפור. למרות הטיפול הזה עלולים להיות התקפי פרפור מדי פעם. לא ניתן למונעם לחלוטין. אולם התדירות של ארועי הפרפור בארץ ובחול צפויה להיות דומה.
    כדי לדעת אם לא מסוכן לקחת עוד כדור ריתמקס ביום (כלומר 900 מג במקום 600) יש לראות תרשים אקג תחת טיפול בריתמקס 600 מג ביום. לכן את השאלה הזו יש להפנות לקרדיולוג המטפל שמכיר את תמונת האקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו