מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעימות לבחנה21/05/2012
שלום רציתי לשאול
כמה פעימות לב בדקה צריכות להיות לאשה בת 29 בריאה, עוסקת בפעילות גופנית כ40 דק' ביום? ולא עובדת בעבודה פיזית?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות לב - תגובה
פרופ` דוד רוט21/05/2012ככלל דופק בין 60 ל 100 נחשב בגבולות התקין. כמובן שחשוב מצב הפעילות באותו זמן. אצל אדם בוגר דופק במנוחה צריך להיות בין 60 ל 80 בדקה. ככל שהמנוחה מלאה יותר והכושר הגופני גבוה יותר הדופק יהיה איטי יותר. אצל אתלטים דופק במנוחה יכל להיות 50 בדקה. במצבים שונים כגון: מאמץ, חרדה, מצבי מחלה למשל מחלת חום, אנמיה, יתר תריסיות, תת חמצון ועוד- קצב הלב הופך מהיר יותר- מעל 100.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אכן סובלת מאנמיה, הדופק שלי בזמ
חנה21/05/2012בזמן מנוחה הוא 100, אני מודדת עם מכשיר ביתי. לפעמים אני מתעוררת בלילה ומרגישה את ליבי הולם. אז אתה חושב שזה בשל האנמיה? תוכל להסביר לי את הקשר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אכן סובלת מאנמיה, הדופק שלי בזמ - תגובה
פרופ` דוד רוט22/05/2012האנמיה בודאי תורמת לעלית הדופק במנוחה. אנמיה פרושה פחות כדוריות דם אדומות נשואות חמצן לכן הלב צריך לעבוד מהר יותר לספק מספיק חמצן לרקמות.
כדאי שתפני לבדיקת רופא לברר אם האנמיה מסבירה את כל הסמפטומים או שצריך בדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשלחתי לבדיקות דם לבדוק את מצב האנמ
חנה25/05/2012האנמיה שלי. טרם עשיתי אותם. אבל האם לדעתך זה יכול להיות תסמין לפרפור פרוזדורים?
אין לי דבר מלב דופק מהיר, לא סובלת מקשיים אחרים בנתיים. אז האם זה יכול להצביע על הבעיה?
תודה על הסבלנות והתשובות
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשלחתי לבדיקות דם לבדוק את מצב האנמ - תגובה
פרופ` דוד רוט25/05/2012פרפור פרוזדורים גורם לדופק לא סדיר. כדי לאבחן פרפור פרוזדורים או כל הפרעת קצב אחרת יש לתעד אקג בזמן סמפטומים ניתן להשיג זאת על ידי בדיקת הולטר למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה ד"ר רוט, חג שמח
חנה25/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



