שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    ליאור 55
    02/06/2012

    שלום רב

    הופנתי למיון עקב קשיי נשימה ואובחנתי בסינוסיטיס אקוטי הוחל טיפול בשני סוגיי אנטיביוטיקות
    פרט לזה בוצע אק"ג שלפי דבריו של הרופא הוא אינו תקין ...
    להלן מה שנכתב בסיכום מיון ...

    סינוס 81 לדקה ציר שמאלי 40- בשילוב QRS מורחב במידה גבולית מתאים ל LAHB ללא הארכת QT השטחת גלי T בV1 V4 עם היפוך קל בV3 במרס הייתי מאושפזת עם היפוקלמיה ובאק"ג היה רק השטחת גלי T

    בנוסף נישארתי להשגחה במיון 6 שעות תחת מוניטור ניראו פעימות מוקדמות חדריות בשלשות וקפיצות דופק ...בסהכ ברופא לא היתרשם מבעיה חמורה יותר ...
    אך נאמר לי שעליי לפנות בהקדם לקרדיולוג מטפל !!!!

    כמו כן ברקע יש לי VT RVOT בעבר אבלציון בהצלחה חלקית ...מאז מטופלת תרופתית בטמבוקור 300 מ"ג ודרלין 40 מ"ג ...בנוסף ישנו חשד לARVD

    האם זה מצב שמחייב יעוץץ בהקדם ??

    האם זה מרמז על ARVD פעיל לפי האקג שבוצע ??

    מה עליי לעשות ???
    בת 31

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2012

    אם עברת אבלציה ויש חשד ל ARVD עליך להיות במעקב קרדילוגי קבוע. הממצאים באקג במיון לא יכולים לאשר אבחנה של ARVD לרוב יש לבצע MRI של הלב כדי לאבחן מחלה זו. עליך לפנות בהקדם לקרדיולוג להמשיך את התהליך האבחנתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו