סינוס טכיקרדיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוס טכיקרדיה
    מימי
    14/07/2012

    שלום, אני בחורה בריאה בת 35 אמא לשלושה ילדים, לא מעשנת, שומרת על אורח חיים בריא ופעילות גופנים 3 פעמים בשבוע.
    לפני כארבע שנים בחלו אצלי תופעות של דופק מואץ לכמה שעות שנרגע לאחר זמן מה. ואחת לחצי שנה בערך יש לי כנראה סינוס טכיקרדיה. הבעיה מתחילה בד"כ כשאני בזמן הליכה או מאמץ לפתע הלב מתחיל להשתולל פעימות לב מהירות ממש מטורפות אני מרגישה תחושת חולשה ועך סף עילפון אך לא מתעלפת ואחרי בערך כדקה דקה וחצי הלב חוזר לדופק רגיל. עד שאני מגיעה למרפאה או לתחת אחיות לביצוע א.ק.ג. - הכל תקין.
    עשיתי פעמיים בדיקות הולטר ל 24 ו 48 שעות והבדיקות תקינות.
    האם יש לי בעיה חמורה ולא עולים עליה?
    האם יש קשר לתופעה זו והתייבשות או חוסר נוזלים? זה קורה לי בד"כ בקיץ.

    מה עליי לעשות בזמן כזה? האם זה מסוכן?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוס טכיקרדיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוס טכיקרדיה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    15/07/2012

    איני חושב שמדובר במשהו מסוכן ויתכן שאכן מדובר בהתיבשות. בכל מקרה מומלץ לשתות כ 1.5-2 ליטרים מים בעת מאמץ גופני ניכר. אני גם מציע שתעשי מבחן מאמץ וכן שבתקופה שזה קורה שתקבלי הולטר או loop recorder כדי שתוכלי לרשום אקג בזמן סימפטומים. כמו כן כדאי לעשות בדיקות דם לשלילת אנמיה ויתר תריסיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו