פעימות מוקדמות שלא נעלמות במאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימות מוקדמות שלא נעלמות במאמץ
    trtk
    18/07/2012

    שלום
    אני בן 69 סובל עשרות שנים מפעימות מוקדמות מרובות מעל 10000 ביום כולן APC'S
    הקרדיולוג אומר שאין סכנה ואני יכול לעשות כל פעילות ספורטיבית.ותמיד אמרו שכשהן נעלמות במאמץ זה מוכיח שאינן מסוכנות
    הבעיה שתמיד הפעימות היו אכן נעלמות בהליכה או התעמלות ולאחרונה אני מרגיש אותן אמנם בתדירות קטנה הרבה יותר גם בהליכה אז עכשיו זה כן מסוכן?
    עשיתי אקו לפני כ-6 חדשים ונמצא תקין .לפני חודש וחצי עברתי צינתור עקב מיחושי חזה קלים במאמץ נמצאו עורקים תקינים פרט לעורק ימני עם הצרות 80% והוכנס סטנט
    מאז אני במכון שיקום לב לכושר ושמתי לב לתופעה הנ"ל
    האם להמשיך בפעילות?האם לפני זה לעשות בדיקת מאמץ? אני חייב לציין שאין לי בעיה בפעילות רק התחושה הלא נוחה של הפעימות המוקדמות והחשש שיש החמרה שאולי מסוכנת.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות שלא נעלמות במאמץ - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    18/07/2012

    הפעימות המוקדמות לא מסוכנות ולא קשורות לטרשת העורקים שנמצאה בצנתור. פעילות גופנית במסגרת שיקום לב מומלצת לאחר צנתור והשתלת תומכן. כדאי שתנצל את ההזדמנות ותתייעץ עם הקרדיולוג שאחראי על מכון השיקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו