ויאגרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויאגרה
    אביב
    27/08/2012

    אני בן 54
    מטופל ב טריטייס 5 מג פעמיים ביום בוקר וערב סך הכל 10 מג בגלל י.ל ד
    מיקרופירין75 בגלל היצרות 25% בקרוטיס מד אחד
    20מג אומפרדקס
    20מג סימבסטטין
    בגלל תופעה של פעימות מוקדמות,על חדריות וחדריות
    שמופיעות לי מידי כמה חודשים,ניתן לי קרדילוק, חצי כדור 1.25
    אחת ליום,לקחת בתקופה שהפעימות ממש מציקות לי
    וזה קורה אחת לכמה חודשים
    חשק מיני יש לי, הבעיה היא הזיקפה, קורה שהיא טובה בתחילת המגע ונעלמת זמן מה לאחר מיכן
    או שהיא חלשה מידיי
    או שהיא לא מופיעה בזמן שאני רוצה
    שאלותיי,כייצד ניתן לעזור לי,האם ויאגרה ודומיה מותרת לי לאור מה שציינתי?
    באם לא איזה תכשיר או אמצעי יכול לעזור לי?
    בנוגע לויאגרה, האם היא עלולה לגרום התקף לב?
    מה כמה מוחשית הסכנה בגרימת עיוורון?
    חן חן עבור התשובות

    שאול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויאגרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויאגרה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    28/08/2012

    בהנחה שלא עברתה התקף לב בחצי שנה אחרונה ולפי רשימת התרופות שציינת שאתה נוטל מותר לך ליטול ויאגרה. היא לא גורמת להתקף לב והסיכון לאבדן ראיה הכרוך בתרופה נמוך מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו