הפרעת קצב קלה בדופק 185 בבדיקת מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת קצב קלה בדופק 185 בבדיקת מאמץ
    דורון
    30/09/2012

    בן 34, מרבית חיי עסקתי בספורט, מעולם לא היתה לי שום בעיה. לפני שנתים התחלתי להתאמן לטריאתלון, הגעתי כבר לריצות ש עד 20 ק"מ, ורצתי מידי שבוע מעל 30 ק"מ הבשבוע, ושחיתי כל יומיים בערך כ- 2 ק"מ. רק כדי להיות שקט (לא הרגשתי לא טוב או משהו) - הלכתי לעשות בדיקת לב במאמץ. הרופא התלהב מהכושר המצוין שליף אבל כהסתיימה הבדיקה הוא אמר שבדופק של 185 בערך היתה לי הפרעת קצב לב קלה, וביקש שאלך לעשות בדיקת הולטר ובדיקת אק"ג, וכך עשיתי. 2 הבדיקות הללוט יצאו תקינות לחלוטין. עדיין לא חזרתי אל הרופא, עברו מאז 4 חודשים, וכתוצאה מדבריו חששתי להתאמן ובהדרגה ירדתי משמעותית באימונים. ברצוני לשוב להתאמן. רציתי לדעת עד כמה זה מסוכן בכלל? ומה זה אומר? והאם יש בעיה לשוב להתאמן בלב שקט (:
    תודה,
    דורון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קצב קלה בדופק 185 בבדיקת מאמץ - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    03/10/2012

    לא ברור איזו הפרעת קצב הופיע בזמן המאמץ. יש מסוכנות ויש לא מסוכנות. בכל אופן הדבר הנכון לעשות הוא לחזור לרופא שהפנה אותך לבדיקות. הוא המוסמך לתת לך תשובות לשאלותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו