שאלה כללית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה כללית
    ערן
    10/10/2012

    שלום
    רבות אני קורא על פעימות מוקדמות בכל הפורומים וכל הרופאים כותבים שפעימות מוקדמות זה דבר שכיח ולא מסוכן וזה מופיע אצל רוב האנשים מידי פעם .וצריך ללמוד לחיות עם זה (גם אם זה לא מסוכן)

    שאלתי היא מזה מידי פעם .פעם ביום פעם בשבוע פעם בחודש .
    אם אדם יש לו כל היום גם הוא אמור לחיות עם זה .מתי אתם מציעים טיפול ?האם הפעימות המוקדמות למשל חדרית לא יכולה ביום מן הימים להפוך לפעימה מסוכנת או לגרום למשהו אחר אם לא מטפלים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה כללית - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    10/10/2012

    פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד. אצל אנשים בריאים עם לב תקין אין בהן כל סכנה.
    לכן אין חובה לטפל בהן טיפול תרופתי. רוב האנשים המתלוננים על פעימות מוקדמות עושים זאת בשל החרדה שהן גורמות (בשל המחשבה שעלול להגרם התקף לב או דום לב). מי שמקבל את ההסבר שאין בהן כל סכנה כזו, וכתוצאה מכך נרגע ולא חרד כאשר חש בהן- סובל אותן היטב. מי שחרף ההסבר לא נרגע ועדין חש סמפטומים משמעותיים ניתן לטפל בו תרופתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו