ברדיקרדיה ופעימות מוקדמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברדיקרדיה ופעימות מוקדמות
    שרית
    20/10/2012

    שלום רב
    אני בת 37 ללא בעיות רפואיות, לפני כשנתיים בבדיקה שגרתית לאחר תלונות של עייפות, חולשה נשימות כבדות במאמץ, רופא המשפחה מצא שהדופק שלי איטי מאוד נשלחתי לבצע א.ק.ג. שהראה ברדיקרדיה קצב פעימות של 48 לדקה(אינני ספורטאית ). נשלחתי לביצוע אקו לב והולטר שנמצאו תקינים, נבדקתי על ידי 2 קרדיולוגים שטענו כי אין משמעות לברדיקרדיה וזו אני. למרות תלונותיי על התעייפות וקושי בנשימות במאמץ. כעבור פרק זמן כנראה חליתי בשפעת שלוותה בשיעול טורדני שנמשך חודש, טופלתי בכדורי סטרואידים ואנלציות שהפסיקו את תופעת הגרד והשיעול פסק. אבל מאז הרגשתי מעין פרפורים באיזור הלב- בית החזה ואז כשאני משתעלת זה פוסק, זה היה קורה לי פעם ביומיים לאחר תקופה התחלתי להרגיש פעימה אחת חזקה של הדופק . ולאחר מכן תחושת חולשה והרגשה לא טובה בבית החזה כמעין חרחור כשאני נושמת. לפעמים אני מרגישה כאילו מתפספסת פעימה ואני פוחדת שהלב עוצר וגם הדיבור שלי נקטע בזמן שזה קורה. לאחרונה התופעות הללו מתגברות ומופיעות יותר מפעם ביום. בעקבות ההרגשות המשונות פניתי שוב לקרדיולוג ביצעתי הולטר, אקו לב,מבחן מאמץ. האקו תקין, מבחן המאמץ תקין תשובת ההולטר האחרונה - סינוס שנע בין 35-85 ניצפו פאוזות עד 1.9 שניות. בשעות הלילה קטעים של סינוס ברדיקרדיה עד 31 לדקה ברב שעות הבדיקה .
    1COUPLET VPB'S הפרעות קצב על חדריות APB'S בודדים 20 לדקה.
    משך הבדיקה - 22 שעות ו39 דקות. הקרדיולוג טוען שאין מה לחשוש אני צריכה ללמוד לחיות עם זה. אבל זה קשה אני מרגישה שאיכות החיים שלי נפגעת אני כל הזמן בפחד שאקבל התקף לב אני פוחדת לעשות פעילות מאומצת. שאני מתרגשת זה תוקף אותי יותר . אני מיואשת
    האם יש טיפול לתופעות אלו ? למרות הברדיקרדיה
    אודה לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברדיקרדיה ופעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    21/10/2012

    הממצאים שאת מתארת אינם מעמידים אותך בסכנה להתקף לב. צודקים הקרדיולוגים שביקרת אצלם- אין בממצאים אלה כל סכנה. כיון שאת משוכנעת שהם מסוכנים כל פעם שאת חשה פעימות מוקדמות מתפתחת חרדה שמעצימה את הספמטומים. אם תוכלי להפנים שאין מדובר במצב מסוכן החרדה לא תתפתח ותוכלי להתעלם מהפעימות המוקדמות. א םלא תצליחי ניתן לטפל בהן תרופתית. לשם כך יש לפנות שוב לקרדיולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו