פעימןת מוקדמות וויטמין B1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימןת מוקדמות וויטמין B1
    שי
    26/10/2012

    שלום
    אני סובל מפעימות מוקדמות חדריות .בירור תקין
    הפעימות מציקות לי ורופא קרדיולוג המליץ לי על קרדילוק
    לפני שאני מתחיל לקחת את התרופה .אני רוצה רוצה לחפש את הגורמים לפעימות .
    ביצעתי אקו לב מאמץ.בדיקות דם .אקג . הכל תקין
    קראתי שחסר ויטמין B1 יכול לגרום לאי סדירות פעימות הלב
    האם אתה חושב שכדאי לנסות ?ואשמח אם תמליץ לי (אם יש ) עוד כיוונים
    לגבי הקרדילוק .אם אני מתחיל לקחת זה לקחת כל החיים בלי אפשרות להפסיק ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימןת מוקדמות וויטמין B1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימןת מוקדמות וויטמין B1 - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    26/10/2012

    פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד ולא מסוכנת (לפחות 60% מבני האדם לוקים בה) בהרבה מקרים הפעימות המוקדמות מופיעות לתקופה מסויימת ואחר כך נעלמות לתקופה מסויימת ולא מוצאים את הסיבה להופעתן או העלמותן. ברור שחסר ויטמין B לא מסביר זאת כיון שחסר ויטמין זה נדיר הרבה יותר מהפעימות המוקדמות.
    קרדילוק לא ממכר ניתן להפסיקו גם לאחר שנים של שימוש. כמובן לעשות זאת תוך מעקב רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו