דופק מהיר והפרעות קצב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מהיר והפרעות קצב
    לימור
    26/12/2012

    לפרופ' אלדר שלום רב:
    אני בת 50 סובלת מזה 5 שנים מדופק מהיר ללא קשר למאמץ כלומר גם במצב מנוחה זה קורא לי פתאום .
    אני לוקחת כדור קרדילוק 2.5 כל בוקר , תקופה מסוימת הסתדרתי אך פתאום
    הדופק המהיר מתחיל בשעות הערב ומתווסף לזה גם תחושת פרפור וכמו קפיצות
    כאלה בדופק ואז הראש גם מתחיל לכאוב לי אני נכנסת ללחץ ומרגישה שאני עומדת פשוט למות אני נכנסת לחרדה פוחדת מאד , אז אני לוקחת עוד חצי קרדילוק לפעמים זה עוזר אבל לוקח לעיתים מעל שעה עד שההתקף חולף.
    כל הבדיקות שעשו לי יצאו תקינות , אבל איך אפשר לחיות עם התופעות האלו והאם יש אולי כדור יותר יעיל מהקרדילוק ?אני חיה בפחד כל הזמן לא יודעת מה לעשות
    מודה לך פרופ' על תשובתך
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר והפרעות קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר והפרעות קצב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    26/12/2012

    יש חשיבות לתעד את האקג בזמן הסימפטומים. לצורך זה את צריכה לקבל קרדיוביפר מקופת החולים שלך (באמצעות רופא המשפחה). כאשר יהיו בידייך תרשימי אקג בזמן סומפטומים, בקשי מרופא המשפחה שיפנה אותך, או פני באופן פרטי, לקרדיולוג המומחה בתחום הפרעות הקצב לצורך אבחון והמלצה על טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו