עזרה באבחון בעייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה באבחון בעייה
    אמיר
    01/01/2013

    שלום ד"ר,

    אשמח לעזרתך בהפניה לגורם המתאים.

    אישה בת 35 בריאה בדרך כלל.

    חווה ב- 5 שנים האחרונות תופעה כזאת:

    אחת לשבועיים/שלושה..
    לפתע פתאום (גם במנוחה) מתחילות דפיקות לב חזקות ומהירות
    יש הרגשה של חולשה בכל הגוף
    יחד עם הרגשה של התעלפות קרבה
    לפעמים גם ההתעלפות קורית
    לעיתים יש גם רעידות בשפתיים ובבטן
    מורגש לחץ דם נמוך..

    כל התופעה יכולה להימשך עד 20 דקות בערך..שבמהלכן נותנים לה משהו מתוק.
    ולאט לאט כל זה הולך ונעלם.
    עד הפעם הבאה.

    בביקור אצל רופא משפחה נתנו לנו לבצע בדיקות דם נרחבות - יצאו תקין
    ביקרנו אצל קרדיולוג - בוצע אקו לא נמצאו בעיות.
    בוצע הולטר 24 שעות - ללא ממצאים חריגים

    איך אפשר להמשיך לחקור את הבעייה הזאת?
    אני מזכיר שזה קורה באופן רנדומלי אחת לשבועיים / שלושה

    מה תוכלו להמליץ לבצע?
    האם יש בדיקה הולטר ממושכת יותר מ- 24 שעות?

    תודה רבה
    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה באבחון בעייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה באבחון בעייה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/01/2013

    קיים מכשיר הנקרא EVENT RECORDER שמקבלים אותו לחודש עד 3 חודשים. וניתן בעזרת להקליט את קצב הלב בזמן שחשים בדפיקות הלב כלומר גם אם הן מופיעות פעם בחודש ניתן לתעד את קצב הלב באותו זמן. כדי לקבל הפניה למכשיר כזה יש לפנות לקרדיולוג הקופה אליה אתה שייך.
    החסרון של הולטר הוא שהוא מקליט רק 24 שעות ואם הספמטומים לא מופיעם במהלך אותן 24 שעות לא מתעדים אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו