בת 20

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 20
    מרים הו.
    03/01/2013

    ערב טוב
    ביתי חיילת בת 20 לפני 3 ימים אובחן אצלה לחץ דם גבוה לאחר שהיתה באופן אקרעי אצל רופא בעיקבות שפעת ושיעול שנמשך כ3 שבועות . מדדי לחץ הדם היו לאחר 3-4 מדידות לחץ דם ססיסטולי 150-160 והדיאסטולי 100-110
    הדופק היה 76 (לפי סיכום שרשם הרופא ביחידה )
    ביתי קיבלה מהרופא לעבור ניטור ל24 שעות (הולטר לחץ דם), בדיקת אולטרה סאונד בטן, כליות+דרכי השתן, בדיקת אקוקרדיוגרפיה חיצונית.
    בהגיעה היום הביתה מדדתי לה את לחץ הדם במד בייתי והערכים היו:
    בשעה 15.30 131/80 ודופק 93
    בשעה 19.00 129/79 ודופק 80
    שאלתי היא האם כדאי להתחיל את הטיפול התרופתי לפני הבדיקות?
    הטיפל התרופתי שהרופא נתן:אמלו 5
    יש לציין שביתי שמנה בתקופת הצבא והיא בתפקיד שמצריך ישיבה ארוכה מול מחשב
    ושעות שינה מאוד לא מסודרות, חוסר פעילות גופנית ואוכל לקוי ביותר
    תודה על שיתוף הפעולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 20

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 20 - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    04/01/2013

    מסגרת פורום כזה לא יכולה להחליף פגישה עם רופא! אם רופא החליט על טיפול תרופתי בלחץ דם יש לקבל המלצתו או לפנות לחוות דעת שניה מרופא אחר.
    באופן כללי אם מאבחנים לחץ דם גבוה בגיל צעיר יש לודא שאין סיבה ראשונית ללחץ הדם הגבוה כלומר לשלוח לבדיקות דם (תפקוד כליה אלקטרוליטים והורמונים מסוימים) כמו כן לבצע סונר כליה עם זרימות בעורקי הכליה. כמובן שהשמנה קשורה לעליה בלחץ הדם וירידה במשקל עוזרת לאזנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו