בעיה עם התרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם התרופות
    דני
    10/01/2013

    שלום רב

    כתבתי כאן שאלה בתאריך 27-12-12
    אני בן 53 עם יתר לחץ דם וכולסטרול. ברקע MVP
    נתנו לי אמלודיפין 5 מג כתוספת לטריטייס 5 מג פעמיים ביום
    ו12.5מג תיזותיאזיד מפני שלחץ הדם שלי עלה בתקופה האחרונה לערכים של מעל 150 סיסטולי
    האמלו הגביר לי את הדופק שהיה 75 במנוחה,לכן הוחלפה התרופה לוזודיפ10
    לאחר 3 ימים,כשעה לאחר נטילת הוזודיפ, התחלתי להרגיש פעימות חזקות ומואצות שהיתפתחו תוך דקות לדופק מהיר,של 115
    הגעתי עקב כך למיון
    שם הומלץ במכתב השיחרור להחליף את התרופה ל קדס2מג
    הרופא התחיל בטיפול עם קדס 1 מג
    אבל גם עם הקדס אני מרגיש רוב היום פעימות מוגברות גם במנוחה
    לא כמו עם הקודמות אבל עדיין דופק גבוה ממה שאני רגיל אליו. דופק של כ 70 במנוחה ,וזה עושה לי הרגשה לא נוחה.היות וכל השנים אני חי עם דופק בראדיקרדי 55+
    השאלה מה עושים?
    היש תרופה ללחץ דם שלא משנה את דופק הלב?
    האם ניתן במקרה זה לשלב תרופה מאותה משפחה של הטריטייס? ACE
    או אולי ממשפחת ה ARB ?
    האם התרופות מהמשפחות האלה לא משנות את הדופק?
    אני כבר מתחיל להרגיש יאוש

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם התרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם התרופות - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    10/01/2013

    איני יכול להתייחס פרטנית לטיפול. בעקרון, אם רופא המשפחה אינו מצליח לאזן את לחץ הדם נסה לקבל הפנייה למומחה בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו