כאבי חזה ושורף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי חזה ושורף
    י
    24/02/2013

    בן 46 ללא תרופות רזה ומשחק פעם בשבוע כדור סל! עקב כאבי חזה והרגשת דפיקות לב,רופאת המשפחה שלחה אותי לאקו במאמץ,אחכ אולטרסאונד ובסוף דופלר 24 שע' - בגדול הכל תקין.
    אבל במפגש הראשון עם הקרדיולג הוא אמר שבדיקות האקג שלי מראות שהכל "משובש" אבל כשביקשתי הסבר הוא אמר זה משהו חשמלי - הוא אמר הבדיקות תקינות אבל חזר וציין בפני שבמידה ואני יעשה אקג בעתיד - אני צריך לציין זאת לרופאים חדבריו "שנראה לפי אקג שיש בעיה חשמלית אבל בעצם אין" - תשובה כזו עוד לא שמעתי. אבל זה לא הענין
    מה שמפריע לי זה שהוא ורופאת המשפחה אמרו שהכאבים זה כנראה לא לבבי אלה אולי לחץ/חרדות/סטרס (לא משתמש בSSRI או משהו אחר)- אבל במידה והם צודקים כיצד יתכן שיש לי כאבים לאחר מאמץ פיזי/נפשי - לאחר מאמץ גופני כגון עליה במדרגות הרמת משקל וגם לאחר נפשי - לאחר צעקות על ילדים וכו' , מה הקשר בין מתח חרדות למאמץ פיזי וכאב אחריו לרבות דקירות/זרם עד במרפקים . מכיון שנראה לי שאם זה נפשי לא אמור להיות קשר למשהו פיזי - מקוה שצלחתי להיות ברור
    בקיצור אני מרגיש בפעילויות פיזיות למינהם כאבים - אז מה הקשר לנפש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי חזה ושורף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי חזה ושורף - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    25/02/2013

    כאבים בחזה עלולים לנבוע מסיבות רבות. במידה ואקו במאמץ היה תקין לא סביר שמדובר בטרשת והצרויות של העורקים הכלילים. אולם יכולות להיות סיבות רבות אחרות בינהן מצב נפשי כמו חרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו