אני מרגיש את הדופק בצורה מוזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מרגיש את הדופק בצורה מוזרה
    בן לודה
    26/03/2013

    לפני בערך 4 חודשים עברתי אבלציה בגלל SVT.
    מאז הכל בסדר אין לי יותר התקפים.
    אך מאז ( בעיקר בתקופה האחרונה) אני מרגיש את הדופק שלי בצורה מוזרה, כלומר פשוט מרגיש כל הזמן את הלב שלי דופק. בדך כלל הדופק שלי הוא רגיל וסדיר. אבל אני מרגיש כל הזמן זה מפריע לי לישון ולבשת בנחת, כשאני מתאמץ הדופק קופץ במהירות. שאני מעשן סיגריה הדופק עולה גם במהירות בערך ל90-100.
    לפעמים, בדרך כלל כשאני נכנס למיטה ומנסה לישון. אני מרגיש את הלב דופק, איך אני אסביר את זה... כאילו הוא מתאמץ מתאמץ מתאמץ וואז ,מצליח" לדפוק (כאילו שהוא משחרר), הוא מתאמץ לדפוק ואחרי איזה שניה הוא דופק בצורה חזקה.

    לא כואב לי בחזה, לא מרגיש שום דבר אחר חוץ מהדופק.. אבל זה פשוט מעיק עלי כל כך!
    פשוט רוב הזמן ביום אני מרגיש שהלב שלי דופק, אם אני שם יד על החזק או אפילו בכל מקום אחר בגוף, בלי ללחוץ או משהו כזה אני ירגיש את הדופק בבירור.
    הייתי אצל קרדיולוג והוא אמר שזה "יעבור" וזה בגלל שאני אחרי אבלציה. אבל עבר כבר חודשיים וזה לא עבר. אני טס עוד שבוע לארה"ב ואני מפחד שזה יפריע לי בטיול. אני לא יודע אם ני צריך טיפול, אם מותר לי לעשן ( סיגריות או דברים אחרים בחו"ל ) לשתות אלכוהול או לא....
    אבל הכי חשוב, מה זה יכול להיות, ממה זה נובע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מרגיש את הדופק בצורה מוזרה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    27/03/2013

    אם הדופק לא עולה מעל 100 לא סביר שמדובר בהפרעת קצב כמו SVT. רצוי לבצע אקג בזמן שאתה חש דפיקות לב או לעבור בדיקת הולטר כדי לודא שקצב הלב תקין בזמן סמפטומים. העישון מזיק בדרכים רבות לכן מומלץ מאד להפסיקו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנת אותי בכלל

    בן לודה
    27/03/2013

    מה? לא קראת בכלל את ההודעה שלי?
    היה לי SVT, עברתי אבלציה. כבר אין לי SVT!
    עשו לי אבלציה אחרי שהיה לי דופק 250 במשך שעתיים והזריקו לי אנדוניזין ואשפזו אותי שבוע וראו באקג שיש לי SVT. ואז עברתי אבלציה! וכבר אין לי דופק מהיר. ועכשיו אני במצב הזה שכתבתי למעלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנת אותי בכלל - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    28/03/2013

    דוקא כן הבנתי אותך. כוונתי היתה שלא סביר שתחושותך כעת נובעות מ SVT (לומר מכישלון של האבלציה) כדי לברר האם מדובר בהפרעת קצב אחרת יש לתעד את קצב הלב בזמן הסמפטומים כפי שהסברתי לעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    בן לודה
    31/03/2013

    אה, הבנתי. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא היה מזיק גם אילו התנצלת

    ענת
    02/04/2013

    על הבוטות. אף אחד כאן לא חייב לך כלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו