נמאס לי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי...
    ברק
    04/04/2013

    שלום, אני בן 50 וסובל מזה מספר שנים מפרפורים במחזור של כחצי שנה עד שנה. מטופל בריתמקס בהצלחה גבוהה יחסית. עושה ספורט ובריא לחלוטין פרט לכך.
    אני לא מעוניין להיות מטופל בכדורים עד סוף חיי וכן גם לא מעוניין בחזרת הסימפטומים אחת לתקופה ולכן, בניגוד לעצה המקובלת, רוצה לעבור אבלציה.
    אני מודע לסיכונים אשר בעיני אינם גבוהים יותר מהסיכונים של נהיגה ומצד שני אני גם מודע לסיכונים של תופעות הפרפור, צריכת תרופות במשך עשרות שנים וכו'. כאשר אני שוקל את הסיכון/סיכוי/תועלת של שתי האפשרויות וכן גם את סיכויי ההצלחה של אבלציה (כ - 80%), אני נוטה מהותית לקבל החלטה לעבור אבלציה.
    עוד אציין כי מצבי הכלכלי מאפשר לי לעבור את הטיפול בכל מקום בעולם בו אחוזי ההצלחה גבוהים והניסיון רב.
    האם הגישה שלי לנושא שגויה ביסודה, או אולי "יש מקום", בניגוד לדעה המקובלת, לשקול לעבור אבלציה?
    אודה על קבלת תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי... - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    04/04/2013

    במצבך אתה בהחלט מתאים לאבלציה לפי ההתוויות המקובלות. שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו