האם זו דרגת סיכון שונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זו דרגת סיכון שונה
    אנונימית
    08/05/2013

    שלום וברכה:
    בת 28 , לצערי מצאו לי וונקבך חסם הולכה דרגה שנייה וכתוב בתשובת ההולטר שנצפו חסמים שחלקם typical וחלקם Atypical - מה זה אומר בבקשה אם תוכל להסביר לי את ההבדל- האם זו דרגת סיכון שונה כי קראתי מאמר באנגלית שמסביר שמוביץ 1 חסם הולכה יכול להיות ממוקם ב- av nodal וזה לרוב לא יתדרדר אבל אם החסם ממוקם ב -His-Purkinje conduction זה עלול ולרוב יתדרדר לחסם הולכה יותר גרוע- האם זה מה שהתכוונו בהולטר שלי? בבקשה את האמת
    ג
    כמו כן רציתי בבקשה את חוות דעתך: יש לי לפעמים כאבים בחזה באיזור הלב רק בצד שמאל- במנוחה! הבדיקות שעשיתי הם: הולטר-שהראה חסם הולכה דרגה שנייה+ עלייה ב- st - כנראה מדובר ב- high take off, בדיקות דם, אקו לב, אקג מאמץ- תקינות ןבדיקה פולשנית eps גם תקינה. איזה עוד בדיקות אני צריכה כדי לעלות על הבעיה כי הבנתי שיש זרימה של דם לקויה ללב וזה מה שגורם לכאב- אני כבר חוששת שיש פגיעה בעורקים הכליליים והייתי יותר שקטה אם היו עושים לי בדיקות לגלות את מקור הכאב.
    המון המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זו דרגת סיכון שונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    08/05/2013

    אם מדובר בהפרעת הולכה מסוג וונבקבך (מוביץ 1) אין סכנה. ההפרעה המסוכנת היא מוביץ 2. לברור הסיבה כאבי החזה יש לפנות לקרדיולוג ניתן לבצע בדיקת מאמץ או הדמיה אחרת לשלול בעיה בעורקים הכלילים. (בעיה הזו מאד מאד נדירה באישה בגיל 28)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב

    אנונימית
    08/05/2013

    תודה רבה- האם יש סיכון בבדיקת הדמיה ואם כן מהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    08/05/2013

    הבדיקות הלא פולשניות המקובלות לשלול מחלה כלילית הן מבחן מאמץ, אקו מאמץ או מיפוי לב לפי החלטת הקרדיולוג המטפל. לרוב מתחילים בבדיקת מאמץ. בבדיקות אלה הסיכון לסיבוכים נמוך מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב

    אנונימית
    08/05/2013

    תודה רבה- רציתי בבקשה רק לשאול מה הסיכון בבדיקת הדמיה- כל שאני יודעת עליה זה שמזקירים יוד- אינני יודעת כמה זמן זה מתנקה מהדם או מהם הסיכונים בכך - דרך אגב רציתי לציין שהייתי מעשנת 10 שנים מהצבא והפסקתי ולצערי אני בטוחה שנגרם נזק למערכת כלי הדם ולעורקים - מעניין אם הפסקת העישון גורמת לגוף "לתקן" את הנזקים במשך הזמן...
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    10/05/2013

    בבדיקת מאמץ וגם באקו במאמץ לא מזריקים דבר. במיפוי לב מזריקים איזוטופ רדיואקטיבי חלש ולא מסוכן. אם מפסיקים לעשן לאחר כשנתיים הסיכון ללב יורד לערך של לא מעשנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליות בקטע st

    אנונימית
    15/05/2013

    שלום :
    בת 28 עישנתי 10 שנים
    כל פעם שאני עושה אקג עקב כאבים בחזה רשום שנצפו עליות בקטע st
    יש לי בבקשה כמה שאלות ומאוד ישמח אם יגידו לי את האמת לגביהם ולא יצנזרו דברים:
    מה זה אומר ? סיכון לאוטם שריר הלב או חס ושלום להתקפת לב?
    ממה זה נובע כי ידוע שזה לא מצב נורמאלי?
    מה הסיכונים של מצב כזה בעתיד? קראתי שמחקרים הראו שזה יכול לפתח מחלה אכזרית של הפרעות חדריות ומוות פתאומי- ממש "מנחם"
    או שזה קשור לאיסכמיה מה שיכול להסביר את הכאבים הממשוכים שיש לי בחזה- אני כבר חודש וחצי סובלת מזה...
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליות בקטע st - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    15/05/2013

    עליות ST באקג יכולות להצביע על התקף לב שמתרחש באותו רגע. אבל אם ועושים תרשמי אקג במועדים שונים ובכולם יש עליות ST לא מדובר בהתקף לב אלא בסיבה אחרת. יש כאלה שצורת האקג התקין שלהם כוללת עלית ST קבועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו