ריפוי מהפרעות קצב-יש דבר כזה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפוי מהפרעות קצב-יש דבר כזה?
    שגב
    14/05/2013

    בן-64 סובל מיתר לחץ דם והפרעות שינה כ-26 שנה,טופלתי ללחץ דם בנורווסק -10 מ"ג ביום ,בחודש ינואר עברתי אירוע של הפרעת קצב ואושפזתי ל-3 ימים,לפני השחרור עברתי אקו לב ומבחן במאמץ ולא נמצא דבר,יתר על כן במבחן המאמץ בקשתי מהטכנאית להגביר את המהירות ולהעלות את השיפוע כי לא הרגשתי את המאמץ,-המבחן היה קל,כי שנים רבות עסקתי בריצות קלות וארוכות ובשנים האחרונות אני הולך עשרות ק"מ בשבוע( 3 פעמים בשבוע 11-13 ק"מ כל פעם).

    לאחר הארוע הראשון קבלתי-1.25 מ"ג קרדילוק+ 450 מ"ג ריטמקס +100 מ"ג קרטיה(אספרין)ליום,וללחץ הדם הוסיפו לי תיאדדיזיד(משתן) 12.5 מ"ג ליום.

    בתחילת חודש מרס החליף לי קרדיולוג מומחה את הריטמיקס לטמבוקור 50 מ"ג פעמיים ביום ואת הקרדילוק העלה ל-2.5 מ"ג,

    בסוף מרץ,הוריד לי הקרדיולוג את האספרין ואת הקרדילוק צימצם ל-1.5 מ"ג.

    ממשיך להקפיד על הליכה של 11-13 ק"מ בשבוע,מקפיד בהליכה לא לעבור דופק יותר מ-130 בדקה(% 75 מתפוקת הלב-מרגיש שיכול ללכת מהר יותר ובדופק גבוה יותר,אבל שומר על קצב של-130 דופק) מרגיש טוב,אין סימנים של הפרעת קצב ובימים שאני הולך לחץ הדם יורד מתחת ל-120/80 .

    השאלה האם פעם לא אצטרך את הקרדילוק והטמבוקור? האם יש מקרים בספרות הרפואית שאנשים "יצאו מזה"??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפוי מהפרעות קצב-יש דבר כזה? - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    14/05/2013

    יש סוגים רבים של הפרעות קצב. כדי לענות על שאלתך יש לדעת באיזו הפרעת קצב מדובר. לפי הטיפול שאתה מקבל סביר שמדובר בפרפור פרוזדורים. אם אכן כך מדובר בהפרעת קצב שלא מבריאים ממנה. היא עלולה להופיע מזמן לזמן. התרופות מקטינות את מספר הארועים אך לא מונעים לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר להתרפא מהפרעות קצב?

    שגב
    16/05/2013

    לד"ר רוט-תודה על התשובה,
    בסיכום השחרור מהאשפוז השני שלי ב-14/2/2013 (אושפזתי מ-12/2/2013 )נרשמה האבחנה-REC.PAF ,בנוסף נרשם בסיכום השחרור שבנוסף לאקו לב ומבחן מאמץ שנעשו לי והיו תקינים,נבדקו גם תפקודי בלוטת התריס ונמצאו תקינים.

    אז-ברשותך אני שואל שוב,אם כל הבדיקות היו תקינות,הורדו וצומצמו לי חלק מהתרופות,(לוקח רק 1.25 מ"ג קרדילוק ו-100מ"ג טמבוקור) אני מתאמן בהליכה במאמץ בינוני(דופק-עד 130 כ-% 75 מתפוקת הלב) 11-13 ק"מ בכל פעם,מדוע שלא אוכל להוריד בעתיד את הקרדילוק והטמבוקור.?,,,האם אבלציה תפתור את הבעיה?תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר להתרפא מהפרעות קצב? - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    16/05/2013

    הנטיה לפרפור פרוזדורים לא חולפת, התרופות מקטינות את הסיכוי שהפרפור יופיע שוב והפסקתן תגדיל את הסיכוי שהפרפור יחזור. אבלציה גם כן לא מוצלחת ב 100% יש לי מספר חולים שלאחר אלבציה חזרו לפרפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר רוט-לצערי לנורווסק התרגלתי

    שגב
    19/05/2013

    אתרגל גם לטמבוקור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו