דופק נמוך לאחר דיאטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק נמוך לאחר דיאטה
    יוגב
    31/05/2013

    שלום רב
    לחץ הדם שלי היה במשך תקופה ארוכה בסביבות 141/78/62 . לקחתי נורוואסק (אמלו) 5 מ"ג ליום. לפני כחודשיים התחלתי בדיאטה בשילוב פעילות גופנית מתונה ועד כה הורדתי כ- 7 ק"ג (מתוך 86 ק"ג). לחץ הדם שלי ירד לאחרונה והינו בסביבות 120/66/43 . הדופק הגיע גם לערך 39 .הרופא שלי הוריד לי את ה נורוואסק ועשה לי בדיקת א ק ג ואמר שהיא תקינה. הדופק בבדיקה היה 50 . בבדיקה ידנית הדופק הינו בתחום 39-42 .

    1. האם יש בעיה עם דופק נמוך כמו שלי ?

    2. האם יש ערכי דופק שונים על פי מכשיר ה אקג ובדיקה ידנית (בשורש כף היד) ?
    בתודה

    יוגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק נמוך לאחר דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק נמוך לאחר דיאטה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    31/05/2013

    הדופק אמור להיות זהה בבדיקה ידנית ובאקג אבל אם לא בוצע באותו זמן אין להתפלא שהערכים לא זהים כי הדופק משתנה מזמן לזמן. דופק נמוך ממקור סינוס (תקין) בדרך כלל לא מהווה בעיה אלא אם מלווה בחולשה או סחרחורת. דופק נמוך אופייני לאתלטים ויכל להגרם גם על ידי תרופות שונות. כדאי לפנות לקרדיולוג שיבצע ברור ויחליט האם יש צורך בטיפול כלשהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו