עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    גוי
    02/06/2013

    שלום דר בן 30 ללא בעיות רפאיות . מזה חצי שנה אני מתלונן על כאבים בחזה ורק מצד שמואל וממש מהלב. באוקטובר שעבר עברתי אקו לב ומאמץ שהיו תקנים . בדיקת דם תקינה . אך הכאבים באים והולכים. הרופא הקרדיולוג שלי מגיע פעם כן ושנה לא.. הרופא אמר לי שהכל הבדיקות תקינות . אך הכאב בא לחצי שעה ואיפלו שעה ומקרין לכל יד שמואל ורגל והולך. לציין זה מכפיד שאני אוכל ארוחה כבידה. אין לי שומנים אני גובה 193 משקל 97. עובד עבודה מאוד פיזית. אנא ממך עזור לי אני לא מוצא שום פתרון לבעיה שלי . לציין יש לי גם עצירות לפעמים .בעט כאב בחזה הדופק תקין 60 או 65 . שלשום שלחו אותנו תעשות מהעבודה לעשות בדיקת מאמץ במכבי חיפה יצא שהכל תקין רק לא אמרתי לרופא שיש לי כאבים בחזה . ולציין גם כשאני שותה מים אני מרגיש את המים עוברים דרך הכאב ולפעמיים לא.אנא ממך מה לעשות איזה בדיקה מיפוי לב ? צינתור אבחנתי??? אכן אני מאוד מוטרד מאוד מאוכזב מכל הרופאים שלא לוקחים כלום ברצינות ... אם יש לך הצעה דר תגיד לי . אפילו דרך המייל שלי תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    02/06/2013

    בגילך וללא גורמי סיכון (עישון, סכרת, כולסטרול, לחץ דם גבוה) מחלת לב נדירה מאד. בנוסף אם עברת שני מבחני מאמץ שהיו תקינים והכאב לא הופיע בזמן המאמץ זה מוריד עוד יותר את הסבירות שמדובר בבעית לב. אפשרויות אחרות הן שמדובר בבעיה עיכולית: ושת או קיבה, או שמדובר בכאב שמקורו בשרירי בית החזה ולא בלב. כדאי לפנות לרופא המשפחה שימשיך את הברור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו