לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם
    לימור
    05/10/2013

    ד"ר שלום אני בת 39 מטופלת כשנה בקרדילוק 2.5 מ"ג חצי כדור בוקר חצי כדור ערב לפני שלושה חודשים הולטר מאוזן כולסטרול רע קצת גבוה 148. לפני כשבוע קיבלתי חבטה בראש וכתוצאה מסטרס הלחץ דם עלה. התחלתי ליטול ציפרלקס ומדדתי באובססיה ללא הפסקה. העליתי מינון 2.5 מ"ג בוקר ו 1.25 מ"ג ערב ואלו היו המדדים.
    בוקר חפני הכדור: 139/101
    צהריים: מדידה ראשונה 151/73 מדידה שניה 127/86 דופק 68
    אחר הצהריים: ראשונה 136/94 שניה 124/87 דופק 66
    ערב ראשונה 143/89 שניה 137/87 דופק 68
    לילה ראשונה 143/98 שניה 129/88 דופק 62
    הרופא אמר לקחת 2.5 מ"ג בוקר ו 2.5 מ"ג ערב קרדילוק. לאחר יום אחד עם מינון כזה הדופק 57 עוד לפני שלקחתי את הכדור השני .
    האם הדופק תקין? האם אפשרי אם לחץ דם כזה לקחת רק 2.5 מ"ג בוקר וערב 1.25 מ"ג ולעשות הולטר יום שלישי?
    אני גם משערת שאם הזמן הציפרלקס ישפיע החרדה תרד ואז גם הדופק מהחרדה ואני מפחדת שזה יותר מידי.

    הרופא שלי יהיה רק יום רביעי. אז אשמח אם אתה יכול לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/10/2013

    כדאי שתקחי את הקרדילוק לפי הוראות הרופא שלך. אם בהמשך לחץ הדם יאפשר ניתן יהיה להוריד את המינון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו