הפסקת טיפול תרופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת טיפול תרופתי
    בינה
    25/11/2013

    שלום רב
    בת 63. כשנה ורבע אחרי אבלציה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים (אירוע חד פעמי).
    אקו לב ומבחן מאמץ - תקינים.
    נוטלת טמבוקור - 150 מ"ג ביום - בגלל פעימות מוקדמות סימפטומטיות.
    כעת - אחרי כשנה ורבע של נטילת תרופה זו ושקט יחסי בזירה הוצע לי לנסות לרדת לאט לאט במינון הטמבוקור עד לאפס (דהיינו: לחדול ליטול את התרופה). אך טבעי הוא שאני חרדה ומשום כך חוששת לנסות לרדת... בינתיים - שאלותיי:

    1. הגם שנאמר לי בזמנו שבלב בריא אפשר ליטול טמבוקור במשך שנים רבות, האם אין הוא יכול לגרום לחולשת שריר הלב עם הזמן?
    2. בעלון התרופה וברשת נאמר כי הטמבוקור עלול לגרום להפרעות קצב קטלניות חדריות. אם עד עתה הוא לא גרם לתופעות לוואי כאלה, האם ייתכן שעוד יכול לעולל זוועה כזו בעתיד?

    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת טיפול תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול תרופתי - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    26/11/2013

    הטמבוקור לא פוגע בלב והסיכוי שיגרום להפרעת קצב קטלנית אצלך נמוך מאוד. עלם זאת, נראה לי שכדאי לך להפסיק הטמבוקור. במקרה הגרוע שתחזור הפרעת קצב (והסיכוי לכך נמוך) את יכולה לחדש הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו