PVC'S

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • PVC'S
    מיכל
    25/12/2013

    שלום רב,
    בת 31, סובלת מחרדות, נוטלת LUSTRAL 75mg וCLONEX לפי הצורך כאשר מרגישה חרדות ותחושה של סטרס, חולה במחלה אוטואימונית ספונדליטיס אנקילוזיס. (מחלה לא חריפה המתבטאת בכאבים במפרקי הירך מידי פעם ודלקות עיניים חוזרות) מעבר לזה בריאה. הפלה טבעית לפני 3 שבועות.
    בעקבות תחושה של פעימות מוקדמות מרובות כבר 3 שבועות מאז ההפלה, הפנתה אותי רופאת המשפחה להולטר.
    בהולטר נמצאו 16 PVC ביממה. יש לציין שכבר 3 שבועות אני מרגישה מספר כזה של פעימות מוקדמות ביום. הפעימות לא מלוות בקוצר נשימה, שיעול או תחושה של כאבים בחזה, אלא פשוט פרפור כזה ולאחריו מן פעימת לב חזקה יותר מהרגיל. רוב הפעימות עדינות.
    אקו לב נמצא תקין נעשה לפני שנה וחצי. (בעקבות דופק מהיר בעקבות חרדה)
    אני יודעת שזה לא ממצא מסוכן לפי קרדיולוגים, אבל השאלה היא האם כדאי לעשות עוד בדיקות או שפשוט לעזוב את זה ולחכות שיעבור לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    PVC'S

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PVC'S - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    26/12/2013

    פעימות מוקדמות הן אכן תופעה לא מסוכנת. אם כפי שציינת: עברת אקו שהיה תקין והולטר שהראה פעימות מוקדמות באותו זמן שאת חשת בדפיקות לב, הרי שאין צורך בברור נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו