שורף ודוקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שורף ודוקר
    י
    30/12/2013

    בן 46 גובה 185 72 ק"ג ללא תרופות (קיים סטרס טבעי בשנתיים האחרונות ,כל הזמן אין לי זמן על בסיס עבודה וכו)
    לפחות בחצי שנה האחרונה יש לי מיחושים/שורף/הרגשה מוזרה בחזה (אולם אני לא יכול להצביע ממה או אחרי מה. לדוגמא אני יכול לשחק כדור סל והכל בסדר גמור ומצד שני באמצע היום בלי קשר פתואם כואב/שורף קשה לי להגדיר אבל אני מוצא את עצמי עם כף היד מחזיק או מלטף את החזה)
    עשיתי לפני כ-8 חודשים בדיקה במאמץ ויצא תקין כולל אקו.יש לציין שאני מרגיש גם פולס/זרמים בקצב הדופק בלחי ו/או בקצה המרפקים ואפילו בקצות אצבע הרגל ותחושה של צרבת. כל הזמן אני אומר לעצמי שזה המתח , אבל זה מתחיל להיות כרוני!! כיצד אדע האם זה לבבי או נפשי .לחץ דם 75/139 . מיותר לציין שאני עייף/תשוש תמידית . אני לא יכול פתואם לעצור את העבודה !
    האם יש בדיקות יותר מעמיקות ? שניתן לבקש מרופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שורף ודוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורף ודוקר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    31/12/2013

    אם בדיקת מאמץ ואקו לב היו תקינות לא סביר שיש בעית לב. אם אתה עדיין חושש פנה לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקות והוא יעריך אם יש צורך בברור נוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו