אבלציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבלציה
    רון
    13/02/2014

    שלום רב,
    עשיתי אבלציה לפני שבוע.
    האבלציה לא צלחה מאחר ולטענת הקרדיולוג ,זזתי כל הזמן במהלך הניתוח.
    האבלציה בוצעה בהרדמה מקומית ואמרו לי לחזור לאבולוציה שנייה .
    האבלציה נכתב:״ אירועים חוזרים של svt תלוי בbypass עם va מתארך בrbbb.
    ומעברים תכופים מתוכם לaf , היה קושי להתייצב בשל תנועה של החול ומעברים תכופים לaf שהצריכו היפוך.
    שאלותיי הם:1.אני עשית את האבלציה בגלל קושי בספורט בחלק של ההרפייה.
    מדוע אני נתקף בהפרעות קצב במהלך היום שלא היו לי מעולם בתדירות כה גבוהה?
    2. האם הרדמה כללית. תעזור יותר?
    3. מה קורה אם אקבל svt בשינה, האם אקבל דום לב מאחר ובאבלציה עשו היפוך כי הלב יצא משליטה ובשינה אני לא בשליטה?
    4. אני בחור צעיר פחות מ30, למה לא בדקו האם יש לי בעיה של מגנזיום או בעיה של בלוטת התריס שהיא יכולה לגרום להפרעות קצב?
    5.מה עם מי טוניק האם עוזר להפרעות קצב?
    6. מתי מרגישים יותר טוב אחרי אבלציה?
    7. האם ההפרעה שאני סובל ממנה מסוכנת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבלציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבלציה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    13/02/2014

    בהנחה שהאבחנה של svt תלוי bypass נכונה , התדירות עשויה לעלות עם השנים בשל שינוי של תכונות ההולכה החשמלית עם הגיל. אין סיכון לדום לב בעירות או בשינה. ההיפוך באבלציה נעשה בשל af שאינו מסכן חיים. יש לבדוק תפקוד בלוטת התריס )אנו עושים זאת תמיד). מי טוניק אינם עוזרים. אחרי אבלציה מוצלחת חשים מיד בטוב (התקפי ה svt נעלמים). בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו