שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    קרן
    19/02/2014

    בת 30, בריאה בדר"כ, לא מעשנת וללא מחלות רקע.
    לפני כ-5 שנים קרה לי משהו מוזר, התהלכתי ברחוב בלי שום לחצים ופתאום הרגשתי טיפה חולשה וסחרחורת, והלמה חזקה בלב שממש גרמה לי לכאב בחזה ומיד אחרי זה המון פעימות קטנות רציפות ומהירות, ישר התיישבתי וזה עבר מיד אחרי אך נלחצתי ועשיתי שעה אחרי א.ק.ג ואקו לב והכל יצא תקין לגמרי. גם ביקשתי להסתובב עם לופ רקורדר כחודשיים וגם זה יצא תקין.
    עכשיו לפני כחצי שנה הייתי בבית וללא שום סימן מקדים הדופק שלי עלה במנוחה ל-160 פעימות לדקה! (מדדתי יש לי מכשיר בבית), ולא ירד, נבהלתי והתקשרתי לרופא הביתה, הוא נתן לי קלמנרבין וזה חזר לנורמה. הלכתי יום אחרי לקרדיולוג בבית החולים שהוא חבר שלי והוא טען שסבלתי מוירוס כי העיניים שלי לא היו תקינות (מבחן העט) וגם הקאתי כמה פעמים אחרי, הוא ביצע לי אק"ג שם שגם היה תקין לטענתו.

    יש לי במשפחה (סבא שלי מצד אמא והבן שלו=דוד שלי) מתו בגילאים צעירים מדום לב פתאומי...אני ממש פוחדת שיש לו איזו בעיה בלב והרופאים לא עלו על זה...כל הסיפור של וירוס נשמע לי הזוי. מה אתה חושב? יש עוד בדיקות שאני יכולה לעשות כדי לשלול הפרעת קצב מסוכנת? אני ממש פוחדת וזה רודף אותי ואני גם קוראת על כל האנשים הללו עם הפרעות קצב לא מאותרות שמתו במהלך ספורט ולכן אני נמנעת גם מספורט... אשמח לעיצה מה לעשות...תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/02/2014

    כדאי שתפני לקרדיולוג במסגרת קופת החולים. הוא יפנה אותך לבדיקות הדרושות כדי לשלול נטיה להפרעות קצב. כדאי שתגיעי לבדיקה אצלו עם תרשים אקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו