פעימה מוקדמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימה מוקדמת
    מורן
    28/03/2014

    שלום רב,

    שמי מורן בת 29 במשך כ 10 שנים יש מצבים של לפחות פעמיים בשבוע שיש לי מאין תחושה של פעימה מוקדמת לפעמים רצופה של 10 שניות ולפעמים לשניה ממש כאילו הלב הפסיק לפעום.משהו מפחיד הדבר הזה.חשוב לציין שאני סובלת מפחדים וחרדות ממוות וחולי כבר המון שניםוכל היום הגוף שרוי בלחץ וחרדה.עברתי כל כך.הרבה בדיקות דם בדיקת טרופונין א.ק.ג ואקו לב שנמצאו תקינים ב 10 שנים עברתי לפחות 50 פעם א.ק.ג ופעמיים אקו לב.הבדיקות תקינות.עכשעו השאלה שלי היא כזאת.

    1.האם דבר זה יכול להיות ממתח חרדה לחץ ובעיות ריגשיןת?
    2. עם זה היה בעיה ללבית הין רואים את זה במהלך.הבדיקות שלי?
    3.האם זה מסוכן ויכול לעשות חס וחלילה דום לב?
    4.האם יש סיבה לדאגה כי אני בחרדה ממש חזקה מזה...זה מרגיש ממש הלב מפסיק לפעום.
    5.הטם בבדיקות שיברתי יכלו לראות את זה?פעם גם אמרו לי שיש לי איוושה בלב אבל נפוץ ושכחיכ ולא מסוכן.

    אשמח לעזרתך ד"ר אני חייבת להירגע אני בלחץ מטורף..

    תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימה מוקדמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימה מוקדמת - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    29/03/2014

    פעימות מוקדמות יכולות לגרום לתחושות שאת מתארת. למרות זאת אין בהן סכנה ואין הן גורמות לדום לב. אם עברת ברור שכלל אקו שהיה תקין ותרשימי אקג תקינים. ואם תועדו פעימות מוקדמות בזמן סמפטומים (למשל בעזרת הולטר) הרי שאין מדובר בתופעה מדאיגה. חרדה בהחלט יכולה להגביר את הסמפטומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו