פעימות מוקדמות וטכיקרדיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימות מוקדמות וטכיקרדיה
    גל
    30/04/2014

    שלום רב ,
    מזה כשנתיים + סובלת מפעימות מוקדמות . אותרו באמצעות הולטרים ולופ ריקורד פעימות מוקדמות, בעיקר חדריות . בתחילה לא קיבלתי טיפול תרופתי אך בעקבות אירוע VT קצר בנובמבר 2013 ודיווח על אירועי דופק מהיר - הקרדיולוג המליץ על נורמיטן במינון 25 מ"ג חצי כדור פעמים ביום. ומעקב באמצעות אקו לב והולטר.
    לפני כחודש וחצי ביצעתי אקו לב שיצא תקין לגמרי. בכל בדיקות האקו בשנתיים הללו - הכל יצא תקין. לציין גם כי סובלת מלחץ דם מאד נמוך שיורד עוד בעקבות הנורמיטן
    ( בממוצע 96/63).
    חוברתי מס' פעמים ללופ ריקורדר : מראה פעימות מוקדמות כאמור בעיקר חדריות (זוגות, בודדות ושלשות). לפני כחודש בוצע הולטר נוסף במשך יממה שהראה 25 פעימות מוקדמות חדריות בודדות במשך היממה. אקו מחודש פברואר-תקין.

    ועכשיו להווה: בימים האחרונים אני מרגישה שהנורמיטן לא עוזר כבעבר.היו לי תקופות יותר רגועות, אך בשבוע הזה הרגשה של פלפיטציות . ולעיתים כשעה אחרי אוכל מתחילות פעימות מוקדמות ואז אחרי כמה אירועי פעימות מתחיל דופק מהיר (סביב 91 במנוחה). הדופק המהיר נרגע כעבור כשעה. לפעמים אפילו שיעול קל או התעטשות יכול לגרום לדופק מהיר. ישנם ימים שהפעימות כלל לא מורגשות וישנם ימים שאני חשה כל כמה דקות פעימה מוקדמת.

    השאלה, האם הדופק המהיר יכול להיות קשור לתופעת הפעימות המוקדמות מהן אני סובלת?למרות שהדופק המהיר קורה בלי שארגיש פעימות מוקדמות. האם בהינתן אקו תקין יש בכך סכנה כלשהי? בדיקות דם תקינות לגמרי כולל בלוטת התריס. גם מבחן מאמץ הראה פעימות מוקדמות חדריות.
    האם יכול להיות שהנורמיטן אינו מתאים? האם כדאי לבצע בדיקות נוספות לבירור הדופק המהיר מה לבקש מהרופא? (לטענתו, אין צורך בבדיקות נוספות מלבד אלה שפירטתי).
    מתנצלת על הפירוט הרב.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות וטכיקרדיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות וטכיקרדיה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    30/04/2014

    פעימות מוקדמות הינן תופעה שכיחה ולא מסוכנת במיוחד כאשר תפקוד הלב תקין. לפיכך אין חובה לטפל בהן. הטיפול התרופתי ניתן במקרים בהם הפעימות המוקדמות גורמות לסמפטומים משמעותיים. נורמיטן הוא טיפול מקובל. במידה ואינו מועיל חזרי את הקרדיולוג שישקול עליה במינון או החלפת טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    גל
    01/05/2014

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו