פעילות גופנית ומנוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעילות גופנית ומנוחה
    נעם
    04/05/2014

    שלום

    בן 40, מבצע פעילות גופנית של הליכה כ - 3 פעמים בשבוע למשך 50+ דקות. רציתי בבקשה לשאול מספר דברים.

    1. האם פעילות אירובית ניתן/מומלץ לעשות על בסיס יומיומי או שיש צורך בימי מנוחה ? (בפעילות אנאירובית ידוע שמומלץ לא לבצע כל יום אלא לתת 48 שעות מנוחה)
    השאלה היא הן מבחינת מנוחה למערכת השלד והשריר, והן מבחינת הלב.

    2. לאחר הליכה של 50-60 דקות, האם יש צורך במנוחה להסדרת הדופק? תוך כמה זמן הדופק אמור לחזור לדופק מנוחה?
    ממה שבדקתי לפעמים, גם בשעות שלאחר הפעילות עדיין הדופק אצלי גבוה (באזור ה 100).

    3. לפני ולאחר פעילות אירובית יש צורך באכילה כמו לפני ואחרי פעילות אינאירובית או שזה לא משמעותי?

    4. איזה שרירים מתחזקים (מעבר לרגליים והלב) בפעילות גופנית כמו הליכה למשל? והאם הליכה משפיעה גם על שרירי הבטן?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות גופנית ומנוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית ומנוחה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/05/2014

    מומלץ לבצע פעילות גופנית אארובית 5 פעמים בשבוע כאשר שני ימי ההפסקה אינם רצופים.
    לאחר מאמץ משמעותי רצוי לנוח. במקרה של הליכה אם היא לא מאומצת מאד לא חובה לנוח.
    אין צורך באכילה לפני פעילות אנארובית.
    הליכה מחזקת גם את שרירי הבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו