מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופקשי30/06/2014
שלום
מתנצל מראש על האורך
אני בן 41 בריא לא מעשן מבצע פעילות גופנית ברמה מתונה
להלן סיפורי .לפני 3 וחצי שנים הופיע פתאום בבוקר פרפור פרוזדורים עד לדופק 180 ניגשתי למיון קיבלתי איקאקור וכעבור שעה וחצי היתי בבית .(יש לציין שאנני שותה קפה או ובאותו שבוע ויום לפני שתיתי כמה פחיות רד בול )המליצו לי על בדיקות אקו לב והולטר שיצאו תקינות למעט כמות קטנה של פעימות מוקדמות.
לפני שנה וחצי הופיעו לי פעימות מוקדמות במשך כחודש .ביצעתי אקו לב במאמץ שהיה תקין הושג דופק מטרה ללא שינוי באקג הפעימות הפסיקו וחזרתי לחיי כרגיל
לפני כחודשיים לאחר פעילות במכון כושר ועם שעון דופק שמתי לב שהדופק יותר גבוה מהרגיל בסביבות 130 מייד נלחצתי אז הוא עלה ל 155 .ניגשתי למיון עשו אקג תקין על דופק 120 (יש לציין שאני לחוץ שאני מרגיש משהו)טרופונין תקין קיבתי ואבן והדופק ירד ל80 .המליץו לי לעשות ארגומטריה .עשיתי יצא תקין .על חשבוני עשיתי צנטור וירטואלי שיצא תקין לחלוטין
שאלתי היא האם אני נחשב לאדם בריא או אדם עם בעיית לב כלשהיא ?אני שואל זאת כי כל פעם שצריך למלא טפסים על מצב בריאות שמגיעים ללב אני לא יודע מה לענות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק - תגובה
פרופ` דוד רוט30/06/2014לפי תאורך הבעיה הרפואית היחידה שאתה סובל ממנה היא פרפור פרוזדורים התקפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
שי01/07/2014פרפור פרוזדורים היה לי רק פעם אחת לפני 3.5 שנים כל פעם שהיה לי דופק מהיר היה קצב סינוס רק מהיר גם השבוע היה לי דופק מהיר לאחר אימון כושר קיבלתי מכשיר למעקב אחר הפרעות קצב שידרתי מהמכון כושר על דופק קרוב ל 140 ונאמר לי תקין רק גבוה לאחר חצי שעה ירד ל 80 אז אם ככה אני לא סובל מפרפור התקפי כי היה לי רק פעם אחת לפני 3.5 שנים האם אני צודק
והאם זה נחשב למחלה שעליי לציין בעת מילוי שאלון כלשהוא על מצב בריאות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
פרופ` דוד רוט01/07/2014יתכן שהיה פרפור רק פעם אחת אך מאידך יתכן שהרגשת בפרפור רק פעם אחת והיו עוד ארועים שלא הרגשת בהם. זו תופעה ידועה אצל אנשים עם פרפור התקפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור
שי02/07/2014האם יכול להיות פרפור עם דופק סדיר ? כי כאשר היה לי נעשה אקג וגם בבית יש לי מכשיר שמשדר קיבלתי אותו לשם כך וכל השידורים היו תקינים
רק הדופק היה מהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור - תגובה
פרופ` דוד רוט02/07/2014פרפור גורם לדופק לא סדיר. לעיתים כאשר הדופק שגורם הפרפור מאד מהיר קשה להבחין בחוסר הסדירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



