המלצות-התי בקשה לטיפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצות-התי בקשה לטיפ
    דני
    01/07/2014

    שלום רב!
    אני חולה קרדיאלי שנים רבות אחרי שני אוטמים. מקבל תרופות להורדת לחץ דם ועוד כמו גלוקומין ועוד. לאחרונה יש לי הפרעות קצב (שבשבילי לפחות הן "קשות") קשה לי להתעלם מהן כאשר ההרגשה היא של וואקום בגרון. מדובר על VPB's 3000 ביממה (כולן בודדות)בתבנית של טריגמיניה או קואדריגמיניה. הפעימות מונומורפיות. כולן מאותו מקור. בשבועות האחרונים אני מוצא קשר ישיר בין התחלת ההפרעות לתנועה. כל תנועה. וודאי בזמן הליכה אך גם במנוחה עם תזוזות קטנות בתוך הבית. בעיקרון הלב שלי "לא משהו" כפי שאתה יכול לדמיין אחרי שני התקפים. RCA ועורק דיאגונלי חסומים לגמרי למרות LVEF 53% שכתוב במסמך האחרון אחרי מיפוי לב. אך אני מרגיש ממש לא טוב. בין היתר הציעו לי להחליף את הנורמיטן בקרדילוק. שאלתי: הם לא שניהם חוסמי בטא? לא יעשו אותה עבודה? אני "חרד" לעזוב את הנורמיטן אחרי 21 שנים. מה אתה אומר? שאלה נוספת. הציעו לי גם פרוקור אך ידוע לי שתרופות לטיפול בהפרעות קצב לפעמים יכולות להיות בעייתיות ולגרום להפרעות קשות יותר מהמקוריות? אתה מוכן לתת לי את דעתך בעניין? אני מודה לך מאוד מאוד.;

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצות-התי בקשה לטיפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות-התי בקשה לטיפ - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/07/2014

    פעימות מוקדמות בנוכחות תפקוד לב תקין אינן תופעה מסוכנת לכן לא כדאי לטפל בהן בתרופה כמו פרוקור שעלולה לגרום לתופעות לואי יותר משמעותיות מהפעימות המוקדמות. חוסם בטא כמו קרדילוק או נורמיטן הוא טיפול מקובל ובעל פחות תופעות לואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו