הולטר לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הולטר לב
    נועה
    17/07/2014

    נשלחתי להולטר עקב קצב לא סדיר ופלפיטציות. להלן הבדיקה:
    קצב בסיסי: סינוס שנע בין 49 ל 97 לדקה , ממוצע 63 .
    הפרעות קצב חדריות vpb's ודדים 0-9 לשעה.
    הפרעות קצב על חדריות apb's שכיחים בשעות הלילה והבוקר - בין 36 ל -436 לשעה, ובשאר השעות לשעה(סהכ כ- 1.6% מה TOTAL BEATS-0-8 ) כולל couplets triplets apb's .
    ניצפו 11 קטעים שיכולים להתאים ל - ATRIAL TACHICARDIA בתדירות עד 170 לדקה .
    קיבלתי קרדילוק - הוריד לי דופק מתחת ל 50 ,ריטמס , טמבוקור שלא יכולתי לסבול בגלל תופעות לוואי.
    אני בת 64 נוטלת טריטייס קומפ, אזטרול וסטטור וסינטרויד לבלוטת בתריס.
    הדבר מטריד אותי במיוחד בשעות הערב והלילה. מה ניתן לעשות והאם זה מסוכן?
    אציין אקו לב תקין. והסטוריה משפחתית של מחלות לב.
    אודה לכם על התייחסותכם המלומדה ועצתכם. נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    17/07/2014

    פעימות מוקדמות אינן מסוכנות. הן יכולות לגרום לתחושות מטרידות אך למרות זאת אין בהן סכנה. קרדילוק הוא טיפול מקובל למרות שכלל לא חייבים לטפל בתופעה זו. אולי מינון קטן יותר של קרדילוק יעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו