מינון מינימלי לטמבוקור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מינון מינימלי לטמבוקור
    בינה
    20/08/2014

    שלום רב

    אני נוטלת 50 מ"ג טמבוקור ביום (25X2) מחמת פעימות מוקדמות סימפטומטיות שהיו לי בעבר. עיון מדוקדק באתרי תרופות העלה כי המינון המינימלי של התרופה האנטי אריתמית הזו הוא 100 מ"ג (50X2).

    שאלתי: האם יש השפעה במינון זה (50 מ"ג) אותו אני נוטלת על מניעת פעימות מוקדמות (ממקור עלייתי) או אפילו על מניעה של פרפור עליות (תיאורטי) בעתיד?
    או: שמינון זה כמוהו כאי נטילת תרופה כלל, כלומר כאילו אפס מינון.

    לציין ש'נתקעתי' במינון זה בדרך לירידה טוטאלית מן התרופה, זאת מכיוון שאני חוששת לחדול לגמרי ממנה...
    ועוד אציין כי לפני כשנתיים עברתי צריבה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים (אירוע חד פעמי).

    בתודה וברכה
    אריאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון מינימלי לטמבוקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון מינימלי לטמבוקור - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/08/2014

    גם למינון של 50 מג ביום יש השפעה - כמובן שהיא קטנה מההשפעה של 100 מג ביום.
    כדאי שתפני לקריולוג שלך שיחליט אם את זקוקה לטמבוקור. אם יתברר שאת לא זקוקה לתרופה כדי יהיה להפסיק אותה כליל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו